Caronatopic #13

Ja maar de griepprikgroep 45 min wel pas vanaf de 24e… top gast. Jantje van 20 die in september is geprikt krijgt m bijna tegelijkertijd met dikkie uit de griepprikgroep die m in juni heeft gehad.

Dacht volgende week. Hoe hebben ze mn nummer?

Maar Hugo dus wel

8 likes

Nou dan mogen ze toch wel priklocaties gaan opschalen? Hier zijn er zoveel locaties weg vergeleken met de zomer

2 likes

Wat een gemiste kans dat ze een boosterprik niet een topping noemen. Daar gaat de gemiddelde Nederlander marketingtechnisch misschien beter op.

21 likes

Als het goed is, is dat gecheckt bij de admin op de vaccinatielocatie!

1 like

Ik vraag me ook echt af hoe ze m’n nummer hebben, haha. Zelfs bij m’n eigen huisarts ging zo’n uitnodiging niet goed. Maargoed ik moet toch nog 3 maanden wachten. Hoop dat ik dan ook gewoon geprikt kan worden en ze niet gaan zeggen; huh nee, dat kan niet meer :joy:

Als ik het terug lees ik derde week van november niet toch ? Misschien haal ik het door elkaar haha.

Sorry had t over mezelf :joy: Maar nu je t zegt hij heeft t over de griepprikgroep. Niet de bmi40+groep die extra werd opgeroepen. Ik val onder beide (al misschien onterecht griepprik maar die wil ik graag). Denk dat ze nu erop vertrouwen dat het heel snel gaat.

Thanks @Stofdoek hopelijk gaat t goed.

Geloof er trouwens niks van dat t zo snel gaat. Mn moeder van 67 kan pas de 27e.
Vind t wel gek dat t nu na 3 maanden opeens alweer mag. Zijn ze zo bang voor omikron? Word hier weer zo onrustig van.

4 likes

Waarom worden middelbare scholen en mbo’s enzo niet genoemd vraag ik me af. Valt het daar mee met besmettingen?

1 like

Ik heb hier geen statistieken bij de hand maar wekelijks op mijn mbo wel een mailtje dat aan 1 klas waar ik zelf les aan geef iemand besmet is.

Pap kon binnen 10 dagen terecht voor de prik, maar niet jouw regio. Brandhaard Noord Limburg REPRESENT

2 likes

Dit zat in de brievenbus vandaag :pleading_face: Ik ben tijdens de gehele vaccinatie campagne ook vrijwilliger geweest bij het Rode Kruis. Kan ik ooit aan m’n kinderen vertellen wat dit voor een rare tijd was :rofl:

95 likes

Mijn moeder kon zondag afspraak maken volgens mij en kan pas de 27. Noord holland noord.

1 like

Bizar
Bij ons gaan uitjes etc. niet door en uiteindelijk was ook besloten om kleinere open avonden etc. gewoon digitaal plaats te laten vinden.

2 likes

Mijn moeder kon vandaag een afspraak maken en kan de 23e terecht. Regio Friesland.

2 likes

Ik vroeg afgelopen week of ik een co2 meter kon krijgen in mijn lokaal, het antwoord was: hou gewoon je ramen open. Snap ik, maar ik wil weten of een kier voldoende is en het wordt al bijna twee jaar beloofd. Het is best irritant om de hele dag te horen: “Acculader, ik heb het kouuuudddd” Ik ook, ik ben geen weergod kind.
Overigens willen bij mij veel kinderen gewoon gevaccineerd worden(9-12 jarigen).

2 likes

Pfft ik zou echt geneigd zijn dat ding zelf te kopen en de bon te declareren :’).

1 like

Wat belachelijk dat basisscholen daar niet meer van zijn voorzien. Hier heeft elk klaslokaal een melder.

1 like

Wappievriendin/juf: ja er moet gewoon meer geld naar de zorg.
Dus ik zeg dat je nu moeilijk ic mensen kan opleiden. Maar nee hoor dat kan prima volgens haar.

2 likes