Ik vind dit zoooooo dom allemaal (van de overheid). Hoe lang zijn we weer ‘open’ joh, 2 weken? En nu wordt er alweer gesproken over maatregelen.
Weinig waarschijnlijk, maar die volgen gewoon de overheidsrichtlijn op
Die nu nét is bijgesteld zie ik, dus there we go
Ik vind dit echt zo’n onuitstaanbare manier van beleid voeren. Het is gewoon bijna knap hoe ze het elke keer weer voor elkaar krijgen om veel te hard van stapel te lopen en vervolgens dingen weer terugdraaien waardoor half NL leip wordt.
hahah echt hoor, elke keer waardoor de wappies alleen maar gekker worden terwijl als ze het even iets langer dicht hadden gehouden had dat minder commotie veroorzaakt
vind het ook zo dom gewoon dat ze niet stap voor stap meer deden maar hop, alles in 1 keer waardoor je nu niet weet of het door de vakanties, de mondkapjes, het binneneten of het uitgaan (OK miss dat deel wel duidelijk) komt
ja van hugo met een knipoog
daarnaast zag ik ook jongeren op video toegeven dat ze een screenshot van een vriend e.d gebruiken hoop dat daar ook wat aangedaan word. geen idee trouwens hoe de qr code eruit ziet maar in m’n vue App beweegt de rand om de qr code zodat je geen screenshot kan gebruiken @roverheid
In de Corona app zit er ook een bewegende animatie bij dr qr code maar als beveiligers daar niet naar kijken heb je daar niks aan. Ze moeten gewoon in die app inbouwen dat je geen screenshots kan maken, dat is nu bijvoorbeeld ook al bij Netflix en bankapps zo. Dat is echt niet zo moeilijk om in te bouwen dus ik snap niet waarom ze dat niet gewoon doen.
Maar 2200 besmettingen… vind t echt snel gaan.
In mijn app kan ik inderdaad net als in mijn bankapp geen screenshot maken. Miss verschilt het nog per telefoon?
Bij iPhones kan het wel. Je krijgt deze melding:
Maar je screenshot staat vervolgens wel gewoon op je telefoon :’)
Ik word ook echt wel een beetje kwaad van al die mensen die qr-codes misbruiken enzo. Zij zijn het echt zo hard aan het verpesten voor de rest.
Clubs die dichtmoeten vanwege uitbraken (of misschien zelfs wel weer door terugdraaien van versoepelingen), landen die Nederland weer op oranje/rood zetten waardoor reisorganisaties weer moeten gaan annuleren.
Oooh ik heb Android en bij mij maakt ie dus überhaupt geen screenshot. Deze melding is hetzelfde idee als wanneer je vroeger onder de 18 was, maar op internet aanklikte dat je wel 18 was, net zo nuttig
Ik heb net geprobeerd een screenshot te maken, en m’n Sony, dus Android, geeft aan dit niet te kunnen doen
Waar haal je die?
“Als je je niet laat vaccineren plaatsen wij allemaal enge clownbeeldjes in je huis.”
binnenkort is het weer halloween, open een vaccinatie horror huis in walibi
Ik heb ze bij bol.com gekocht, maar Kruidvat en Etos verkopen ze ook. In de bouwmarkt kun je ook ffp2 maskers kopen volgens mij