En ik ben ook wel benieuwd hiernaar.
Doen jullie een zelftest voor kerst?
- Ja, gewoon 1 test
- Ja, op meerdere dagen
- Nee ik doe geen test, maar vier wel kerst samen met anderen
- Ik vier geen kerst/alleen met huisgenoten of gezin etc.
0 stemmers
En ik ben ook wel benieuwd hiernaar.
Doen jullie een zelftest voor kerst?
0 stemmers
Ik doe geen test, maar puur omdat ik momenteel besmet ben. Anders zou ik het wel doen.
Ik ben wel van plan op elke dag waarop ik iemand zie te testen ja, en de dag na kerst dan ook.
Ik doe 1 test omdat ik op 1 kerstdag mensen zie. De andere kom ik alleen in contact met de afstandsbediening en voedsel
Ik doe de 24e een test en vier 24 en 26. Maar omdat ik 25 en 26 werk doe ik het de 24e zodat er nog een beetje speling is met eventueel iemand moeten regelen (haha wie hou ik voor de gek, dat is gewoon met 1 iemand minder werken of diensten schuiven over de dag)
Ooooeh yeah. M’n booster zit erin, net op tijd voordat we naar Limburg gaan volgende week.
Ik vier het helemaal niet maar die optie is er niet
maar dit is dan toch met qr-code?
Maar die QR code zegt toch eigenlijk ook helemaal niks?
Ik vier geen kerst. Probleem opgelost
Ze heeft het denk over tentamens, daar heb je geen qr nodig
Ja precies! sinds vorig jaar wij ook niet meer en het is zo chill om niet het hele lands door te hoeven reizen, geen gezeik te hebben met (schoon)familie en te kunnen eten wat je zelf wil.
Oh ik dacht een feest
Maar studenten moeten dan wel gewoon afstand houden toch?
Pietje uit Schubbekutteveen houdt zich wellicht ook niet aan maatregelen en haalt daar de voorkant van de krant niet mee. Geen excuses voor het koningshuis want dit hadden ze niet moten doen maar het is echt niet alsof alleen Amalia een leuk feestje heeft.
Ik neig hier ook naar, stiekem jaloers haha!
Mijn hele familie loopt nu te discussiëren want oh oh wat moeten we nu toch en ik ben weer de boeman aangezien ik het liever gewoon even oversla dit jaar. Echt sneu om iedereen zich in bochten zien te wringen om maar af te kunnen spreken. Denk dat ik gewoon straks ga zeggen dat ik er van af zie (kinderen op basisschool, zwangere zus en een pasgeboren baby, kwetsbare ouder etc). Het is gewoon even niet anders, jammer dan.
Lekker voor jezelf kiezen.
Ja maar Pietje heeft niet als baan om de Nederlander te vertegenwoordigen .
We sturen het koningshuis letterlijk de hele wereld rond om Nederland te representeren, dus dan vind ik het logisch dat hun handelingen meer onder een vergrootglas liggen, en ze het goede voorbeeld horen te geven.
Het is ook niet dat ze er 10 ipv. 4 had uitgenodigd. Dat mag ook niet maar daar zou men zich nog wel in kunnen vinden. Nee het zijn er meteen 100. Ik ken niet eens zo veel mensen. Laat staan dat ik ze op mijn verjaardag zou willen zien.
Ja dit! Het gaat om de voorbeeldfunctie, die komt er nou eenmaal bij kijken, los van wat er inhoudelijk ook over deze situatie valt te zeggen.
Nee hoor, zolang het in een onderwijslokaal is mogen studenten al tongend op elkaars schoot zitten. Gelukkig mag dat bij een tentamen niet vanwege spieken, dus wordt er toch nog een beetje afstand gehouden.