Caronatopic #12

Tweede prik gehaald. Was weer lichtelijk nerveus maar iedereen is zo zo lief (bij de RAI). Had een lieve oudere dame van de GGD. Vorige keer voelde ik de prik, nu nauwelijks. Arm doet ook nauwelijks pijn in vergelijking met de vorige keer, alleen iets zwaarder.

Ben alleen wel moe. Maar kan ook komen door de vroege workout vanochtend :sweat_smile:

Edit: volgende dag (vandaag), voel me grieperig maar geen koorts gelukkig.

2 likes

Jeetje, wat vervelend inderdaad voor grensbewoners.

Ik vind de maatregelen ook wel terecht, maar je zadelt wel heel veel mensen met problemen op die op vakantie zijn in landen waar het testen lang niet zo goed geregeld is als in Nederland. Ik loop hier m’n deur uit en zo tegen 5 testcentra (commercieel) aan, maar dat is lang niet overal zo. Irritant!

1 like

Ik snap niet waar ze het over hebben met 5g, ik zou het toch wel merken als er een chip in m’n arm zit???

Verzonden via ArmPhone

29 likes

Ik ben wel echt heel erg moe na mijn tweede prik (en ik had al wat last van vermoeidheid) en mijn wallen op dit moment
 Kan geen concealer tegenop haha. Wel echt blij dat ik ze nu beide heb gehad.

2 likes

Mijn vriend heeft last van bijwerkingen zegt ‘ie, moe en slap. Maar het kan Ă©cht niet van al het bier van gistermiddag en avond + een kort nachtje zijn đŸ„Č arme man.

12 likes

Ik heb mijn tweede prik ook gehad (pfizer). Ik heb minder last gehad van bijwerkingen. Ik was alleen een beetje moe. De prik zelf was wel wat pijnlijker (die voelde ik de 1e keer nauwelijks)

2 likes

Tweede prik gehad. Nu duimen dat ik deze keer geen last krijg van bijwerkingen.

1 like

Tweede prik zit erin!

Was in het MECC en het was zĂł rustig. Overal maar 1 hokje open en ging echt vloeiend. Weer liggend geprikt geworden en ook dat was weer prima gegaan.

Eindelijk zit het erop. Nu hopen op niet teveel bijwerkingen.

5 likes

Ik heb vanmiddag mijn 2e prik gehad(Pfizer) Maar ik heb echt ziek veel last van mijn arm. Ik lig nu in bed en mijn arm ligt gewoon naast me, en zelfs nu doet het pijn. Het jeukt ook heel erg. Voor de rest heb ik geen klachten.

3 likes

Ik lig ook al wakker met klachten van mij tweede prik van vanochtend. Hoop echt dat ik het mij verbeeld/mij aanstel en als ik morgen wakker word, er niks aan de hand is.

1 like

Ik heb net naar een extra aflevering van een serie gekeken waarin een vriendengroep gevolgd wordt tijdens de eerste lockdown (fictie) en het is bizar, grappig en emotioneel tegelijk. Alle typische dingen van de lockdown zitten erin, iemand die steeds positief op Instagram allerlei crea-dingen post, iemand die erg bang is en zich volledig opsluit, sporten a.h.v. live-video’s, mondmaskers naaien, het attestation, applaudisseren voor de zorg, zelf je haar knippen, hele dag Netflixen met alle rommel/eten naast je bed, skypen, etc. Toch wel een traantje moeten laten, het lijkt al weer zo lang geleden dat dit hele gedoe nieuw was en we nog niet wisten wat er ons te wachten stond.

15 likes

Ik heb mijn tweede prik eergisteren gehad. Enkel pijn aan mn arm en voor de rest niks, dus ik ben blij. Heeeeeel blij dat ik twee prikken heb gehad.

1 like

Klinkt leuk! Welke is dat? (Of lees ik nou over de naam heen?)

Ik las een artikel op het AD vanmorgen over de problematiek van zwangeren met covid op dit moment. Ik heb me laten vaccineren na het eerste trimester (nu 26 weken en alles gaat goed) en ben daar extra blij mee als ik die verhalen lees.

Een vriendin van ons wil zich zwanger niet laten vaccineren en stapt volgende week lekker op het vliegtuig voor een rondreis door Portugal. Haar vriend wil wel dat ze zich laat vaccineren maar ze weigert. Bang voor de lange termijn gevolgen of “er is te weinig onderzoek naar gedaan”, zoiets. Hij heeft ons/mij wel eens gevraagd haar te overtuigen het te doen, maar dat is niet mijn/onze taak. Vaccineren is eigen keuze. Heb ik toen ook gezegd.

Maar vind het wel lastig om dan dit soort artikelen te lezen, want zij is precies de doelgroep die nu zwanger en ongevaccineerd in het ziekenhuis belandt. (En even los van haar vind ik het vanuit hem dan ook niet zo handig dat ze toch samen lekker de risico’s opzoeken en op vakantie gaan
 Kan hij ook zeggen dat ze dat dan niet moeten doen, maar hij wil perse op vakantie)

Sorry, moest even van me af schrijven :slightly_frowning_face:

Ik heb woensdag m’n prik gehad, gister flink ziek van (verhoging, spierpijn, hoofdpijn, algehele malaise haha) en vandaag eigenlijk ook nog niet echt beter. Ik heb ook zo’n pijn in m’n lymfeklier in m’n oksel! Blijkt een bekende bijwerking te zijn, maar is echt naar zeg

Maarrrr alles voor het goede doel, moet er niet aan denken dat ik echt corona zou hebben gehad als ik al zo reageer op het vaccin

Ik ben nu officieel volledig gevaccineerd. Twee weken geleden laatste prik, QR-code werkt en ondanks alle onzekerheden met varianten voelt het een beetje alsof ik ongeschonden de eindstreep heb gehaald haha.

32 likes

Nou, tot nu toe 0 bijwerkingen op een licht gevoelige arm na.
Zou bijna twijfelen of ze me wel gevaccineerd hebben haha.

Moet zeggen, dit vaccinatieproces komt mijn naaldenfobie wel ten goede.

1 like

Jeej 2e prik zit erin! Echt zulke aardige mensen allemaal bij de priklocatie. De arts benadrukte nogmaals dat vaccinatie echt geen invloed heeft op de zwangerschap en Corona juist een ernstiger verloop kan hebben als je zwanger bent. Er waren allemaal zwangeren en je zag gewoon dat het die arts goed deed haha. Ben zo blij dat hij erin zit! Vandaag is eigenlijk geen praktische dag om eventuele bijwerkingen te krijgen want ik heb een bruiloft maar liever wat bijwerkingen en wel gevaccineerd dan toch weer risico lopen.

14 likes

Ik heb hetzelfde, voelde deze ook veel beter, maar werd ook een beetje op een andere plek geprikt (meer richting de achterkant van m’n arm). Heb een beetje spierpijn, maar verder voel ik me wel prima!

Ik ben hier ook gevaccineerd en vond het echt een toplocatie (eerste keer alleen erg warm in wachtruimte). Weet niet hoe het op andere plekken gaat maar als het vergelijkbaar is, is dat in ieder geval iets dat wél top gaat haha.

1 like