Ben ik het niet helemaal mee eens. Want het kabinet zag ook wat er in landen om ons heen gebeurde maar bleek daar ook geen lering uit te trekken. En dat gebeurde niet 1x maar echt meerdere keren. Tja dat vind ik niet echt slim.
Er is een formele wet: Tijdelijke wet coronatoegangsbewijzen (35.807) - Eerste Kamer der Staten-Generaal.
Volgens mij kan die gewijzigd worden door een ministeriële regeling met instemming van de Kamer. Dacht ik, maar ben hier niet goed in thuis hoor dus juristen verbeter me indien nodig.
Dit soort dingen. Dit mag toch niet en dan ook nog zo open en bloot op fb delen? Dan heb je toch zo handhaving voor de deur staan 25 september
Rutte die zegt dat sommige mensen een arm om de schouder nodig hadden op moeilijke momenten toen dat niet kon. Ben ik de enige die meteen aan de slachtoffers van de toeslagenaffaire denkt, waar hij verantwoordelijk voor was?
Maar kun je een boete krijgen voor het niet controleren van klanten?
Lijkt me wel als het gezien wordt door wie het dan ook moge controleren dat moment
Edit @Ohappyday ik zou er zelf vanuit gaan dat het in principe nodig is bij alles wat geen eerste levensbehoefte is. Of het gedaan wordt ter plekke is het tweede
Uitgaan tot middernacht lijkt me eigenlijk wel wat. Vroeg pieken en een goede nacht slaap erachteraan. Ik zie alleen maar voordelen.
En pretparken?
Wat is de logica hier ook achter?
Sportscholen?
Nee hij bedoelt waarschijnlijk Ferd G op zijn huwelijk
MAAAAR onderwijs weer volledig vrij
!
Als ik het goed begrijp…
Waar lees je dat? Mijn moeder wilde in december met mijn broer (niet gevaccineerd) een lang weekend naar een park maar dat staat met de QR maatregel (hij wil ook niet testen…) op losse schroeven.
Wow 1 november nieuw moment pas. Is dat niet laat? Voor mijn gevoel zat er nooit zoveel tijd tussen. Misschien omdat het nu ook wat ‘stabieler’ is
Ja die onderste zin ook 
Hebben ze gezegd of de 11e van de 11e door kan gaan? Ik vind 1 november vrij ver om dit vast te stellen en dit is van levensbelang voor Limburg.

Na anderhalf jaar lang niet meer kunnen feesten klinkt dit top, ik ben echt roestig geworden.
Dit is nog erger dan het Rob Geus keurmerk 

Irritante vragen in 3, 2, 1