@Ladybug, kreeg wel heeeel rode tintelende wangen. Maar verder gaat alles goed. Naast hoofdpijn moe en een zere arm. That’s ok!
Ja ik check ook nu al te vaak
Ja joh en dan helemaal zo’n alert/ startblok gevoel bij het zien van dat blauwe huisje beetje alsof er festival tickets vrij komen en ik panisch probeer er nog 1 te bemachtigen
Misschien ga ik gelijk van het ergste uit hoor, maar ik moest denken aan de wappies die een ziekenhuis gingen bellen en bedreigen omdat zij waren aangewezen als locatie voor als gedwongen quarantaine nodig waren.
Ik heb gister Jansen gehad via m’n werk. Echt fijn dat je daar maar 1 van hoeft. Gelukkig (nog) niet erg last van, sommige collega’s zijn echt behoorlijk ziek er van.
Gelukkig goed afgelopen. Wel schrikken lijkt me.
@SayMyName, ggd gebeld en die geven ook aan dat ik eerst een coronatest moet doen. Ze gaan tellen vanaf mijn laatste positieve test.
Buiten die zere arm verder nergens last van gekregen. Voel me ook wel kuttig @Krabsalade want ik relateer me aan die zoon uit dat verhaal (hoewel ik vorig jaar voor het eerst de griepprik kreeg na een onderzoek de winter daarvoor) als ik dan dus lees dat er mensen herstellende van kanker zijn die nog niks krijgen! Of ziekenhuispersoneel dat 23409423835094x meer risico loopt.
Maar uit al jouw verhalen maak ik ook op dat huisartsenpraktijken het super mega druk hebben en er veel huisartsen inept zijn als het aankomt op digitale dingen doen en dat meespeelt in die kwestie. Eerlijk is anders, ik ben blij voor mezelf maar vind het dubbel. Maar hadden mensen die herstellende zijn van kanker oid dan ook niet via hun oncoloog of het ZKH al aangedragen kunnen worden?
Huh mn bff gaat buiten europa op vakantie binnebkort en dat land gaat op geel. Maar ze zegt dat ze daarna niet in quarantaine hoeft… vind dat zo raar.
Iemand heeft t ook op twitter gepost
Ik kan er dan wel weer blij van worden dat zoveel mensen een vaccin willen dat ze denken fuck it, ik ga gewoon voor de deur staan!
Die rijen staan elke dag in de winkelstraten, zie de mensen toch liever in de rij voor een vaccin dan voor een paar schoenen.
Wat een bizar domme redenatie. Ik kan me niet voorstellen dat massa’s risicopatiënten denken “oh gelukkig een totaal gezond persoon zorgt ervoor dat minder mensen weten dat ik een groter risico loop. Wat een opluchting!”
Ik heb mijn afspraken volgende week eerste prik! (Via de website kunnen maken)
Jaaaaaa wat top!!! Houd ons op de hoogte wanneer je mag
Aaah yes! Zo blij voor je!!!
Ik heb nog niks gehoord weer, maar ga morgen bellen als ze mij nog niet hebben gebeld want dan zouden ze van die formulieren krijgen die ze als het goed is zelf aan mensen kunnen geven.
Twee violen en een trommel en een fluit want Penny krijgt haar prikje en de vlaggen hangen uit!!
@kleinmeisje Ik zie net in mijn mail een link naar de downloadbare GGD-uitnodigingsbrief, we zijn verplicht hem nog te personaliseren (dus etiket erop), maar verder kun je daarmee gewoon een afspraak maken!