Wat is de laatste vraag?
Voor iedereen die benieuwd is:
Ik heb na de 2e prik (nu 5 dagen geleden) Pfizer geen noemenswaardige bijwerkingen gehad. Wat lichte hoofdpijn op maandag, dat was na 1 paracetamol weg.
Mijn man heeft gisteren zân tweede prik gehad (pfizer) en voelde zich vandaag een beetje meh en heeft wat spierpijn hier en daar. Alsof hij flink gesport heeft. Verder voelt hij zich prima.
Hmm das waar, maar ik denk dat hij wel kon inschatten dat wij het wel grappig zouden vinden. Neem aan dat hij het niet bij iedereen doet.
Was het maar 5g. Mijn internet is sinds de vaccinatie alleen maar slechter geworden
(Echt waar. Maar op dezelfde dag hebben we iets met het modem gedaan. Wel teleurstellend na al die complottheorieën)
Sorry was onduidelijk. Of je wel eens een allergische reactie heb gehad op bijv eten of medicijnen.
Krijg ook wel eens uitslag als ik sommige planten aanraak. Denk niet dat ze dat bedoelen maar hoe zit dat als je op muggen en wespensteken allergisch reageert
Wordt de drankklok overmorgen eigenlijk ook opgeheven?
(Heb er persoonlijk geen last van maar vind dit zoân kansloze maatregelâŠ)
Goeie, helemaal overheen gelezen door zenuwen. Neem aan dat dit niet onder erge valt!
Waar ik de injectie totaal niet heb gevoeld voel ik nu wel de uitwerking van het vaccin, jee, wat een zere arm weer. Vaak wakker van geworden vannacht. Was ook zo bij de Curevac vaccins.
Maar goed, het is voor een goed doel.
Pff ja same, als ik mij omdraaide in mijn slaap werd ik wakker van de pijn in mijn arm. Het valt mij opzich nog wel mee, maar heb er wel ruk door geslapen.
Ik merk dat ik zo moedeloos word van deze berichten⊠Een deltavariant? Hoeveel varianten gaan er nog komen?! Dit is dan toch een eindeloos verhaal?
Dit is wat afgelopen week gepresenteerd is door van Dissel naar de 2e kamer. (Presentatie is te vinden op de NOS).
@sunflowers en @DuivenFan .
Nou, naast (veel!) pijn in mn arm en het gevoel dat ik de heeele dag kan slapen nog nergens last van na mn tweede astra prik.
@Nox Aaah dit stelt me gerust, dankjewel! Sorry, dit had ik natuurlijk ook zelf kunnen/moeten weten, maar probeer me er niet (te) veel mee bezig te houden omdat ik zo snel heel erg angstig word⊠Kreeg dit artikel doorgestuurd en schiet dan meteeen weer in paniekmodus Maar super fijn dit
Bij ons is het een soort paniekerige chaos sinds bekend is dat thuiswerken niet meer verplicht is. Ik denk de hele tijd: dit hadden we toch aan zien komen én paniek heeft nooit zin.
Prik zit er in, viel mee voor mijn doen. Helaas mocht mijn moeder niet mee als begeleider vanwege mijn leeftijd of ik moest heel heel erg bang zijn. Maar het is mij alleen gelukt!
De Britse Hugo heeft een probleempje
Ik ook dus haha. En had dat bij prik 1 en 2 van Curevac ook, dus had het kunnen weten en een paracetamol in kunnen nemen. Had⊠ach, duik er vanavond op tijd in.
Welk Vaccin heb jij gekregen?
- Pfizer
- Moderna
- Janssen
- Astra Zeneca
0 stemmers
Hmmmpf ik kan mân uitslag niet ophalen bij testenvoortoegang. Heb inmiddels al echt 50+ smsjes met een verificatie code gehad maar ik kom er gewoon niet door op de site
Zijn er meer mensen die nog later een Astra prik krijgen? Onze vriend Hugo tweette van de week dat de laatste prikken deze week bij de huisarts komen. Maar ik belde zojuist mijn huisarts en daar werd me verteld dat zij pas in augustus de tweede ronde doen, zoals gepland, omdat ze dan pas de prikken krijgen? Urgh ik ben zĂł blij als die tweede prik er gewoon in zit. Ik wil gewoon beschermd zijn zonder al dit gedoe.