Caronatopic #13

Bij ons ook zo kut. Nog geëindigd met de mededeling dat uurloners of elders aan t werk moeten, maar kan ook niet voor iedereen en fysiek kan ik dat zelf niet, en anders krijgen ze gewoon geen geld.
Ook niks over nog kerstpakket ophalen. Dan ga ik echt kassa mailen ofzo😂

En ik zag een zelfnadenken muts😭 en verder was t gewoon om te janken. Moest mezelf ook echt inhouden gewoon want hoezo kom je 2 fuckin kaarsen halen. Appie verkoopt dat ook hoor. Mijn hemel en dan zeggen oh ja t is wel druk he, sterkte. Ja omdat jij hier ook bent stomme trut.

Kijk als je baby net bijna uit zn maatje is gegroeid oke, al bestel je dat lekker online. Maar de meeste aankopen waren echt niet boeiend. Ja ik heb zelf mn pakketje meegenomen maar als ik niet had gewerkt was ik dasr echt niet voor heen gegaan, dan maar een tegoedbon onder de boom. Eindstand: mensen zijn stom en kut.

Goede nieuws, vrij! Slechte nieuws, geen geld. Weet iemand of je een uitzendbureau kan mailen?

Ik zou morgen naar de Ikea, voor allemaal fotolijsten enzo. Maar heb dus nu snel voor 19u online besteld met click & collect haha. Want dacht; na 19u wordt niks meer :see_no_evil:

1 like

Haha wat een onzin dit. Alsof sporten in een sportschool minder goed voor je is omdat je er met de auto heen gaat. En alsof sporten alleen iets doet voor je fysieke gezondheid. Toch logisch dat sportscholen ‘zeuren’. Doet elke andere sector ook. Alsof je je er zomaar bij kunt neerleggen als je je bedrijf ziet verdampen.

Edit; Het bericht waar dit een reactie op was is weg. Makes no sense nu haha

4 likes

Zo op t zicht zit de pers ook niet echt op 1.5m trouwens.
Wel leuk dat Irma er weer is

Ik hoor overal keihard vuurwerk. Die zijn het er niet mee eens denk ik.

1 like

Vijfde golf? Hebben we er al zoveel gehad

Ja maar soms hadden we een golf in een golf volgens mij :see_no_evil:

4 likes

Zouden Hugo en Mark elkaar ondertussen echt als friends beschouwen of zou er nog echt een collega-zakelijke vibe zijn?

10 likes

Konden we niet de vorige persco al niet wachten eigenlijk?
Het is nu van ohhhhh shit helemaal extra ingelast, maar het ging toen toch ook vet kut?

2 likes

Ook wel eens verfrissend, een ander gezicht erbij. Hij heeft ook wel een heldere manier van uitleggen

7 likes

Hij heeft zo’n rustgevende stem ofzo.
Ook vriendelijk ofzo haha

14 likes

beetje kerstman kabouter vibes

8 likes

Ik mis mijn held Gommers daar
@Ovenschaal kun jij niet iemand daar vervangen? Je bent ook officieel dr.

3 likes

Ja!

Ja Sinterklaas - kerstman vibes haha.
December to remember :clap:t2::heart:

2 likes

Wel goed dat ze van Dissel dit laten doen, duidelijk verhaal tot nu toe

5 likes

virus denkt new year, new me :thumbsup:

28 likes

Ik herken idd niemand meer als iemand een andere jas aan heeft

5 likes

Op 1 van die bordjes “wassen - afstand - testen- lucht” moet echt “vaccineer je” komen te staan

11 likes

Ik neem hem op dit vlak ook serieuzer ofzo. Misschien krijgen we dan ook goede antwoorden op de pers vragen.

Moet de pers wel eens fatsoenlijke vragen stellen

1 like