Ik ben ook zo benieuwd hoe het in het hoger onderwijs gaat. Mijn eerste lessen zijn op locatie maar sommige collega’s voelen zich er nog niet prettig bij. Maar we kunnen altijd besluiten om over te schakelen op online.
Die Amerikanen die nu allemaal liever Ivermectin slikken dan een vaccin te nemen dat goedgekeurd is. 
eurrrr my gad
En vraag me ook echt af hoe dit dan werkt? Van welke arts krijg je dit? Ook die monoklonale antistoffen dat haal je niet gewoon ff bij de drogist? of zijn er tegenwoordig dealers in dit soort dingen?
En hij heeft nu corona 🤷
Elke keer als ik nu mijn ivermectine creme haal voor mijn rosacea voel ik mij helemaal verbonden met de wappies 
Net hoogzwanger mijn 2e vaccin gehaald, iedereen was zo super lief en ik kreeg allemaal complimentjes en succes gewenst. De prik voelde ik niks van (vergeleken met de eerste) nu helemaal een warm gevoel aan overgehouden.
Ben benieuwd of dit er daadwerkelijk gaat komen! Zal niet zonder slag of stoot worden ingevoerd.
Je hoeft nog steeds niet te vaccineren, maar dan wel testen. Eeuwig wachten is ook geen doen dus ik snap dit wel
In het artikel staat 1,8 miljoen Nederlanders maar bedoelen ze dan van de volwassen populatie. Ik neem aan van wel. Zijn wel veel meer mensen die zich niet hebben laten vaccineren dan ik had verwacht.
Hier ben ik dan wel weer voorstander van. Prima (nee) als je niet wilt laten vaccineren maar laat mensen dan wel op een andere manier hun verantwoordelijkheid nemen.
Je kan ook lekker thuis eten als je je niet wilt laten vaccineren 
Het is toch geen plichtttttttt, en dat wordt het ook niet. Als je vriend zich test, kan 'ie alsnog gewoon uiteten.
Maar is dit niet iets voor “the time being” tot de graad hoog genoeg is? We doen dit toch ook niet voor andere besmettelijke ziektes die bijv in het RVP zitten 
Daarvan is de vaccinatiegraad ongeveer 90% toch.
Maar je vormt gewoon een risico. Dat is dan toch geen benadeling maar logische consequentie?
Je kan ook lekker thuis blijven als je bang bent om Corona op te lopen.

De ober heeft geen keus hè?
Maar een duidelijk minder risico. Gaan we deze discussie echt hebben?