Mijn man is onder controle bij de cardioloog. Die indicatie snap ik wel.
Ikzelf mankeer ook vanalles maar niet van wat op de lijst staat.
Wel ook griepprik oproep gehad. Dus denk dat de huisarts verder geen onderscheid maakt.
Gewoon haar hele lijst ingestuurd.
Ik zou je ook laten testen dan. Als het niet goed voelt niet doen. Ik stond er ook van te kijken dat het zo snel was gegaan. Mijn moeder bijv. Had nog contact op 2 dagen ervoor, maar dat was de dag van besmetting. Wisten ze ook niets over te zeggen of dat ze dan in quarantaine moest of niet. Ik zou dus bij je gevoel blijven en testen. Ook al zeggen ze dat je geen risico gelopen hebt, als jij dat gevoel wel hebt, is dat belangrijk genoeg. Naar te handelen.
Online afspraak gemaakt?
Zodra ik mijn geboortejaar invul zegt ie dat ik geen afspraak kan maken.
Wel ingevuld dat ik een uitnodiging heb gehad
De aldi heeft nu zelftesten voor 2,89! Misschien een tip voor mensen
Pff ik wacht echt op 1963 en 1965 dan zijn mijn ouders aan de beurt schiet op.
Zo fijn om te lezen dat zoveel mensen hier de uitnodiging inmiddels hebben gehad! Hopelijk krijgen de mensen die nog wachten ook snel bericht.
Nee joh ze zijn al bij 1962!
Dinsdag .
Vriend van mij is ook risicopatiënt (38j) en heeft deze week zijn uitnodiging gekregen. Wij zijn ook van het westen haha, maar ik duim dat die van jou volgende week zeker toekomt zodat je meer zekerheid hebt!
Ik moet even stoom afblazen geloof ik…
Mijn schoonzus die zich 0 aan de regels heeft gehouden, en gewoon nog ‘lekker heeft geleefd’ want achja we doen voorzichtig toch. Heeft een brief gehad dat ze in een risicogroep zit en krijgt volgende week haar vaccin. Terwijl ze zegt geen griepprik te krijgen. Tuurlijk de huisarts kan niet een afweging maken van jij krijgt niet want je hebt je niet aan de regels gehouden. Ik weer ik moet dit niet persoonlijk opvatten maar wat voelt het zuur. Nu hoop ik maandag meer te horen want zelfs mijn cardioloog verwijst mij naar de huisarts.
Voelt zo dubbel dat ik hem wel krijg!
Als het kon mocht jij hem hebben.
Ik heb een paar weken geleden een uitnodiging van de huisarts gekregen voor Astra, omdat ik met mijn overgewicht in de risico groep viel. Ik was ten tijde van de uitnodiging net zwanger en er was toen nog weinig bekend over de risico’s.
Fast forward naar vandaag ben ik 13 weken zwanger en kon ik gisteren een nieuwe uitnodiging ophalen bij de huisarts. Ik ben nu dubbel risico en baseer me nog op het overgewicht om een prik te krijgen. Afspraak gemaakt online, volgende week is 't zo ver!
Het is wel een gekopieerde uitnodigingsbrief van wat ik al eerder kreeg rond de Astra-invite, maar volgens de huisarts en de GGD is dat goed (samen met de gezondheidsverklaring en je ID). Mijn naam staat verder nergens op, dus het zal mij benieuwen… Het klopt allemaal wel en zowel de huisarts als de GGD zeggen dat het gewoon kan. Heb uitgebreid rondgebeld vandaag.
nee hoor, ik gun het iedereen want des te eerder iedereen geprikt is enzo…Ik hoop gewoon heel erg dat ik morgen nog iets in de brievenbus vind. Doet gewoon even zeer dat zij voorgaat op mij en dat heel erg grappig vindt. (het was al geen warme band zegmaar)
Ja dat voelt zuur…
maar de komende weken druppelen ze binnen! Die van jou dan vast ook nog.
Pff ja kut hè. Maar wel beter dat we het niet zo wisten (of in elk geval onze koppen in het zand hadden), want als ze in februari 2020 hadden gezegd: “nou jongens, er zullen heel erg veel mensen sterven op de hele wereld en we leggen het leven op de hele praktisch stil voor 2 jaar, spreek je in 2022 weer” …
Hahaha zo onwerkelijk, ik dacht vorig jaar eind maart nog naar New York te kunnen gaan en was boos dan Trump toen de grenzen had dichtgegooid voor zoiets onschuldigs 1 jaar later en nog geen vooruitzicht om de VS weer in te kunnen reizen…
Lukte het jou uiteindelijk om online een afspraak te maken? Ik heb dezelfde melding die jij eerst had!
Ja gadver, kreeg op AD ook meteen zo’n artikel in beeld. Vanaf 28 weken raden ze vanuit de overheid en het RIVM wel aan om vervangende werkzaamheden te gaan doen als je op werk geen 1,5 met afstand kan houden, misschien kan je daar over in gesprek gaan met je werkgever?
Ja gelukt, maar wel op de computer.
Het lukte dus niet op mijn mobiel
Bij mij ook niet op m’n telefoon! Op de iPad wel.
Overigens ben ik nu wel optimistisch dat ik in sept op zonvakantie kan voor een week haha. Griekenland kan vast (en ja daarna gewoon braaf in quarantaine als dat nog steeds aangeraden wordt)
Ook wel erg fijn helemaal gevaccineerd te zijn voor de zomer,