Ik heb afgelopen woensdag moderna gekregen.
Had dag erna ook moe gevoel in mijn benen e.d.
Ben ook benieuwd hoe ik reageer op de 2e prik. Ik verwacht ergere reactie als ik het overal zo lees.
Ik heb afgelopen woensdag moderna gekregen.
Had dag erna ook moe gevoel in mijn benen e.d.
Ben ook benieuwd hoe ik reageer op de 2e prik. Ik verwacht ergere reactie als ik het overal zo lees.
Yay ik hoor er nu ook bij! 1e prik gehad. De vrouw was gelukkig snel met prikken, dus had geen kans om bang te zijn.
Die van mij had zān prik gepland op de dag dat hij eindelijk weer zijn teamsport kon doen die avond. Echt perfect, want hij wilde zich niet laten kennen dus geen gezanik gehoord en een rlxte avond voor mij op de bank.
Was bij mij ook, haha! Ik vertelde dat ik heel zenuwachtig was en ze vroeg of ze moest vertellen wat ze deed of liever gewoon doen, ik kon nog niet eens antwoorden en dat ding zat er al in
Bij mij waren er ook geen kleuren. Wel aparte rijen voor pfizer en jansen.
Voor wie zich mijn post nog kan herinneren over de vriend wiens moeder was overleden: zijn vader is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis! Nog lang niet de oude maar hij gaat er bovenop komen.
Fijn dat hij ontslagen is! Zal nog wel een lange weg te gaan hebben, maar dit kleine dingetje is al een goed teken
Niet alle locaties hebben Moderna, denk dat het alleen op die plekken is waar ze dat wel hebben
Ik gok, maar dat is een gevoel, dat de ziekenhuisopnames leidend zijn. Als die beperkt blijven, dan is er vƩƩl minder druk op de zorg en kan op andere gebieden het ānormaleā leven doorgaan.
De besmettingen lopen nu op maar de ziekenhuisopnames nemen nog af. Dat is wel een vertraagd effect dus ik ben persoonlijk vooral benieuwd hoe de ziekenhuisopnames over 2-3 weken zijn.
Duitsland heeft ook besloten dat gevaccineerden niet in lockdown hoeven, mocht dat nodig zijn. Ik ben echt benieuwd hoe de verdeling dan is, liggen er alleen mensen in het ziekenhuis die niet gevaccineerd zijn? Beter bewijs heb je dan toch niet! Al weet ik ook wel dat het de wappies om de lange termijn
gaat en niet om de werkelijke effectiviteit.
Anekdotisch bewijs, maar ik heb in mijn ziekenhuis geen enkele volledig gevaccineerde patiƫnt gezien die daadwerkelijk last had van covid. Een paar die voor iets anders (gebroken heup, een urineweginfectie, dat soort dingen) kwamen en bij toeval positief getest werden, maar geen zuurstofbehoefte, geen medicatie nodig, absoluut geen noodzaak voor beoordeling door de IC. Ik vraag me af of die mensen erg besmettelijk zijn geweest, gezien ze helemaal geen klachten hadden, daar zou ik wel benieuwd naar zijn.
Mijn vriendinnen gebruiken de āals iedereen al gevaccineerd is hoef ik toch niet meerā reden.
Gelukkig zijn het er maar 2 of 3 die zo denken, verder heeft mijn omgeving de eerste in ieder geval gehad.
Ugh vind dit nog wel de ergste. Je zal maar eens je steentje bijdragen voor de rest van de wereld hey?
Mijn schoonzusje mag niet gevaccineerd worden vanwege een hele heftige medicijnallergie en die is juist zo afhankelijk van andere mensen die zich wel laten vaccineren. Vind het zo sneu voor haar als mensen dan uit eigen overweging
zich niet laten vaccineren.
Herkent iemand deze klachten? Ik ben woensdag gevaccineerd en voelde me toen ff 2 dagen niet zo lekker, pijnlijke arm etc. Nu is dat allemaal weg maar blijf ik zoān hoofdpijn houden. Maar als ik gewoon zit/lig dan heb ik 0 last maar zodra ik van houding verander lijkt het net alsof iemand een mes in mān hoofd jast. Duurt ook maar een paar seconden maar is wel echt heel pijnlijk
Ik heb mijn eerste prik gehad! Nobody cares natuurlijk.
Maar waar ik eigenlijk voor kwam, in de wachtruimte na de prik werd muziek gedraaid en Sexual Healing van Marvin Gaye stond op.
Was erg gezellig.
Als je gewoon googelt op covid vaccinatie en Borstvoeding kom je meerdere sites tegen van NVOG en RIVM erover:
https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vragen-achtergronden/zwangerschap
Staat ook duidelijk aangegeven:
Er zijn geen aanwijzingen dat het vaccin in de moedermelk komt en via de borstvoeding bij het kind kan komen.
āā
Misschien heeft ze het gewoon verkeerd begrepen, of wilt ze het niet of zijn de Denen stuk voorzichtiger dan in NL.
Haha wilde degene die over de muziek ging de romantiek in de hand werken? Wel lekker nummertje
Ik heb net mijn eerste vaccinatie gehad. Ben zo blij Voelt echt alsof het einde in zicht is nu.
Woensdag eerste prik gehad, alleen last van stijve arm maar vandaag zoo moe. Ga maar op de bank de Tour kijken.
Nou, ik had gerekend op redelijk wat bijwerkingen na mijn tweede prik (Pfizer) donderdag, maar ik heb eigenlijk nauwelijks last gehad! Ik voelde me donderdag erg duf en heb een heel intens dutje gedaan, met de meest levendige dromen die ik me in jaren kan herinneren, en had vrijdag nog wat last van mijn arm, maar ik ben sinds gisteren heel erg van mijn weekend aan het genieten! Zo blij om volledig gevaccineerd te zijn, wat een voorrecht.