Wow 1 november nieuw moment pas. Is dat niet laat? Voor mijn gevoel zat er nooit zoveel tijd tussen. Misschien omdat het nu ook wat ‘stabieler’ is
Ja die onderste zin ook
Hebben ze gezegd of de 11e van de 11e door kan gaan? Ik vind 1 november vrij ver om dit vast te stellen en dit is van levensbelang voor Limburg.
Na anderhalf jaar lang niet meer kunnen feesten klinkt dit top, ik ben echt roestig geworden.
Dit is nog erger dan het Rob Geus keurmerk
Irritante vragen in 3, 2, 1
Heb wel 11 en 12 vrij. Anders wordt het comazuipen thuis
Ik wil wel graag weten vanaf welke leeftijd je een QR code moet voorleggen.
Ik vind het ook wel grappig dat we het hier gister over hadden en dat hier sommigen zeiden dat dat echt niet ging gebeuren want in het buitenland werkt dit systeem ook. En nu blijkt dat de restaurants achter elkaar precies dat doen wat gisteren niet voor mogelijk werd gehouden
13 en vanaf 14 met id bewijs
Ben benieuwd hoe die controle van de QR codes gaat lopen. Gemeenten krijgen geld voor handhaving maar bedrijven bepalen zelf hun deurbeleid. Kan interessant worden…
Niet letterlijk volgens mij, maar buiten ongeplaceerde evenementen mogen wel. Anders, binnen dus, met 75% capaciteit. Zit je wel met dat horeca maar tot 00.00 mag, dus wel wat haken en ogen eraan denk ik zo. En correct me if im wrong, allemaal maar ingewikkeld
Hoop zo hard op ADE dit jaar
Niet gezien maar we hebben ook nog zoiets als voortschrijdend inzicht? Veranderende omstandigheden?
Ach kom op, hij pakt elke strohalm aan om nog meer aanhangers te krijgen voor zijn anti vaccinatie/overheid campagne. Situaties zijn veranderd en we hadden allemaal gehoopt dat zo’n coronabewijs niet nodig was geweest. Ik vind het zo’n kinderachtig iets om iedere keer weer te blijven hangen in “maar Hugo zei dat dit niet ging gebeuren”. Ik denk dat hij zichzelf ook wel achter z’n oren krabt dat hij daar beter geen stellige uitspraken over had kunnen doen, maar here we are, 1.8 miljoen (!!!) mensen die niet gevaccineerd zijn én geen Corona hebben gehad.
Dat is 5 weken nadat deze maatregelen ingaan, valt wel mee toch? We hebben wel langer geen nieuws gehad
Gelukkig heb ik sowieso een ticket voor een dagfeestje tot 23 nee maar ja voor de rest is het niks als de tijd dan niet verandert
Edit @Lemongrab het klinkt zo nog ver weg, en zo einde jaar 🥲, maar 5 weken valt inderdaad reuze mee!
Niemand:
Helemaal niemand:
Mark Rutte: Poptempels 🥲
Maar sowieso boodschap aan iedereen die lekker puh níet gevaccineerd is maar wél wat te zeuren heeft: laat je gewoon vaccineren, dan kunnen we eerder naar normaal en dan hoef je ook niet meer te zeuren!
maar dgtl is in de nacht toch?