Heb je hier een linkje van toevallig? Ik ben benieuwd!
Ziekenhuizen willen ook vaccineren, half miljoen prikken per week gepland - https://nos.nl/l/2379635
GGD die ik aan de telefoon had zei van niet. Ik testte dinsdag positief en dacht dat ik het in het weekend had opgelopen, zij zei dat dat zeer onwaarschijnlijk was en dat het waarschijnlijk al van een week eerder is geweest. Maar uitsluiten zou ik het nooit
De man op de bank: weet je wat nou het meest kut is ban zo’n prik?
Ik: nou?
Hij: ja die pleister.
Ik laat m nog effe zitten tot morgen, kan m’n zoon zich verwonderen er over . Alles met pleisters en dokters is super cool, dus dan ben ik vast ook ineens super cool
Afspraak gemaakt voor dinsdag!
Whaaaaaaaaaa
Ik zie in de post-nl app dat mijn man en ik beide een oproep voor vaccinatie krijgen!!!
Dat had ik voor mij niet verwacht.
Maar heel blij!
Een familielid van mij is op maandag/dinsdag besmet geraakt en testte idd donderdag positief. Klachten begonnen woensdagavond.
Jaaaa wat goed. Mijn vriend zei vanochtend “Er komt een brief voor jou van de Rijksoverheid!!!” Hij bleek helaas blauw te zijn… 🥲
@Shadina het versturen van de uitnodigen vindt door het RIVM plaats. Huisartspraktijken hebben alleen de lijst met mensen die in aanmerking komen voor de griepprik door hoeven te geven. Zij weten dus inderdaad niet wie wanneer de uitnodiging krijgt.
Gisteren ook eindelijk gevaccineerd Zou sowieso ergens in deze weken een oproep krijgen (werk in een ziekenhuis) maar er was gisteren wat Moderna over dus ik had mazzel.
Wel intense spierpijn in die arm nu, maar verder, so far so good!
Ik was als begeleider mee met mijn vader voor de prik gisteren. Bij het wachten na de prik konden we koffie pakken. Dat beviel mijn vader wel. Ik zeg nou mooi dan kun je daar een maand op gaan verheugen, dan mag je weer.
Oh wat een gemeen geintje
Omg op naar NY!!
Ja als je het echt zeker wil weten moet je jezelf laten testen. Van allerlei dingen zijn mogelijk, echt uitsluitsel kunnen mensen hier ook niet geven.
Ik zou gewoon gaan testen. Waarom niet, toch? Dan weet je het maar. Gevolgen van niet testen als het wel fout gaat zijn groter dan wel testen als het goed gaat.
Ik ben ook al 6 keer voor niks geweest want ga bij elke miniscule kans maar 7e keer toch raak
On my way. Living the American dream.
Ik heb nog steeds geen klachten en mag zoals het nu lijkt maandag uit isolatie. Ik heb dinsdag een fysio afspraak maar ik durf eigenlijk gewoon niet heen? Ik vind het zo gek voelen dat ik dan alweer alles mag? Hoe werkt dit
Heeft de VS niet momenteel een inreisverbod voor ongeveer de halve wereld?
Leuke paradox, je kan je laten vaccineren maar zonder vaccin kom je het land niet in.
Hoe is het bij jou nu eigenlijk? Wacht jij die twee weken waarin je naam toch zou opduiken op de lijst af?