Ja lijkt me ook balen hoor als je er graag heen ging!
Dit zijn zeker dezelfde mensen die er ontzettend veel moeite mee hebben als iemand anders er voor kiest om geen vlees te eten. Een beslissing die op geen enkele manier invloed heeft op jouw levensgeluk. Zo dramatisch.
Thanks. Ik had al gedacht aan zoekoptie maar toen kreeg ik alle berichten. En toen zag ik het vakje van ādit topicā dus dat scheelt weer maar er zijn 11 caronatopics. Dus dan maar gewoon een voor een afgaan?
Ja
Wat naar, voel je je nu weer oke?
Ik heb net mān eerste prik er in zitten en nu aan het wachten tot ik weer weg mag. Wel heel schattig, Ik veegde een zweetdruppel van mān hoofd en er kwam gelijk iemand vragen of ik wel okĆ© was en aangerend met een bekertje water. Vind de medewerkers echt heel behulpzaam allemaal.
O nee wat erg dit, heb er echt geen woorden voor hoe ontzettend fout dit is. Hoe onmenselijk kun je zijn. Kan ik hier nergens een melding van maken ofzo? Denk het niet zeker.
Je zult daar als medewerker maar werken en hier dus niet achterstaan maar wel moeten vinden
Nou mijne zit er ook in
OkƩ misschien een domme vraag maar ik geloof dat Pfizer al na 1 prik 96% beschermt tegen ziekenhuisopname.
Moet ik dat zien als:
Je hebt 96% minder kans dan een niet gevaccineerd persoon
of
als de absolute kans voor mij als individu?
Ik heb sinds de vaccinatie enorm veel duizeligheid, maar wel vrij snel daarna al. Ben maandag gevaccineerd.
Wat je omschrijft klinkt ook wel als een migraine-aanval. Ook al ben je er misschien niet mee bekend. Vaak zit die hoofdpijn specifiek in 1 helft van het hoofd, maar dat is niet altijd zo.
Ik ben geen medicus en geen vaccin-expert dus je kan wrsch niet zoveel met deze post, maar toch.
Duizeligheid herken ik zeker ook! Had het wel gelijk de dag na de vaccinatie. Naar gevoel is dat, hopelijk trekt het bij jou snel weg.
Het zit indd vooral aan 1 kant⦠nou ja ik wacht het af. Het is gelukkig al wat minder maar blijf zoān raar hangover gevoel hebben.
Dank je @June ! Hopelijk is het bij jou weg nu.
Ja gelukkig wel, zodra ik buiten was en frisse lucht had ging het weer prima! Nu ook nergens last van nog qua bijwerkingen.
Ik vond ook echt iedereen die daar werkte heel lief, was echt fijn.
Oh bah, die pijn aan 1 kant van het hoofd is wel heel typisch migraine eerlijk gezegd. Ik ben zelf helaas erg bekend ermee. Mocht je nog wat willen vragen erover, je mag me altijd een berichtje sturen. Misschien is het fijn om morgen even je huisarts te bellen hierover. Beterschap!
Ik heb last van tintelingen in mijn hand sinds het vaccin (al een paar uur). Had iemand anders hier ook last van? Is dit normaal? Ik ben zo iemand die gelijk denkt dat er iets mis is gegaan.
ik had dit ook! en bij mij trok het dezelfde dag nog weg en daarna nergens meer last van gehad
Ja had ik ook de tweede dag, was een dag later weer helemaal weg
Oh dat is een geruststelling! Dank je
Ik heb al jaren geen koorts meer gehad maar zit nu rillend met een dekentje op de bank terwijl het 24 graden is hier binnen. Toch wat overmoedig geweest, ging er echt een beetje vanuit dat ik nergens last van zou krijgenš pijn in de arm valt gelukkig mee.
Edit: de vrouw die mij prikte zei ook dat ik last kon krijgen van tintelingen dus denk dat het vrij veel voorkomt
Is er iemand die als bijwerking van het vaccin een tinteling in arm/hand heeft? Beetje zoals het stoten van je elleboog/telefoonbotje? Hij zit er nu een paar uur in en verder lichtelijk stijve arm, maar verder nergens last van
3 posts boven je