Caronatopic #13

Portwedstrijden klinkt wel echt als iets wat ik nodig heb, zoveel mogelijk port achterover slaan en hopen dat het weer snel juno is en alles beter is.

32 likes

Ik ook niet maar ik houd mezelf graag voor de gek

4 likes

Ik vind het jammer dat winkelen op afspraak niet toegestaan wordt. Zo hou je de grote drukte weg, maar kun je toch nog op afspraak ergens terecht als je echt wat nodig hebt. Vooral voor bouwmarkten/meubelzaken/kringloop is dat echt een uitkomst…

21 likes

Kom maar op visite!!

1 like

Wel blij dat professionele portwedstrijden nog door kunnen gaan :heart:

3 likes

Nouja beter toen al dan nu met z’n allen tegelijk. Ik zie het probleem niet zo dat ze daar vast op anticipeert. Als je elke dag foundation gebruikt snap ik wel dat je even nieuwe haalt.

Dat betekend dan ook officieel 4wkn kerstvakantie ipv 3.

Voor basisschoolkinderen bedoel je? Ik heb er 0 namelijk

Ja en middelbaar haha.
Reageerde meer op je printscreen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als dit tot 14 januari duurt…

2 likes

Zullen die niet nog online les hebben? Ik zou me dood vervelen

1 like

Ja denk dat het weer zo’n geval wordt van: gaan we dan voor 5 dagen online onderwijs optuigen (10-14jan), want basisscholen hebben nu Bijv al vrij gekregen deze week.

Soms mogen mensen niet zomaar cadeaus/geld aannemen van klanten. Weet niet precies hoe dat werkt en waar die regels staan, maar toen ik in een winkel werkte mocht ik dat bijvoorbeeld echt niet. Misschien iets om uit te zoeken? Weet eigenlijk nu ook niet of dit daadwerkelijk een regel was of iets dat ze ons wijs maakten…

Ja precies - voor je het weet zijn 5 er 15. Volgens mij ging vorig jaar alles ook pas weer 1 maart open toch? En dan met halve klasse enzo

1 like

Gaat de kinderopvang nou dicht? Vast wel maar kan er niks over vinden verder😫 kan ik alvast m’n vakantiedagen opnemen want dit wordt m niet.

1 like

Partner is postbode waardeert dit altijd enorm. Iets te snoepen voor onderweg of een kaartje mogen ze gewoon aannemen. Tot een waarde van €25 euro geloof ik, maar dat moet ik even checken.

8 likes

Ooit moet in juno toch weer normaal zijn :eyes:

2 likes

Vanavond wordt alles pas officieel bekendgemaakt dus dan zullen we het horen (maar als de scholen dichtgaan en alles minus essentiele winkels dan denk ik het wel)

1 like

Al die vragen hier of iets wel of niet dicht gaat. Je kan toch de persconferentie afwachten? Nog maar 3 uur :+1:t2:

3 likes

Ah joh en niemand hoeft het verder ook te weten toch? Gewoon in z’n zak stoppen en gaan. Zag op dit forum dat een postbode van de hele buurt € 300,00 had gekregen. Hartstikke fijn en lief, als dat niet mag jammer dan.

5 likes

PANIEK

1 like