Caronatopic #11

Heb je de GGD uit jouw regio (of de regio van je priklocatie) al gebeld? Ik denk dat zij je daar wel verder mee kunnen helpen!

In urk heb ik wel kinderen gezien op de priklocatie

1 like

Denk dat je het beste even de regionale GGD kan bellen.

ahh chill, bij mijn anwb liggen die gele vaccinatieboekjes vanaf vandaag!

1 like

mijn vaccinaties staan eindelijk in de mijn rivm, super chill want nu kan ik gewoon die app downloaden en installeren! ik weet dat het druk is dus wacht nog even hoor

1 like

Leer je kind aub dat ze zegt:

Goeiemiddag ik ben de begeleiding van deze mevrouw.

50 likes

Ik ben een week geleden geprikt en sinds begin deze week echt zo onwijs moe. Ik slaap prima, maar word vervolgens echt gebroken wakker en heb het gevoel alsof ik nog een hele nacht slaap nodig heb. Zou dat een bijwerking kunnen zijn van het vaccin? De eerste dagen was er niks aan de hand.

1 like

Lekker fietsen!

2 likes

Nou hij zit erin, nu nog even de 15 minuten uitzitten. Allemaal vrolijke, vriendelijke mensen ook! :grinning:

4 likes

Ik heb straks de vaccinatie gekregen en was ook op de fiets. Was 10 km heen, en 10 weer terug. Heerlijk!

5 likes

Zo, Pfizer nummer 1 zit erin, en dat was dus vaccinatie nummer 3.
Benieuwd of ik hier bijwerkingen van ga krijgen. De prik zelf niet eens gevoeld, was een goede prikker.
Van Curevac had ik wel aardig wat bijwerkingen.

2 likes

Nou Pfizer nummer 1 zit er in. Hopelijk niet al te veel last van

7 likes

Ik heb na de tweede prik ook meer last een week later. Begin nu vandaag eindelijk weer een beetje op te klaren.
Brainfog en hoofdpijn.
Las van ovenschaal dat je na de prik twee weken bezig kan zijn met je afweersysteem

2 likes

Over 20 minuten ben ik volledig gevaccineerd :star_struck:

39 likes

Ja, hier hetzelfde (gistermiddag gevaccineerd), hopelijk blijft het zo en heb ik ook geen last na de 2e prik. Iig geen hoofdpijn oid.

1 like

Pfizer 1 zit er in :partying_face: kom maar op met mijn superpowers!

13 likes

Haha, een man van de GGD vroeg gister of we voor 5G kwamen. Dat kon ik wel waarderen.

49 likes

Hahaha :joy: die grap maak ik ook de hele tijd. Zou toch chill zijn

1 like

Morgen heb ik mijn eerste vaccinatie. Ben vrij bang van naalden en met name van dat gevoel van die prik en daarnaast bang om ziek te worden. Hoor hier ook veel goede verhalen dus daar probeer ik ook maar aan te denken.

Weet iemand of je als je allergisch reageert op muggen en wespensteken of je dan op de laatste vraag van de gezondheidscheck Ja moet invullen? ( heb je wel eens een allergische reactie gehad op bijv eten of medicijnen) Misschien een beetje een domme vraag

Bijjjjjjjna voorbij!

40 likes