Oh dat ga ik even opzoeken, bedankt voor de tip!
Ja, toen ik belde om een afspraak te maken was 28 juni zelfs het vroegst mogelijke. Dus vanochtend nog 1 x geprobeerd en wat locaties die voor ons makkelijk te bereiken met auto genoemd en geluk gehad. Er zijn altijd mensen die afzeggen en verzetten, je moet net geluk hebben dat je op dat moment kijkt. GGD medewerker was erg behulpzaam!
Edit: even wat anders. Ik zit die gezondheidsverklaring in te vullen, met erge allergische reactie bedoelen ze toch echt reactie waar een epipen voor nodig was? Ik heb nl op bepaalde medicijnen etc wel dat mijn keel dikker wordt, en bij andere dingen benauwd, neus dicht hooikoorts maar niet dat ik gereanimeerd moet worden ofzo. Gewoon mn allergiemedicatie nemen en wat kuchen en rustig aan doen. Dus gewoon nee invullen gok ik?
Dan antwoordt ze vast met een cryptische rebus waar je nog niks wijzer van wordt
Ik heb de 29ste een afspraak staan voor de eerste vaccinatie. Ben er echt benauwd voor, maar dat heb ik sws met medicatie en/of ziekenhuisdingenš¤ Ik had even niet verwacht dat dit zo āsnelā zou gaan. Haha, ik dacht het duurt nog wel eventjes
Off topic maar bij tweets die gedeeld worden zie ik steeds kesƤk ipv juni staan, blijkbaar Fins?
Hebben jullie dat ook
Misschien zie je het alleen als je in aanraking bent gekomen met iemand die gevaccineerd is
VOlgens mij niet alleen waar een epipen voor nodig is, maar ook andere allergische reacties. Bij een opgezwollen keel zou ik wel ja invullen. Ik weet het niet zeker hoor, maar zou het voor de zekerheid wel melden.
Na 2 vaccinaties verander je gewoon langzamerhand in een Fin, let maar op.
Mijn haar wordt al lichter en dat komt niet door de zon, straks heb ook nog zin om naar de sauna te gaan.
Satana
Je kunt gewoon āJaā invullen bij die vraag, dan moet je ipv een kwartier een half uur blijven zitten en is de arts op de hoogte. Ik zou dat in dit geval wel doen, voor de zekerheid.
(verder hangen er dus geen consequenties aan dit antwoord en ze slaan het ook nergens op ofzo)
Oh je hebt zelf locaties genoemd? Mijn medewerker ging zelf kijken, maar dus geen idee.
Ik denk idd dat je āneeā kan invullen, maar wel even daar noemen dat je wel eens milde klachten hebt. Bij ājaā moet je een half uur blijven.
Ik heb ook locaties genoemd, die klikken ze dan gewoon aan, kon binnen een week terecht
@Bunnyslippers Als je nee invult kijken ze niet wat er verder bij geschreven staat.
Ze scannen de jaās en neeās
Ja is naar de arts. (Als ze goed kijken. Die van mij keek niet goed. Foutje!)
Die bekijkt dan of het ernstig is.
Mijn collega zou de 24e gaan maar is echt nog heel bang⦠dus ze heeft gebeld en kan zondag nu al!
Ik zou ook nog wel eerder willen maar ik kan al de 22e en dat is al snel
Ja ik heb gewoon gezegd, ik heb een auto, al moet ik naar Breda. Zou je wat locaties in de omgeving willen kijken die voor datum X zijn? En hij was heel behulpzaam. Ben er ook echt blij mee want nu krijg ik dus mijn 2e vaccinatie vóór de bruiloft waar niet echt rekening wordt gehouden qua maatregelen. Wel maar 8 dagen van tevoren maar zal vast voldoende zijn.
Ik twijfel hierover. Omdat ik nog net geen 2 weken volledig gevaccineerd ben als ik naar Frankrijk ga. Heb 23 juni de eerste prik en misschien vraag ik dan gewoon wel om Janssen.
Kun je online ook ergens je afspraak data terugzien? Ik heb nog geen bevestigingsmail gehad en nu vraag ik me af of de afspraak wel staat.
Op dezelfde site als waar je de afspraak kan maken kun je ook je vaccinatie-afspraken zien!
https://coronatest.nl/ ā mijn vaccinatiegegevens inzien.
Ja, ik kreeg een mail en smsājes.
Over 13 uur heb ik mān eerste vaccinatie