Hahaha! Ik heb dit verder nog tegen niemand verteld, maar ben dus niet de enige die zo suf is… Ik kwam ook zelf achter mijn fout omdat ik van excitement een screenshot had gemaakt en daar dus die knop op te zien was.
Nee nee de 1,5m blijft wel. Niet schuren 🥲
Mijn vriend had een niet zo handige datum (hadden we wel laten staan als t niet anders kon uiteraard) maar hij heeft net even gebeld en kan nu eerder! De medewerker zei ook dat er zometeen nog een plekje was maar die was vergeven nadat ik de vragenlijst had doorlopen. Jammerrrrr.
In mijn woonplaats zijn de meeste legale kroegen nog niet opengegaan, omdat ze het niet met de maatregelen eens zijn. “Ja onze klanten gaan zich toch niet aan die onzinnige maatregelen houden en wij willen geen politieagent spelen!!!” De illegale kroegen zijn echter nooit dicht geweest en daar is in de hele corona periode echt geen flikker aan gedaan door de politie.
Wat leuk! Uit welk geboortejaar kom je?
Zo bizar! Ik zit net toevallig op dat dashboard te kijken en zie dus dat er vandaag (maar eigelijk gisteren? hoe werkt dit) maar 54 positief geteste mensen waren in Amsterdam. Dat vind ik al weinig haha dus 237 is echt niks vergeleken met dat!
Mijn buurvrouw is schijnbaar veranderd in iedereen moet het vaccin nemen naar het tegenovergestelde. Eerst was ze; Als je het niet doet denk je niet aan anderen. Belachelijk dat dochter die werkt in de zorg nog geen prik heeft gehad. Naar ik neem geen vaccin. En mijn omgeving moet dit maar accepteren.
Hier kan ik van mee genieten omdat ze zo lekker hard praat aan de telefoon. En de hele dag door aan meerdere mensen het zelfde verhaal verteld.
Vind dit zo jammer ze is al wat ouder, rookt heeft een lekker hoestje, had al lang geprikt kunnen worden maar nee zo hop van gedachten veranderd
Schaaaamteloos eigenbelang dit maar een vriendin waar ik mee op vakantie wil deze zomer kon vandaag een afspraak maken en is gewoon toevallig morgen al aan de beurt en heeft haar tweede dus ook relatief vroeg. Dan zijn we beiden volledig gevaccineerd als we naar het buitenland willen, zo fijn
Ja, ook in de buurt is er weinig plek nog! Lijkt op andere plaatsen veel meer mogelijk te zijn qua andere dag en tijdstip voor de prik.
Haha ik ook niet. Is de buurvrouw nog wel of niet voor vaccineren?
Sorry voor de onduidelijkheid. Misschien is het zo beter leesbaar
Ik ben vandaag met Pfizer gevaccineerd!
Ben ook gelijk klaar want hoefde maar 1 prik.
Hoop zo dat ik nu gewoon echt nooit meer corona krijg. Ben flink ziek geweest ervan en heb daarna bijna een half jaar lang last gehad van klachten na mijn besmetting. Dus, het is nu zo’n opluchting dat die prik erin zit.
Haha nee dat heb ik niet helemaal meegekregen. Wel weer een hoop andere roddels gehoord.
Vind het wel bijzonder dat mensen die eerst voor waren nu tegen zijn. Had juist het idee dat het afnam de mensen die niet wilde
Net een mailtje van mijn sportschool dat iemand die vanochtend in hetzelfde uur als ik heeft gesport corona blijkt te hebben . Ben niet binnen anderhalve meter van diegene geweest en heb alles wat ik heb aangeraakt helemaal schoongemaakt, maar krijg hier zieke stress van. Weet ook niet echt wat ik nu moet doen? Google zegt dat ik gewoon naar buiten mag en me ook niet hoef te testen, maar het voelt nu natuurlijk meteen alsof ik ziek aan het worden ben 🥲🥲🥲. Bah.
Als jij niet binnen 1.5 meter bent geweest klopt dat. Maar je kunt zelf wel kiezen om even nergens heen te gaan e.d.
Ja echt geen idee Ik ga de komende dagen gewoon maar goed afstand houden, mezelf extra in de gaten houden en voor de zekerheid op dag 5 een test plannen. Gelukkig heb ik deze week geen belangrijke afspraken staan.
Kan toch zijn dat diegene op de dag van het sporten nergens last van had, één of twee dagen daarna klachten kreeg, en toen positief is getest? Je bent al besmettelijk vanaf twee dagen voor het begin van je klachten en al die mensen moet je dan op de hoogte stellen.
@zaatar rot zeg! Officieel hoef je dan niet in quarantine of te testen inderdaad, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om een paar dagen minder mensen te zien voor de zekerheid. Goed in de gaten houden of je geen klachten krijgt en als dat wel gebeurt meteen een test doen! Maar hopelijk valt het mee
Maar diegene heeft toch vanochtend met haar gesport? Dus was toen als het goed is niet in afwachting van een testuitslag en had geen klachten?
Oh verkeerd gelezen! Dat is inderdaad dom dan. Tenzij die persoon vanochtend geen klachten had en vanavond een sneltest heeft gedaan ofzo, maar kleine kans.