Woorden schieten te kort. Misschien ben ik te oud, maar dit is toch totaal je doelgroep niet serieus nemen? God wat pijnlijk (het is dus een filmpje)
edit: even skippen naar 0:27
Woorden schieten te kort. Misschien ben ik te oud, maar dit is toch totaal je doelgroep niet serieus nemen? God wat pijnlijk (het is dus een filmpje)
edit: even skippen naar 0:27
Ik ben waarschijnlijk oud genoeg dat ik dit wel leuk vind. Ironisch leuk, niet leuk leuk.
Die had ik een verbale veeg uit de pan gegeven
Ik merk dat ik me toch een beetje zorgen maak om mijn gezondheid mm. Ik ben dus voor de 2e keer positief getest, ondanks vaccinatie, en best weer wat klachten (koorts, overgeven, verkoudheid, geen smaak en geur, pijn aan mijn lijf, hoofdpijn). Is het overdreven om hier de huisarts voor te bellen? Niet zozeer voor mijn klachten, maar feit dat ik weer besmet ben laat me twijfelen aan mijn immuun/afweersysteem mm.
Bellen kan altijd! Ik kan me voorstellen dat een huisarts dit eventueel ook aan instanties wilt melden e.d.
Maar voor jezelf kun je inderdaad ook bellen en eventueel overleggen/laten onderzoeken.
Heb gebeld, thanks voor het zetje!
Hahah ik schrijf vaak zoals ik spreek op het forum, in spreektaal dus. “mmm” is een soort van bijwoordje? Niet op gelet in de vorige post. Dan stel ik me voor dat ik een gesprek heb met “jullie” en typ ik dus wat ik letterlijk zeg. Klinkt wat vaag als ik het nu opschrijf😂 Lees mijn berichten ook nooit door voordat ik het post.
Ik vind dit echt heel leuk
Heb jij de Coronamelder app nog op je telefoon?
0 stemmers
En @kali ik heb ook al meermaals vernomen dat de verwachtingen zijn dat het een influenza golf zal komen. Ik kan mij het periode van de winter van 2017/2018 nog herrineren. Nou de griepgolf liep door tot ver in mei! Het was echt niet doen. Als ik het werk vergelijk met Corona was het werk voor ons bij de influenza golf echt stukken zwaarder. Vooral geconcentreerd op de longafdeling. Met Corona had je dat iedereen je kwam helpen en ondersteunen, zoals chirurgen, radiologen en oogartsen. Bij de griep kijkt niemand om naar ons. Wij krijgen overigens binnen 2 wk onze griepprik
Heerlijk, was vandaag in een sport kantine waar wel de code gestand werd. Mijn hele team kon ook een qr code laten zien.
Ik was uiteten vanavond en vind het dan echt een beetje triest dat mensen dan met hun jas aan en dekentjes om hun benen buiten gaan zitten eten… hoelang wil je dat vol gaan houden vraag ik me dan af
Vriend van mij werkt voor een bedrijf dat o.a. terrasverwarmers verkoopt en die zei dat ze niet aan te slepen zijn. Hadden sowieso al meer aanvragen sinds maart 2020 maar nu helemaal
Huhuhuh
Ik zit ook nog wel buiten met dit weer (op zo’n mooie herfstige dag als gister bv, niet als het regent haha) ook al ben ik gewoon gevaccineerd. Dan kan je vaak last minute nog wat eten terwijl je voor binnen altijd moet reserveren. Vind dat juist leuk en als je je warme jas aan doet echt wel prima te doen!
Dan krijgen ze toch geen bloed. Er is nergens een bestand openbaar aanwezig om na te gaan of een donor wel of niet gevaccineerd is.
Dat staat ook in het artikel inderdaad. Zulke eisen stellen betekent dat ze geen bloed ontvangen en dat het doen van bepaalde ingrepen mogelijk zal worden geweigerd.
Wel die hard van die patiënten (letterlijk?), had eigenlijk niet verwacht dat het ‘t niveau van facebook memes delen zou overstijgen.
Denk dat ze zelf niet de consequenties ervan in zien. Sowieso krijg je in NL niet heel gemakkelijk bloed. Vaak moet er sprake zijn dan een semi-levensgevaarlijke situatie voordat je een zakje bloed krijgt (anders is het aan de ijzer tabletten en even vol houden). Om dan nog te gaan eisen met je thuis gemaakte A4 dat je iets weigert, vind ik echt onzin. Ze zouden juist blij moeten zijn dat ze toch wat antistoffen binnen krijgen. Hoeven ze het vaccin niet te nemen.
Ik denk dat als puntje bij paaltje komt en ze écht op het randje van de dood zitten, ze ineens wel willen hoor. Je overlevingsinstincten zijn doorgaans wel iets sterker dan je wappie-facebook-knutselpapiertje.
Beetje zoals die mensen die al het ziekenhuis met corona worden ingereden en dan smeken of ze alsnog ingeent kunnen worden. :’)