Begrijp ik nou goed dat voetbal training eindelijk weer mag? En yesss sportscholen en uiteten (op het terras)
Jezus deze toelichting over de fucking droomvlucht
Heeft Geert Wilders dit veroorzaakt
Maar het is me weer niet duidelijk of de groepslessen in de sportschool weer mogen. Zal wel niet als ik het zo hoor. Vorig jaar kon ik buiten de yoga les volgen maar dat zie ik met dit weer niet zo zitten
Nou echt he, ik durf haast niet te geloven dat dit soort dingen weer veilig kunnen?
Volgens mij was voor binnen de max groepgrootte 2 personen.
Reispas ipv vaccinatiepaspoort. Smarty smarty
Morgen m’n vaccin (Janssen)!!!
Al m’n collega’s en patiënten hebben hem al, gelukkig erna Hemelvaart om ff uit te zieken
Ja, dat begreep ik ook. Maar ik weet dat de vorige keer er opeens wel groepslessen mochten. Naja, we zien het wel, er zijn gelukkig nog online lessen.
Ik lees alleen mee met de liveblog, maar die reispas is voor gevaccineerden of als je anti stoffen hebt.
Wat als je beiden niet hebt?
Edit
Ah of negatief getest…
Volgens mij geldt negatief testen ook!
Edit ah ja je hoort het ook
Hebben ze eigenlijk ooit iets gezegd over wanneer die alcohol klok eraf gaat? Is dat tegelijk met stap 3 dat de horeca langer open mag?
Hahaha dat Rutte naar de gebarentolk ging kijken hoe ze dingen uitbeeldde
Echt he. Ik zou zo graag willen dat dit er af gaat, maar je hoort er niks over.
Rennen dan haal je het nog!!
Nee grapje geen idee eigenlijk. Lijkt me idd wel logisch om te voorkomen dat mensen nu na het terras zelf drank kopen en dan buiten gaan nuttigen.
Mijn vriend was bier halen ja
Ah ik snap je frustratie ontzettend!! Ik had echt precies hetzelfde met mijn vader. De eerste keer ging het goed, want toen mocht hij ivm risico Astra krijgen. Dus hij was al eerder opgeroepen. Dat is toen niet doorgegaan door alle ophef eromheen en daarna omdat hij nog geen 60 is. En daarna… wist niemand meer iets??
En nu is hij samen met mijn moeder uitgenodigd maar volgens mij puur op zijn leeftijd, dus soort van “automatisch” en niet ivm zijn risico. De huisarts en de GGD stuurden ons steeds op en neer. Wat een domme bureaucratie was dat zeg. Ik duim nog steeds dat dhij niet nog klachten krijgt voordat hij geprikt wordt. En doordat het zo lang heeft moeten duren? Is zijn tweede prik natuurlijk ook pas later. Dus eer dat hij beschermd is, zitten we alweer halverwege juni. Maar ben nu wel blij hiermee.
Joepie! Mijn vriend op medische indicatie net een brief ontvangen en kan morgen (!!!) al terecht
Je moet er dan gewoon heen, toch? Zul je net zien dat je alsnog misgrijpt. Mmm
Ik merk dat ik er een beetje stress van krijg als alle festivals enzo weer mogen. Echt kei zin in, maar ben al overprikkeld als ik er aan denk