Caronatopic #11

Dit is al deel 11! :joy:

oh ja? ik snapte al niks van #10 deel 5. Is te verwarrend voor deze oma.

Hopppaaaa tweede Astra zit er in.
Heel fijn geprikt merkte er weer niks van.
Nu de tijd nog even uitzitten.

6 likes

Yes, hier ook een afspraak! Voor slechts een enkele prik, waarschijnlijk omdat ik ja heb geantwoord op de vraag of ik positief ben getest op corona. Hopelijk heeft dit geen consequenties voor toekomstige vakanties :disappointed_relieved:

1 like

Als je belt, wat voor informatie moet je dan bij de hand hebben?

je bsn, en het is misschien handig voor jezelf om wat vaccinatielocaties in je omgeving op te zoeken met de afstand tot je huis (had ik gedaan), zo kun je verder vragen naar locaties die je nog wel te doen vindt qua afstand

1 like

Wat is het telefoonnummer om een afspraak te maken? Ik voel me echt heel dom maar ik kan die nergens vinden. Er staat online dat het nummer in de uitnodiging staat maar die heb ik nog niet
ben van 1989

0800-7070

1 like

Dankje!

1 like

Leuk om te zien dat zoveel FF’ers al aan de beurt zijn en een afspraak hebben kunnen maken!! :smiley:Misschien zie ik een van jullie wel op mijn locatie (regio Arnhem) :innocent:

9 likes

Bij het RIVM voor de deur worden op dit moment ritueel vaccinatie uitnodigingen verbrand. pic.twitter.com/bk939JHNvu

— Steven Bakker (@Kolpen) June 10, 2021

Echt waaaat een trieste lui.

Wat een pannenkoeken

“Dit zal de roverheid een lesje leren!!!”

1 like

Op dit nieuws zaten jullie natuurlijk allemaal te wachten, maar mijn afspraak staat hoor voor 28 juni! :tada: Synchroon met mn man geprikt, dus mss extra sterke 5G straks.

31 likes

Jeetje je zou maar zo weinig te doen hebben in het leven

2 likes

Ja als 't goed is wel!

2 likes

Mijn zus kreeg twee weken geleden haar prik in Arnhem. Toen waren er allemaal militairen. Echt super gezellig was het zie ze. Ze hadden er veel lol in het prikken.
Heb jij ook met ze gewerkt?

2 likes

Nou mijn vriend is op 30 juli geheel gevaccineerd! Laat dat nou mijn eerste vakantiedag zijn, dus ik hoop echt dat ik ook rond die datum terecht kan.

1 like

Ok, nieuws van de Herald studie: Wij mailen u graag met een update. Wij hadden verwacht dat het EMA rond deze tijd goedkeuring zou geven voor het CVnCoV vaccin van CureVac. Helaas heeft het EMA besloten om nog meer gegevens te willen. De beslissing wordt nu in augustus 2021 verwacht.

Zodra er goedkeuring is zullen alle deelnemers gedeblindeerd worden. Deelnemers die het placebo hebben gehad komen dan in aanmerking om alsnog het CVnCoV vaccin van CureVac te krijgen. De studie gaat ook na goedkeuring door, om gegevens over de veiligheid te blijven verkrijgen.

Achter de schermen bij CureVac is men bezig met een vaccinatiebewijs, zodat dit na goedkeuring met de deelnemers die het vaccin hebben gehad gedeeld kan worden.

Als u een oproep heeft gehad van de overheid voor vaccinatie met een goedgekeurd vaccin kunt u ons bellen om te deblinderen. Wij zouden u willen vragen om ons te bellen voordat u het vaccin ontvangt.

Deelnemers die al gedeblindeerd zijn en het CVnCoV vaccin van CureVac hebben gehad en besluiten op enig moment ook een ander goedgekeurd vaccin van de overheid te nemen kunnen in de studie blijven. U hoeft ons dan alleen te mailen om de naam van het vaccin en de datum door te geven.

1 like

Heb vanmorgen gebeld, ze hadden mijn mail van gisteren doorgestuurd naar degenen die er over gaan. Denk ik.
Er zou een nieuwsbrief uit gaan. Ik heb gemeld dat ik graag een vaccinatiebewijs wil en dus voor Pfizer/Moderna ga. Dus voor een 2e vaccin.
En kan wel gewoon in de studie blijven, zij zijn natuurlijk ook rete benieuwd naar hoe en wat als je een 2e vaccin neemt.
Maar wel wazig allemaal. Krijg veel info via paar draadjes op Twitter, nu heeft ook niet iedereen deze nieuwsbrief ontvangen.

24 juni mijn 1e Pfizer/Moderna, en 29 juli de 2e. Wat zal ik daarna goede 5G hebben :sweat_smile:

3 likes

Spanning en sensatie:

4 likes