Gelukkig heeft de FNV wel oog voor long covid.
Ik vind dit zoân raar artikel over een twijfelende Gommers
âAls er na de derde coronaprik opnieuw een boostercampagne komt, is het voor Gommers opnieuw niet direct een uitgemaakte zaak of hij de prik neemt.â Dit geeft mensen vast vertrouwen 
Denk dat ie probeert zo relatable mogelijk over te komen oid
Ja maar hij slaat de plank totaal mis
Hij had beter kunnen zeggen, âIk snap dat mensen twijfelen, maar dat is niet nodig, wantâŠâ ipv âIk snap dat mensen twijfelen, doe ik zelf ook, wantâŠâ
Maar goed die vent zit toch al in mân allergie
Las het vanochtend ook en vind het wel heftige aantallen en schrijnende situaties zeg! Hoop dat ze iets gaan doen aan die aansprakelijkheidskwestie. Bewijslast ligt nu bij de werknemer. Die moet nu hard maken dat je het echt alleen op werk kan hebben opgelopen, wat vrijwel onmogelijk is als je geen kluizenaar bent. Vroeger lag die bewijslast juist bij de werkgever: die moest dan aantonen dat het nĂet op werk was opgelopen. Weet er het fijne niet van, maar daar kan vast wel aan gesleuteld worden. Of ze moeten gewoon voor de hele groep met een plan komen en niet alleen voor werkenden, dat zou nog beter zijn.
Ohja helemaal eens hoor! Mis ook compleet het argument dat je het juist ook voor een ander doet. Gemiste kans 
Oke, discussie hier. Is dit nou positief of negatief? Ik heb dat bijna altijd bij een zelftest, dat ik twijfel of ik het testlijntje nou zie lopen (alsof het doordrukt) of dat hij echt positief is. Deze foto met macro functie naast het raam genomen.
- Negatief
- Positief
- Geen idee
0 stemmers
Hoe is dit positief?
Haha, ja zo reageert mijn man ook. Waarschijnlijk zie ik gewoon spoken ofzo. Maar ik zie bij de T een lijntje lopen. Hij lijkt alleen grijs ipv roze.
Haha ik zie precies niets. Maar ga er maar vanuit dat als 'ie positief is dat je duidelijk twee streepjes ziet
Ok heb voor zekerheid maar een test ingepland voor straks.
Weet het liever even zeker.
Hier nog een foto. Misschien is het zo beter zichtbaar? (Nog steeds super vaag, maar oke)
Ik zie echt helemaal niks
Donât see it.
Hahaha sorry jongens. Misschien maak ik me gewoon, net als altijd, druk om niks 

@Xiomara niet per se, ergens is het begin van een infectie, dus als je net vroeg test heb je niet meteen 2 dikke strepen. Mijn zelftest was ook een licht lijntje, kwam ook pas halverwege de wachttijd tevoorschijn maar ik had echt corona.
Ja ik bedoel ook aan het einde van die 15 min
Heeft sowieso geen zin om daarvoor te kijken
Oh zo! Ja na de wachttijd moet je ook eigenlijk niet meer kijken, geloof dat je dan indrooglijntjes kunt krijgen.
Een vriendin heeft een vriendin die bij een drogist werkt. Zij zag in de winkel iemand lopen waarvan ze wist dat diegene positief getest was. Dus zij roept iets om als âWil degene die positief op corona getest is zich melden bij de klantenservice?â
Vervolgens komen er 8 mensen zich melden!
Aan de ene kant lijkt me dit een broodje aap verhaal, aan de andere kant kan ik me er wel iets bij voorstellen helaasâŠ
Ik heb dit verhaal eerder gehoord haha, alleen was het toen een grote winkel en kwamen er meer dan 20 mensen zich melden. Hoop dat het gewoon een onzin verhaal is en niet de realiteit maar ⊠yeah