Zo, net weer voor dat vasco-onderzoek van het RIVM een half uur in mijn vinger geknepen voor drie druppels bloed. Ben echt benieuwd wat ze er nou allemaal mee doen joh.
Ik heb helemaal niet het idee gehad dat kinderen als geen besmettingsbron of geen verspreider van Corona werden gezien. Wel is het zo dat eerder werd gedacht dat hun aandeel hierin kleiner was. Nu blijkt het anders te zijn. Maar dat is toch ook voortschrijdend inzicht in deze pandemie?
Ik krijg morgen mijn booster en ben toch wel een beetje bang voor bijwerkingen. Ik ben net genezen van Covid. Hier in België raden ze je toch aan om je booster te krijgen (14 dagen na positieve test, wanneer je geen klachten had).
Ik kreeg 'm ook weer binnen vandaag, was diep teleurgesteld dat het geen leuker pakketje (boekwinkel ofzo) was. Ik zie zo op tegen weer dat bloed in een buisje wurmen.
Drie dagen oefen-cito?? Waarom in godsnaam?
Ik snap dat jij daar niet per se een antwoord op hebt hoor, maar ik ben oprecht verbaasd
De GGD zegt niet snel meer dat een klas echt in quarantaine moet en de keuze voor thuisonderwijs wordt bij scholen gelegd. Ik vind het wel gek dat bij vijf besmettingen niet daarop over wordt gegaan, al ligt het er misschien nog aan in welk tijdsbestek ze positief getest zijn?
Ow echt joh? Als ik van onderaf mn vinger richting de bovenkant duwde, kwam er echt een behoorlijke hoeveelheid bloed uit. Kreeg met geen enkele moeite twintig druppels in dat buisje. Maf hoe dat zou verschilt (vast een logische verklaring voor, niet mijn specialiteit)
Hopelijk wel!
Ik zou m ook thuis houden. Bij ons testte het hele team met een zelftest op 2 dagen na contact negatief (op 1 iemand na waardoor dus iedereen testte) en toen op dag 5 toch 4 van de 6 positief (ook met zelftest en ook ggd gedaan) .
Zul je zien dat ie wordt ingewisseld door Stef blok.
Nou, benieuwd of mijn schoonouders nu eens kappen met erop staan dat we met 12 mensen kerst vieren nu het nog benadrukt wordt.
(No worries, ik had al vriendelijk bedankt)
Saai verhaal dit, die persco
Hoezo heb je een slechte doorbloeding heb je op deze leeftijd al vaten die vol zitten met atherosclerose?
Wat een onzin.
Hmm niet heel overtuigende uitleg
En niets over waarom kdv en vo wel open blijven helaas
Ik liep zojuist langs de demonstratie heen om naar huis te gaan, maar het is zo heftig! Overal ME en politie te paard. Het is gewoon echt onveilig. Zelfs mijn werk sluit ter veiligheid het hek omdat de wappies anders bij ons voor de deur komen staan.
Hoe is jouw herstel eigenlijk gegaan? Heb je je vorige week nog ziek kunnen melden?
En jouw herstel? Ben je uit quarantaine?
Voor dat wetenschappelijke interpretatie is het OMT. Die heeft eerder besloten om de basisscholen open te houden (derde week van november). Ik snap nooit zo goed waarom men stellig beweert het zelf gelijk te hebben. 98% van het forum hier is niet opgeleid om de voorspellingen te doen. Daar is het OMT voor met deskundigen. Absoluut mag je het gevoel hebben dat je er niet mee eens bent, maar als je het wetenschap erbij haalt moet je, vind ik, wel de expertise hebben om dat juist te kunnen interpreteren.
En welke basisregels? Ventilatie? Ja daar hadden na 1,5 jaar best wat aan kunnen doen. Kind moet ongeveer 2 truien aan naar school.
Ja sinds vandaag uit quarantaine en op wat hoesten na ook besmettelijke klachtenvrij (gister was dag 14 dus mocht vandaag uit quarantaine).
Ben nog wel heel erg moe, dus sta ook nog ziek gemeld op werk deze week. En ik krijg het echt opeens Spaans benauwd van het dragen van een mondkapje, maar denk dat dat komt door de vermoeidheid want doe dat ding natuurlijk op nadat ik naar de winkel ben gelopen dus inspanning.
Stond in m’n zwangerschapsapp ook dat ik me moeier kon voelen door hoe lang ik nu zwanger ben, dus mss zit daar ook wat gestapel in.
Lief dat je het vraagt!