Caronatopic #13

Vind het wel toepasselijk dat dit samenvalt met de herstart van het glazen huis. We mogen onszelf allemaal even opsluiten voor het goede doel.

5 likes

Janken, alles gaat weeeer van voor af aan :sob:

2 likes

Nee

3 likes

Ik doe voor mijn vaste bezorgers (postnl, dpd en ups) altijd een kaartje met een cadeaubon van €10 heb nog nooit gehoord dat ze die niet mogen aannemen. Wordt altijd erg gewaardeerd!

2 likes

Echt? In mijn beleving duurde het veel langer voor vo echt weer open was :see_no_evil:

1 like

Ik kijk wel weer voor het eerst! Frank in z’n lekkere korte broekje :partying_face:

Ik dacht dat het een onderbroek was haha

2 likes

Precies, komt nooit iemand achter als iedereen z’n mond houdt verder. Lekker doen. Er staat wel het een en ander over in de gedragscode/richtlijnen dus vandaar :sweat_smile:

1 like

Ik ben vooral ook heel boos dat ze niet in november zijn begonnen met de booster. Ik heb gelukkig in oktober mijn 3e prik al gehad maar de priklocatie waar ik geweest ben was al helemaal klaar om de booster te zetten maar moesten van Hugo wachten omdat het helder moest zijn !?!?!?

4 likes

Voor de kerstmarkt in Duitsland denk ik 🥲 mijn socials staan er iig vol mee

1 like

Zuipen! Sorry ik vond dit te grappig

O gezellig mijne ook! Miss kunnen ze een forumdadmeet houden

12 likes

Ja maar dan gaan ze natuurlijk wel al onze genante jeugdverhalen aan elkaar vertellen, da’s dan weer de keerzijde

2 likes

Zouden de restaurants ook helemaal dichtgaan, ook voor afhalen?
Hoe was dat vorige keer??

(We wilden morgen afhalen maar misschien dan toch maar vandaag)

Ik denk dat je nog wel kan afhalen, anders kan iedereen wel opdoeken.

8 likes

Hier nog eentje van het oranje postbedrijf en ik hou mn hart nu alweer vast :sweat_smile:

1 like

Haha stuk om deze tweet :joy::joy: Wat wil je gaan doen een dichte winkel binnen lopen? Of je kind alsnog sochtends bij een dichte school afleveren?

32 likes

Tot 14 januari hahaha wie houden ze voor de gek.

5 likes

Ik zag net ook iemand die het had over je ‘gewoon’ ziek melden op je werk, alleen maar de nodige boodschappen in huis halen en verder vooral niets meer doen. Daar pakken we ze mee!!11! Dát voelen ze. Tijd om onze stem als volk te laten horen!:joy:

Pakketpunten mogen zelf beslissen of ze open blijven

1 like