Caronatopic #11

Ik merk dat die tweets van Kirsten op mijn zenuwen werken. Ik snap sowieso niet hoe ze aan die inside info komt en mensen die heel duidelijk moeten maken dat zij iets weten wat de rest nog niet weet kan ik niet tegen. Om een gen Z term te gebruiken: Kirsten is thirsty for clout :roll_eyes:

15 likes

Ik kan dit niet aan!

Ik vind dit dus juist wel leuk haha, beetje spanning en sensatie

1 like

Ja dit heb ik dus ook een beetje. Wordt echt nerveus van haar tweets. Terwijl dit nog om een jaartal gaat waar ik niks mee te maken heb nog en voorlopig ben ik helemaal niet aan de beurt nog.

4 likes

Ik twijfel nog over m’n tactiek als we groen licht krijgen. Bellen of online. Ik wil zsm, al moet ik een uur rijden ofzo, wat is dan handig :joy:

4 likes

Ja idd zo iemand die op social media ‘Echt een zware dag vandaag
’ plaatst en die dan op mensen die vragen wat er aan de hand is, reageert met: ‘Nee dat zeg ik liever niet
:rose::rose::rose::rose::rose:’

10 likes

Ja kan, maar wel pas als 1991 aan de beurt is. Heb nl vandaag afspraak gemaakt voor zowel mijn vriend als ik, maar kon dat niet al gisteren doen. Al zal dat mss per medewerker verschillen.

1 like

Dit artikel ook:
https://www.ad.nl/alphen/kirsten-bereikt-dagelijks-1-5-miljoen-mensen-met-tweets-over-vaccineren-meer-dan-trump~aaa6592a/

Er is maar een vraag die me op de lippen brandt: hoe komt ze aan die informatie? En die wordt niet gesteld. Echt irritant!

4 likes

Ik heb exact hetzelfde: zo snel mogelijk, maakt me niet uit waar. Ik denk dat ik ga proberen te bellen en hopelijk wil de medewerker meedenken.

1 like

Bellen!!! Toen ik gisteren aan de lijn hing dacht ik nog, hoe jonger het wordt hoe minder mensen durven te bellen :smiling_imp:

18 likes

Bel jij dan gewoon naar de ggd?

Auw, de pijnlijke waarheid.

Deze it-girl houdt me meer bezig dan me lief is

Doe dan: ‘de :phone: is sneller’ en maak het je whatsapp status

9 likes

Haha

In 2006 was Verdel verkiesbaar voor de Tweede Kamer op de 58e plek van de PvdA-lijst. In een actie voor voorkeurstemmen werd een oproep gestuurd naar alle fans van de Osdorp Posse, waar Verdel elf jaar de mailinglijst bijhield. Om deze actie werd ze door de groep aan de kant gezet.

8 likes

Ik denk dat als ons Kirsten gelijk heeft, dat ze het pas na 20.00 officieel gaan maken. Dan kunnen we niet meer bellen namelijk. Scheelt denk ik wel een hoop qua overbelasting van de lijnen bij de GGD.

5 likes

Die Kirsten is echt als een forummer die het huis van een influencer op Funda heeft gevonden. Een hoop interessantdoenerij.

20 likes

Ik denk dat je gelijk hebt. Als je zo snel mogelijk een afspraak wilt, zou het dan sneller zijn om te wachten met bellen tot morgenvroeg of vanavond nog online?

1 like

Ik ken haar vanuit mijn werk als campagnedesko tijdens de Amerikaanse verkiezingen. Buiten die eens in de vier jaar om heeft ze mediatechnisch niks om handen, dus wel slim dat ze nu weer iets heeft waarmee ze weer wat aandacht genereert.

Over Amerika gesproken, ik las deze tweet en dacht dat ze 92 vaccins gingen doneren, whoopdeedoo, maar het zijn er toch wat meer

1 like