Caronatopic #11

Ik dacht dat er bij Moderna maar 3 weken tussen de prikken zat en bij Pfizer 5/6 weken? Of is het bij de ggd allemaal hetzelfde? Vriendinnen die ik het ziekenhuis moderna hebben gekregen hadden er maar 3 weken tussen zitten in elk geval

Hoopte dat ik in juni nog een eerste prik kon krijgen, maar het is 1 juli geworden :relaxed: Echt tien keer vernieuwd maar de uitkomst bleef hetzelfde haha

Ik hoop echt morgen een afspraak te kunnen maken, dan ga ik ook maar voor 1!

Mijn vriend gaat niet, baal ik wel van

Heel herkenbaar! Ik heb ook ontzettende prikangst. Voelt erg dubbel, enerzijds ben ik blij dat mijn jaar bijna aan de beurt is, anderzijds zie ik er echt enorm tegenop nu het steeds dichterbij komt… weet niet of je er iets aan hebt, maar wat mij de vorige keer met een prik hielp was een soort verdovende pleister plakken van tevoren (had ik bij m’n huisarts om gevraagd)

1 like

Nee naar het speciale afspraken nummer! 0800-7070

2 likes

Vaccin twins! Alleen ben ik net iets ouder :slight_smile:

2 likes

Triplets :star_struck: @Oprah

3 likes

Yessss ik mag op 20 juni voor de eerste prik :partying_face: zo naar uitgekeken! En ik mag samen met mijn vriend, mijlpaal in de relatie haha

15 likes

Ik heb deze middag mijn eerste prik (Pfizer) gekregen :tada:

Ik voelde me uitstekend tot nu, opeens krijg ik last van bijwerkingen. Ik kruip snel in mijn bed en hoop dat het morgenochtend over is.

2 likes

Nu mijn jaartal waarschijnlijk vandaag aan de beurt is, twijfel ik toch. Wat nu als er wel ineens lange termijngevolgen aanzitten etc… ook omdat ik het al gehad heb en mild

ik weet dat die kans nihil is hoor

Ik zou gewoon een afspraak maken dan is dat in ieder geval gedaan en dan kan je altijd nog afzeggen mocht je bedenken dat je het echt niet wilt.

3 likes

Oh ik hoop vandaag weer 2 jaartallen​:pray::pray:

7 likes

En ĂĄls dat al zo zou zijn dan is dat een risico wat (hopelijk) het grote meerendeel van de samenleving toch neemt. We hebben immers een hoge vaccinatiegraad nodig om weer terug naar normaal te kunnen. Ik vind het altijd een beetje egoĂŻstisch als mensen het vaccin niet willen. Je profiteert automatisch mee van het vaccin door de groepsimmuniteit die (hopelijk) ontstaat, maar wil niet je eigen steentje daaraan bijdragen.

30 likes

Dat coronadashboard is nu echt een feestje om naar te kijken!
De vaccinatiebereidheid is ook echt hoog, veel hoger dan eerst

20 likes

Dit zou geen afzeggen maar verplaatsen zijn hè. Maar heb gebeld en daar hadden ze helaas ook niet eerder plek. Maar ga later nog eens bellen, wellicht komt er nog ergens een gaatje.

1 like

Ben het wel met je eens maar uiteindelijk gaat iedereen voor zichzelf… maar ik ga gewoon

4 likes

Mijn vriend belde net voor een afspraak werd hij eruit gegooid, zometeen maar weer bellen maar kan niet wachten tot hij definitief een datum heeft.

Online kreeg hij weinig opties terwijl we echt om de hoek van een grote priklocatie wonen

In het weekend en einde van de dag kan zeker ook

Ik kan echt niet wáchten tot ik m’n prikkoorts heb :heart_eyes: wat is misschien drie dagen ziek zijn nou op een coronavrij mensenleven :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: zoveel zin innnnnnnnnnn

10 likes

Een vriend van me is om half negen 's avonds geweest

1 like