Caronatopic #10

Dit komt door de storing van vorige week en is dus een vertekend beeld! (lees ik op twitter https://twitter.com/TijnBroekman/status/1391523661111308293)

2 likes

Ja en vorige week was er ook een storing waardoor de besmettingen lager leken…
Weet niet of ze het per dag bekijken, of elke dag met het gemiddelde van de week ervoor?

Nouja laten we hopen dat het allemaal zo positief zich gaat ontwikkelen als dat ze slimme mensen die zich hiermee bezig houden voor ogen hebben.

1 like

Ja inderdaad. Maar we zitten dus nu al wel een tijdje in een daling (ook in de ziekenhuizen) dus dat is voorzichtig goed nieuws :relaxed: Zeker vanwege koningsdag en afschaffen van de avondklok enzo valt me dat mee. Hopelijk zet het door!

1 like

Ah ja ik zie nu de tweets van die Martijn. Dat is allemaal wel erg hoopvol!

1 like

Wow yes super fijn bericht dit!

1 like

Bij mijn zorginstelling krijgt iedereen het ook kantoor personeel hebben hun uitnodiging al gehad. Is dat niet bij jou zo?

Dat vind ik zo achterlijk he. Waarom die managers wel maar ander kantoorpersoneel niet?? Doe dan gewoon netjes geen enkel kantoorpersoneel (zoals het eigenlijk ook hoort)

3 likes

Managers lopen ook vaak op de groepen rond dus ik begrijp het wel

Ook vaak genoeg niet. Waren eerder ook al in de media dat veel zorginstellingen er heel vroeg al misbruik van hadden gemaakt. Maar als die managers bij @Ohappyday cliƫntcontact hebben neem ik dat wat ik over haar management zei iig terug.

1 like

Ja dat is niet netjes maar mijn manager werkt echt met cliƫnten brengt ze ook naar het werk. Maar als je alleen maar op kantoor zit dan snap ik de noodzaak niet zo ten opzichten van zorgpersoneel.

100x gezocht maar ik krijg hem echt niet tevoorschijn… iemand nog de hartelijk gevaccineerd afbeelding? Voor mijn papatje die zo zijn 1e Astraprik krijgt…

9 likes

Thanks! Ik dacht hartelijk gevaccineerd, daar ging hij mis…

1 like

Als je eerste prik Astra was, krijg je die nu ook. Tweede vaccinaties met Astra mogen gewoon doorgaan!

1 like

Als je eerste vaccinatie AZ was, wordt je 2e dat ook. Ongeacht waar het was. Tenminste dat is in Nederland de afspraak.

3 likes

Dat is wel goed nieuws, komt dat omdat de trombose gevallen grotendeels na de eerste prik al kwamen?

En @Wonderland, ik zit steeds de PostNL app te verversen en zat me af te vragen of ik niet al een afspraak kan maken als ik zie dat de brief de volgende dag komt haha.

1 like

Ja ik zie helaas alleen nog niks. Zit echt met smart te wachten maar ben ergens heel bang dat mijn huisarts het niet goed heeft gedaan? (Terwijl ik daar niet per se reden toe heb.) Maar wil ze hier ook niet voor bellen. Nou ja, deze week maar afwachten dus.

1 like

Is al een paar keer besproken in dit topic, als je astra hebt gehad krijg je dat nog een keer