Ik begrijp je, maar blijf het heel lastig vinden, omdat waar ik werk we in de eerste golf heel veel IC-opnames en overlijdens hebben gehad (letterlijk 1/3 van de bewoners van het verzorgingshuis is overleden), dus iedereen kent wel iemand die… Dat lijkt mij een zeer realistisch en dichtbijstaand beeld. Maar goed, het is wat het is.
Ik ben gister geprikt en voel me echt Pablo nu
Zit zo op de bank de hele tijd te ‘wachten’ op klachten lol
Tot nu toe alleen een zere arm dus beter blijft het zo
De ‘last’ eerlijk verdelen over de dag.
Hoort er bij, bij mijn eerste moderna vaccinatie was ik een dag ziek en zo ontzettend moe duurde 2 weken. En bij mijn tweede moderna vaccinatie ben ik 2 dagen ziek geweest en nog veel vermoeiender.
Ah oke kan er echt nog bij horen dus. Nou ja goed excuus om lekker rustig aan te doen dit weekend. Thanks voor je reactie en ook @Luzarl!
Bij mij lette niemand op je, je kon in theorie ook gewoon zo weglopen zonder wachttijd.
Zijn er meer mensen die na Pfizer een soort opgezwollen tong/blaasjes op tong hebben? Heb ook echt een dode smaak in mijn mond
Ik heb ook mn eerste prik gehad en het was best druk bij mijn locatie wat eigenlijk alleen maar super fijn is dat zoveel mensen willen prikken. In de wachtrij werd ik ook helemaal sentimenteel en dacht ik alleen maar “omg ik heb hier zo lang op gewacht ”. Ik zag echt de afgelopen 1.5 jaar zo voor me lol, kan zo dramatisch zijn maar moraal van het verhaal: ben zo blij dat we nu bij grootschalig vaccineren zijn!
Ik merk het ook mega erg. Heb sowieso nog last van vermoeidheid van corona maar sinds de prik voel ik me echt de halve dag alsof ik wil slapen, met zware oogleden, en ben nog vermoeider dan ervoor Nu een week geleden.
Hopen dat het gauw weg trekt want hoopte juist op verbetering na m’n vaccinatie!
Ik kan eindelijk weer op mijn arm liggen.
Ben zeer benieuwd wat ik bij de 2 prik ga merken, omdat ik deze bijwerkingen wel gemerkt heb e.d.
Wat vervelend dat je zo’n last had van bijwerkingen! Welke vaccin heb je gehad? Wat ik las zijn bijwerkingen van moderna/pfizer pas écht te merken bij de meeste mensen na de tweede prik (hoor ik ook in mijn omgeving). Maar ja het kan natuurlijk zijn dat je dan gewoon pech hebt, hopelijk heb je bij de tweede prik minder last!
Mijn vriend is net gevaccineerd en het is weer manflu tijd hoor… loopt alleen maar te zaniken over hoeveel pijn zijn arm doet
Zo herkenbaar! Mijn vriend lag in bed en maakte zichzelf alleen maar ziek, had er op een gegeven moment helemaal genoeg van. En dan met zo’n van pijn vertrokken gezicht zijn arm steeds een centimeter omhoog doen, want een snelle beweging kon ie niet. Volgens mij verwachtte hij echt dat zijn arm er elk moment af kon vallen. Hij was ook echt not amused dat ik alleen pijn had als je op de prikplek duwde.
Ik sta in de rij voor Pfizer en mensen zijn aan het voorkruipen
Gottegot, anderhalf jaar op gewacht maar die laatste 10 minuten kunnen er echt niet meer vanaf hoor
Ja echt kinderachtig! Maar ik ben erdoor, verder vond ik het een gezellige gebeurtenis
Ik heb afgelopen woensdag moderna gekregen.
Had dag erna ook moe gevoel in mijn benen e.d.
Ben ook benieuwd hoe ik reageer op de 2e prik. Ik verwacht ergere reactie als ik het overal zo lees.
Yay ik hoor er nu ook bij! 1e prik gehad. De vrouw was gelukkig snel met prikken, dus had geen kans om bang te zijn.
Die van mij had z’n prik gepland op de dag dat hij eindelijk weer zijn teamsport kon doen die avond. Echt perfect, want hij wilde zich niet laten kennen dus geen gezanik gehoord en een rlxte avond voor mij op de bank.
Was bij mij ook, haha! Ik vertelde dat ik heel zenuwachtig was en ze vroeg of ze moest vertellen wat ze deed of liever gewoon doen, ik kon nog niet eens antwoorden en dat ding zat er al in