Ik krijg allemaal uitnodigingen voor werkgerelateerde uitjes met grote groepen mensen en ik ben er emotioneel echt nog niet klaar voor Ik leef nog steeds onversoepeld alsof het oktober 2020 is realiseer ik me
Heftig dit
Ik weet niet of ik ooit nog normaal ga leven. Nu was mijn normaal niet zo uitbundig maar toch. Ik pleit voor 1.5m in winkels. Niet dat daar nu nog aan gehouden wordt maar soms toch wel hoop ik. Lekker uit mn aura blijven. En ik hoop dat de supers lekker om 7 uur open blijven. Is in andere landen heel normaal dus waarom hier niet.
Ik heb net de locatie van de tweede prik kunnen wijzigen, voor de eerste op donderdag moet ik 40 min rijden (Urk) de tweede kon ik nu wel in m’n woonplaats doen. Heb even contact gehad met de locale GGD om te vragen wat ze prikken zodat je niet opeens 2 verschillende krijgt
In heel Flevoland prikken ze alleen maar Pfizer
Zou het proberen hoor, hebben wij ook al gedaan! (maar niet gelukt helaas).
Mijn vriend en ik hebben dat ook, gaan volgende week samen haha.
Gewoon bellen, vond ze helemaal niet raar.
Nee kan gewoon, als je belt valt dat te regelen. Heb ik namelijk ook gedaan. Is wel handig om met zijn 2e bij de telefoon te staan. Degene die niet belt moet namelijk toestemming geven om dit te kunnen doen (dat was in ieder geval bij mij).
Ja dat was het enige waarvan ik later dacht: hmm misschien toch niet zo slim, want we hebben 2 kinderen haha…
Duimen dat de dichtsbijzijnde locatie plek heeft
Mijn geboortejaar! Merk dat ik er best wel emotioneel van wordt (ook bang haha maar goed) maar zit bij de bushalte echt m’n tranen weg te puffen lol
Jaaa 3 maal is scheepsrecht: heb mn afspraak toch iets naar voren kunnen halen (1 dag, maar toch net iets verder af van de dag waarop ik op vakantie ga dus hopelijk zijn de bijwerkingen dan weg). Er was ook nog een gaatje beschikbaar over 6 minuten (maar niet in mn eigen woonplaats dus ging ik nooit redden)
Nou zometeen maar bellen om de afspraken te maken! (wel eng dit hoor)
Mijn vriend krijgt morgen zijn eerste vaccinatie, jeuj!
Nou afspraak maken kan dus niet in de buurt en waarom staat nergens het telefoonnummer?
Ik heb zaterdag Pfizer gehad en ben sinds gisteren zoooo moe. Echt ik zou wel de hele dag in bed willen liggen. Nog meer mensen hier last van (gehad)?
Gebeld en mag straks!! Ze hadden nog een paar plekjes over
08007070
Nog 4 jaar
Ze doen zeker niet echt meer 2 jaartallen op 1 dag he? Het kan me allemaal niet snel genoeg gaan
Wil eigenlijk kijken of het lukt om hem er voor mijn verjaardag in de hebben (1 juli) maar iedereen hier heeft ook zulke afwisselende datums dus moet nog maar zien of het lukt
Die ggd wat een drama
Ivm mijn vakantie in juli en augustus is een afspraak maken voor de vaccinatie best lastig. Elke keer zeggen ze je moet volgende week even terug bellen.
Nu heb ik online een data gevonden en ingepland. En die staan als ik inlog er ook in.
Krijg ik twee afspraak bevestigen met totaal andere data midden in mijn vakantie
Ik ben in alle enthousiasme/paniek mijn digid naam vergeten, en omdat ik voor studie in BE zit kan ik ook niet naar het 0800 nummer bellen. Oh wat een stress dit haha.
En nu is de site ook overbelast, dus nog maar eventjes wachten dan.
Hahaha tot nu toe heeft het orakel wel steeds gelijk of niet, ik hoop maar dat dat nu weer zo is!