Ik denk alleen maar lief! Maar zou het dan wel bij iets kleins houden, bijvoorbeeld iets te eten voor onderweg ofzo want anders is het wel best onhandig maar het gebaar is eigenlijk al het meeste waard
Daar heb je idd gelijk in maar omdat het zo kort dag is stress ik m helemaal. Het is of werken en kind naar de opvang of vrij en kind thuis, er is geen tussenweg voor mij. Calamiteiten verlof is een optie maar dat is ook maximaal een paar dagen. Dus voor nu ff echt geen andere keuze helaas:(( er is daar geen regeling voor oid.
Partner? Kan die niet ook een paar dagen vrij nemen? Om en om? De een overdag de ander in de avond werken en visa versa
Allejezus zeg, het was net alsof de IKEA nooit meer open zal gaan. We hebben gewoon het dubbele (!!!) aan omzet gedraaid vergeleken met een normale zaterdag. Rijen tot aan het einde van het zbm⦠ik schuif een pizza in de oven, ga op de bank zitten en kom er voorlopig niet meer vanafš®āšØ
Best logisch toch? Een maand dicht is lang als je dingen nodig hebt. Vijftig euro bezorgkosten is echt veel en niet alles wordt bezorgd.
Je kunt ook gewoon via click & collect bestellen (ā¬2,99) en daarnaast kun je je afvragen hoe noodzakelijk het is om die dingen per se nu te hebben als het niet voor niks dicht gaat. Het was gewoon veel en veel te druk en er was geen afstand mogelijk. Ik vind het dubbel.
Geen partnerš dat is het probleem. Anders was het nog wel te regelen ja!
Niet bij een filiaal in mijn buurt. En vind het een beetje makkelijk om te zeggen voor andere mensen dat het niet nodig was. Snap best dat je nog snel wat dingen gaat halen als het een maand dichtgaat. Toch ook niet heel gek dat je nog iets te doen wil hebben als de boel een maand op slot gaat?
Ik merk dat ik echt een beetje gefrustreerd word van de sportscholen die zo boos zijn. Snap dat het kut is en sporten is heel belangrijk, maar doe nu niet alsof het nu voor iedereen toegankelijk is. Ik wil graag sporten, bv zwemmen, maar wil je dat een beetje regelmatig doen, dan ben je veel geld kwijt, ook bij een sportschool.
Ik snap niet helemaal wat dat met corona te maken heeft?
Jammer, ik zit nu zo lekker in mijn sportritme en nu gaat het niet meer
Ik weet niet wat voor baan je hebt, maar misschien komt je kind in aanmerking voor noodopvang?
Dat ze boos zijn omdat ze nu dicht moeten, terwijl sporten mƩga belangrijk is. Is het ook, maar ze riepen een tijd geleden ook dat het oneerlijk is dat mensen zonder QR niet konden sporten. Terwijl ze dat wel kunnen, maar daar eerst voor getest moeten worden en als je dat niet wilt dat een keuze is. Terwijl sporten voor veel mensen veel geld is en dat ook oneerlijk is, maar dat je dat nooit hoort.
Oh ik lees nu dit op NOS:
Op 3 januari wordt opnieuw bekeken of de scholen 10 januari open kunnen.
Dus als het goed gaat mogen de scholen hopelijk wel eerder weer open. Fingers crossed dat we de golf voor zijn en voor kunnen blijven
Maar scholen gingen de vorige keer ook veel eerder open dan de andere sectoren.
Is het al zeker dat kinderopvang ook dichtgaat dan? Ik las alleen āonderwijsinstellingenā.
Normaal gesproken kan ik mezelf prima verwoorden en ben ik zeker niet op mān mond gevallen om hierop te reageren, maar mijn hersenen werken gewoon ff niet meer dus bedankt @Crusti_Croc voor het verwoorden van wat ik probeer te zeggen. 1 ding: ik profiteer indirect alleen maar van een hogere omzet maar niet ten koste van alles.
Ik heb dat ook, om deze reden en omdat ze steeds doen alsof de sportschool de enige manier van sporten is. Ik snap dat de sportclubs ook alle trainingen moeten afzeggen, maar daar hoor je de sportscholen niet over. Ze doen ook alsof iedere vorm van beweging verboden is, alsof je niet kunt hardlopen, fietsen, skaten, touwtjespringen, etc. Las laatst een kop van een interview: ik mag niet sporten na 17.00 uur, maar wel naar de McDrive. Echt werkelijk je mag een marathon rennen na 17.00 uur en daarna een berg rauwe wortels eten hoor, niemand houdt je tegen.
Ja, precies!! Creatief denken
(Wel rot natuurlijk voor ondernemers daar niet van).
Joh zoveel is het toch niet echt bekend over de omikron. Mogelijk minder virulrent, mogelijk minder ernstig ziek. Maar daarentegen blijven de IC en zkh opnames gewoon weg te groot hĆØ. Het is niet dat we opeens dat we weer lekker kunnen ademhalen in de zorg. Bovendien slaat omikron nu ook toe bij de gevaccineerde en bij diegene die het hebben doorgemaakt, grotere groep die dus ziek kan worden en potentieel dus sneller besmettelijk voor de hele bevolking. Boosters gaan ook veel te langzaam.