Caronatopic #12

Yes, ik ben ook zwanger en heb net mijn tweede prik gehad, zo blij!:star_struck: Over twee weken kan ik me eindelijk wat veiliger voelen.

14 likes

Net mijn tweede gehad! Nu even een kwartiertje wachten. Was weer top geregeld en zulke lieve mensen

Ja die pijn in de oksel is echt zoooo vervelend. Zit nu op dag 5 naar de tweede prik en ik heb het idee dat het nu eindelijk minder begint te worden. Vond het vervelender dan de spierpijn in m’n arm :sweat_smile:

1 like

Nou 8 dagen na mijn tweede vaccinatie en ik voel mij eindelijk weer een beetje mijzelf. Vooral de misselijkheid en hoofdpijn waren echt verschrikkelijk. Ik ben nog wel een beetje misselijk, maar het valt echt mee in vergelijking met de rest van de week.

Ja, heb ik overwogen maar wil me er eigenlijk niet meer mee bemoeien. Ik geef om ze en natuurlijk ook om hun baby en ik maak me zorgen om hun benadering, maar dit zijn keuzes die ik hun samen en haar als zwangere niet wil opdringen.

Baal zo erg. Vorige week vrijdag mijn tweede prik gehad. Blijkt dat ik woensdag met iemand heb gewerkt die positief is getest gisteren. Ben in een klein hokje geweest waar zij net daarvoor had gezeten en nog met haar gesproken op afstand maar geen 1,5 m.
Zul je natuurlijk zien dat ik het nu heb opgelopen. Ben je vrij voorzichtig geweest al die tijd. Dit zorgt echt voor paniek bij mij

Als ik de beschrijving zo lees was dat de extra aflevering van Plan Coeur (Hook up Plan) seizoen 2, aflevering 7.

2 likes

Allerlaatste aflevering van Plan Coeur/The Hook Up Plan (2e seizoen).

Haha, ik had nog niet gezien dat @Revelry al reageerde, maar die is het inderdaad!

3 likes

Ik zit as we speak in de wachtruimte en iemand voor mij is gewoon aan het werk. Laptop mee alles :’)

Iemand vroeg hier toch laatst iets over waar te testen in België? Dit al gezien?
Where can I get a NAAT(PCR) or rapid test outside the Netherlands? | netherlandsworldwide.nl

(kwam hierop via de ANWB)

Hahaha degene naast mij belde gisteren gewoon in bij een call. ‘Sorry ben wat later, had die prik hihaho’

1 like

Ik had ook mijn werktelefoon mee om wat te doen in de wachttijd. Mocht (gelukkig) in de baas zijn tijd de prik halen.

Oh men ik ben ineens zooo moe. Ik ben altijd moe maar dit is wel extreem (gisterochtend m’n prik gehad).

Gisteren 2e vaccinatie, voelde vrij weinig. Tot vandaag. Dat sloeg wel ff in toen ik thuis kwam na werk :sweat_smile: Nu ook lichte koorts, dus lig nu met dubbele dekens te chillen met thee. Weet in ieder geval dat mijn lichaam hard bezig is, dus ben mezelf aan het cheerleaden (‘Go lichaam go!’).

5 likes

Mijn vriendin heeft gister de 2e vaccinatie gehad en zegt dat ze alle geuren en smaken ineens veel intenser ervaart, hebben meer mensen dit? Heb die bijwerking nog niet eerder gelezen :joy:

Geen corona gegad overigens dus het is niet een long covid klacht die nu weer normaal is

Nu 24 uur sinds mijn 2e Pfizer. Was natuurlijk al op m’n hoede door alle verhalen, maar in mijn omgeving had eigenlijk niemand last van de 2e Pfizer. De prik vond ik gemener dan de eerste. Mijn arm deed/doet echter duidelijk minder zeer dan de eerste, ik kon er gewoon voorzichtig op liggen in bed deze keer. Nu alleen onrustig geslapen en 's nachts kreeg ik opeens koud/warm/koude rillingen, maar na 5 min trillen was het weg.

2 likes

Ik weet dat het saai is om te lezen waar iedereen last van heeft maar misschien ter geruststelling: ik heb zowel van de eerste als de tweede vaccinatie niks gemerkt

29 likes

Hier ook! Eergisteren de tweede Pfizer gehaald, prik voelde ik twee keer ook niks van en mijn arm ook amper. Wel wat misselijk maar ik ben ook zwanger dus kan goed daarvan zijn. Ben blij dat het erin zit.

1 like

Ik heb nog steeds hoofdpijn na mijn moderna vaccin van woensdag.

1 like

Oh raar, het is niet eens verplicht om die 15min. te wachten dus als iemand dat niet wil gewoon lekker laten gaan toch