Ik woon in de bible belt, ik geloof dat hier iets minder dan 70% is ingeënt. Ik hoop dat (meer) maatregelen voor ongevaccineerden ervoor zorgen dat toch meer mensen zich laten inenten. Maar ik ben het ermee eens dat ook gevaccineerden verstandig moeten omgaan met de bestaande regels, zoals niet naar een restaurant gaan met klachten ‘omdat je toch een QR-code hebt’.
Omdat die mensen dan aan komen zetten dat de persoon met longkanker misschien wel gerookt heeft en ook zijn eigen ziektebed veroorzaakt heeft, of de persoon die gaan skiën is en een been brak ook risico’s genomen heeft. En o, die persoon met de hartaanval? Die heeft morbide obesitas, en dat heeft ie ook zelf veroorzaakt!? 

Ja een vriendin is besmet en moet op controle in ziekenhuis want te weinig zuurstof. Ook niet gevaccineerd. Voor de rest nog niks in mn omgeving.
Haha ik stem puur vanuit rancune 

Ik vraag mij echt af wat die anti-vaxxers willen. Ik lees alleen dat ze geen maatregelen meer willen. Maar we weten wat dat voor gevolgen heeft. En dan? Wat doen we na het stoppen van alle maatregelen? Survival of the fittest?
Als ze nou eens verdomme overal die QR code gaan controleren en daarop gaan handhaven dan hoeven er toch geen extra maatregelen te komen.
En dan zijn extra maatregelen dus letterlijk om de ongevaccineerden van de IC te houden, aldus Hugo. En bedankt fuckers!
Heel erg klaar mee dat alles maar weer moet gaan wijken voor de mensen die geen prikkie willen. Maar ja, dubbel want ze moeten toch opgenomen worden en er is al zo weinig plek en personeel. Dit is echt zo uitzichtloos.
Centrum Den Haag wordt naar horens nergens gecontroleerd. Lees het ook veel op Twitter dat er zo weinig gecontroleerd wordt. 
Je bedoelt 5G toch? Genezen, Getest, Gevaccineerd, Gebeden of Gemanifesteerd
Zou het wel een idee vinden. Qr code voor werk. Waar ik werk moet ik sowieso door een pasjes controle, kunnen ze meteen qr code scannen.
Maar zijn er genoeg niet gevaccineerd op kantoor. Helaas mag een werkgever en niet naar vragen. Maar hopelijk de beveiliging wel (die scannen bij de poort)
Gevolgen voor anderen boeit ze niet.
Hier in BE net bijkomende maatregelen die eigenlijk al te verwachten waren: mondmaskerplicht in publieke binnenruimtes. Ook CST in Vlaamse horeca en fitnesscentra.
CST?
Corona Safe Ticket
Ik wel. Half team op de voetbalclub hier is besmet. Hoor ook net van een vriend van mijn vriend dat hij positief is getest nadat hij in een voetbalstadion is geweest. Op mijn werk gaan we weer meer thuiswerken nu.
Edit: hoor net dat de betreffende persoon niet gevaccineerd is, jemig
Was dat heel toevallig in de Arena? Daar is die vriend van mijn vriend mogelijk besmet geraakt😬
JA
Hmm dan zal daar nog wel meer uit komen vrees ik
Vrees het ook…
Komt goed joh. Nog heel even geduld, ze zijn pas net begonnen met de verdeel en heers strategie. Geef ze nog 2 maanden en de burgers controleren elkaar.
Ah dus we krijgen zoiets: