Ik had inderdaad klachten, maar die zijn nu ruim 48 uur verdwenen. Ik vind het eerlijk gezegd best lastig. Ik weet dat de kans op een foutief positief uitslag heel klein is. Het is vooral vanwege die vaccinaties dat ik ermee zit. Maar er is een foutkans. Wat als ik bij dat hele kleine groepje vals positieve tests hoor en een vaccinatie te weinig krijg…
De ggd was heel stellig dat een test nog weken positief zou moeten blijven. En dat is dus niet zo.
Waar loop ik dan een groter risico mee. Uiteindelijk onterecht 1 vaccinatie te weinig krijgen, of nu te snel een vaccinatie.
Ik zal nav jullie reacties morgen de ggd weer bellen (heb de afgelopen dagen al meerdere keren geprobeerd ze te pakken te krijgen) om te overleggen. Ben ook eerlijk geweest tijdens het maken van de 2e testafapraak, heb me niet zomaar/als reguliere test in laten plannen.
Edit: mn eigen redenatie klopt niet. Het gaat me niet zozeer om wanneer ik die 1e vaccinatie krijg. Een maand uitstellen: prima. Maar stél dat ik vals positief was, dan krijg ik nooit een 2e. En ben ik dan wel voldoende beschermd. Dat is mijn issue. Zie door de bomen het bos bijna niet meer.