Wat hoofdpijn maar ik dacht dat dit kwam door mijn menstruatie (heb ik altijd)
Ja positieve uitslag is vrij betrouwbaar (ik kan het percentage wel opzoeken als je wil), als je m binnen de tijd die ervoor staat hebt afgelezen
Ik dacht even dat ik in een zwangerschapstopic zat
Ik zie het gewoon niet eens
Heb m’n helderheid hoger gezet en van verder weg gekeken en ff met m’n ogen geknepen maar nope. Misschien heeeeel vaag dan (toevoeging: oké ja als ik m’n telefoon kantel zie ik hem heel heel licht).
Maar het zal op de foto misschien anders zijn ook.
Ik zie wel heel lichtelijk een streepje! Maar sowieso zou ik in die situatie laten testen. Je bent in contact geweest met iemand met Corona. Maar dat ga je gelukkig ook doen. Op de hoeveelste dag na contact zit je? @Maison
Ik plaatste gisteren deze handige site: Jouw situatie | Quarantaine Check | Rijksoverheid.nl
Morgen dag 4. Mag morgen testen door de positieve zelftest en voor vrijdag staat er ook al een ingepland
Ik heb eindelijk m’n vaccin uitnodiging gekregen. Er zit een vragenlijst bij met als eerste vraag of je de afgelopen vier weken Corona hebt gehad en anders de vaccin afspraak verzetten. Nu moet ik dus weer een Corona test doen, omdat ik dus langer positief testte de vorige keer. De huisarts adviseert dus eerst te testen voor ik de vaccin afspraak maak. Gedoe.
4 weken na corona slaat op 4 weken na je eerste ziektedag. En niet 4 weken na je laatste positieve test. Alleen als je geen symptomen had gaat het om 4 weken na je eerste positieve test.
Als je nog besmettelijk bent, mag je sowieso niet testen. Maar in principe gaat het om 4 weken na start van klachten. En een test stelt geen besmettelijkheid vast, besmettelijkheid is afhankelijk van je klachten.
Oh. Ja. Ik weet het niet. Dit is wat de huisarts zei. Omdat ik ook ruim een maand in isolatie zat en klachten bleef houden enz. Ik bel morgen de ggd even.
Je kan ook gelijk het afsprakennummer bellen voor vaccinatie. Zij nemen de hele vragenlijst ook weer met je door en hebben ook antwoord op dit soort vragen. Dan hoef je niet twee keer in de wacht te staan.
Goed om te weten. Dacht dat het echt alleen voor een datum was en dus niet voor vragen. Ben inmiddels het kastje muur gebeuren ook zat. Thanks voor je tip.
Bij de priklokatie is ook een arts. Daar kom je terecht als de vragenlijst afwijkt.
Ik had daar ook terecht moeten komen omdat ik bekend ben met anafylaxi.
Maar die gast die dat moet onderscheppen keek wel heel vluchtig naar mijn lijst .
Een vriendin werkt bij de priklocatie en zij vroeg hoe was het bij de arts? Hoe lang moest je wachten?
Arts??? Nou toen vertelde ze dat dus.
De bibliotheken gaan mee open volgende week!! Jeetje omg loa werkt! Mijn gebeden zijn verhoord (grapje hoor)
Nee overdreven, maar jullie weten mijn mening hierover werd een principedingetje he haha
Mijn oma en haar man hebben allebei de eerste prik gehad en wachten nu op de volgende! Oma valt in risicogroep dus was een beetje bang voor de bijwerkingen maar ze heeft nergens last van gehad. Ik ben ZO blij voor ze, kan wel janken.
Aiii, dat is niet ok. Gelukkig niks gebeurd?
@kleinmeisje de locatie waar ik in Noord Limburg gevaccineerd ben ligt letterlijk naast het station maar moet je wel relatief uit de buurt komen wil dat handig zijn!
Same haha, moet er nog 4, maar dat moet in theorie gaan lukken komende week
En ik heb ook een schoolbiebpas, dus ga sowieso voor de klas inslaan. Nu al zin in
Jaaaaaaaaaaa superfijn! Ik heb iedereen in mijn omgeving gemobiliseerd om die petitie te tekenen dus ik geloof graag dat ik hier ook een aandeel in heb gehad.
Nee maar serieus, het was toch ook echt niet te verkopen. Al blijf ik erbij dat ze niet mogen zeuren over taal- en leesachterstanden, want die hebben ze zelf veroorzaakt.
Ik had mezelf voorgenomen om zodra de bibliotheek weer open zou gaan, ik (weer) een abbo neem. Kijk er dus al maanden naar uit dus ben ook blij