Blijven aangeven! En de collega die het koud heeft doet dan maar lekker een dikkere trui aan. Er wordt echt gehamerd op goed ventileren, dus blijf gewoon lekker met alles open zitten hoor
Na mazelen- en pokkenfeestjes krijgen we covidparties. Leuk als je daarna op de IC terechtkomt of long covid krijgt. Dat was zeker een feestje waard
Gatver ik wordt hier zo boos van dat het lichamelijk arelaxed voelt. Dit is zooooân zieke middelvinger naar het hele systeem, waarom zijn mensen zo
Ik moest dit Googlen en sta helemaal perplex 
Als je bij m.oederhart zit krijg je hem gratis, want zij helpen elkaar
. Want ze vinden niet alleen dingen maar ondernemen ook actie!!! 
Hahahaha dit in combinatie met jouw afbeelding
Ik ben hier ook echt benieuwd naar, vind het zo moeilijk voor te stellen.
In Rotterdam zijn ze ook even helemaal gek gewordenâŠ
Hoor ook heel de tijd vuurwerk en helikopters
Echt ik trek sommige mensen echt slecht. Zitten we in een team meeting, zonder team lead want die had teveel uren gedraaid en was wat eerder aan zân weekend begonnen. Gaan er een paar lekker lopen zeuren over dat prikken geen nut heeft en er gevaarlijke shit in zit. En Hugo moest ook maar oppassen, want âals ik hem zou tegenkomen dan krijgt hij een doos eieren over zich heenâ en een paar willen zich gaan aansluiten bij van die Corona protesten
een collega vond het zo knap als mensen niet gevaccineerd waren (standaard vraag in het gesprek) en geeft die mensen dan ook een compliment dat ze zich zo goed vasthouden aan hun principes. âJa wel opmerkelijk meer mensen he nu die geen prik hebben gehadâ 
Dat werkt dan bij de afspraken lijn?!
En straks âEcht knap van Jaap dat hij dood is gegaan, hij hoefde er zelf niks voor te doenâ, echt een man met principesâŠ
Wappies : boehoe de vaccinatie tast onze lichamelijke integriteit aan
Ook wappies : gooien vuurwerk richting het lichaam van anderen
Ik weet niet hoor⊠Heb liever een klein prikje in mn arm dan een nitraatbom in mn bakkes
Marc van Ranst, de enige reden om jaloers te zijn op België. 
Huh? Deze mensen werken bij/voor de GGD?? Nou ja zeg
Ik ken ook iemand die bij de GGD telefoonlijn werkt maar zelf antivax is. Vind ik zo gek.
Ik ken iemand die bij de priklocatie werkt en antivax is. Dat is pas gek.
Sorry ik wil er geen wedstrijd van maken maar bij âmijnâ consultatiebureau werkt ook een jeugdarts die antivaxx is. Ze zegt dat ze altijd een gebedje doet als ze prikt 
Voor mijn part bidt iedereen zich een ongeluk als ze maar wel gaan prikken/geprikt worden. Andermans religieuze praktijken heb ik geen last van als het mij niks oplegt 
Haha klopt, niks mis mee.
Maar⊠bij mân 1e kind had ik wel wat twijfels/vragen en wilde ik gewoon even gerust gesteld worden ofzo. En zij meteen: meid je hebt gelijk!! Maar dat heb je niet van mij." HUH?
Dit heb ik dus als argument gehoord van iemand om mân kind straks niet te vaccineren. âDe arts bij het consulatiebureau raadt het zelfs afâ. Echt wtf