Caronatopic #11

Huh gaan ze dat vanavond ineens nog doen dan?

Haha lijkt wel een soort wie is de mol met die hints zo

33 likes

Omg misschien hebben ze een nieuwe strategie en gaan ze nu ook ā€˜s avonds bekend maken :scream:

En ik ga me echt steeds meer afvragen hoe zij aan haar informatie komt hoor haha

6 likes

Omg hartslag direct omhoog. Haha wie is ditttt

1 like

Hahahaha @Evenveel jouw boze kop, heb er ook een gegeven
Ik vind dit raar hahaha zo, indd wat een spanning en sensa op deze avond i canā€™t handle!!!

3 likes

Ze heeft wel haar eigen wikipedia-pagina Kirsten Verdel - Wikipedia

Maar zou het wel flauw vinden als 1990 gewoon morgen om 11:30 aan de beurt is :woman_shrugging:

3 likes

Hahah ja dit lijkt wel iemand met toegang tot kennis ook. Maar jeetje hee. Ik voel me direct nerveus :joy::joy:

Maakt zij de tweets voor Hugo ofzo?

Haha nee joh :wink: Dan zou die :point_right: tweet :point_left: er zo uitzien :bangbang::white_check_mark:

34 likes

Ze hint wel op sowieso eerder, maar inderdaad hoe ze eraan komt? Geen idee! Ze is elke keer eerder of tegelijk met Huug.:woman_shrugging:t3: Misschien gewoon tactiek om mensen enthousiast te houden haha :joy: lukt wel bij mij.

1 like

Eerder om haar eigen boeken te verkopen denk ik

1 like

Ja haar rol is naast het ontstaan van corona wel het grootste mysterie dat deze hele periode heeft opgeleverd :exploding_head:

8 likes

Misschien is ze stiekem de vriendin van Markie

10 likes

Medelijden met de telefoonmedewerkers van de avondshift als ze nu een nieuw jaar bekend gaan maken ook

8 likes

Weet iemand of het mogelijk is om voor twee mensen tegelijk een afspraak te maken? Mijn vriend komt uit 1990 en ik uit 1991 en ik vroeg me af of we samen een afspraak kunnen inplannenā€¦

Ja dat kan, aan de telefoon althans

1 like

Hoera, ik ben 28 juli volledig gevaccineerd!

13 likes

Sorry maarā€¦ 1991 blijft toch het mooiste jaar.

10 likes

Hier ook 1990. Had morgen al een werkafspraak om 11.30 uur afgewezen. Zou top zijn als het nog eerder is.

1 like

Ik heb echt zin in een feestelijke avond

1 like