Caronatopic #13

Jaloers!!! Wel echt fijn voor je.

1 like

Ja idd, denk niet dat haar bereik op Twitter vanwege haar humor is

Ik heb ook al een afspraak voor de booster kunnen maken met dank aan het SMSje van de GGD! Super fijn. Ben 8 januari aan de beurt. Had morgen al gekund maar dan ben ik niet thuis op het tijdstip dat beschikbaar was. Daarna kon het 4 januari 20-30 min. met de auto verderop nog, maar ik kan 8 januari in mijn eigen woonplaats terecht dus dan is dat prima.

2 likes

Ja is het gemeen om iets over de gezichtsuitdrukking te zeggen?

Oke dat kan, ik vind van niet.
Als de tekst daaronder is “de ggd werd plat gebeld na mijn tweet” en die foto erbij dan vind ik dat overeenkomen met de gezichtsuitdrukking.

Als ze al een specifieke gezichtsuitdrukking heeft is het waarschijnlijk het AD die daarom gevraagd heeft.

Had ook echt niet meer verwacht een sms te krijgen!

2 likes

Nou de uitnodiging en afspraak zijn er. Maar heb uiteraard nog wat te klagen. Pas fuckin 14 januari. Kon een week eerder maar 26km is niet te doen op de fiets en qua ov ook niet.

Zo raar collega van me maakte vorige week een afspraak en kon gister. En nu duurt t ruim 2 weken. En hoe denken ze iedereen te prikken dan voor februari.

1 like

Haha ik moet toegeven dat ik haar weer ben gaan volgen om de insider scoops als eerste te horen :thumbsup: (had haar ontvolgd na de laatste vaccinatieronde)

2 likes

Collega van mij kon met bellen veel sneller terecht en had snel iemand aan de lijn. Het is inmiddels toch ook bekend dat het een momentopname is qua afspraken maken? Want tig mensen loggen tegelijk in en dan wordt een tijdslot wss net even bevroren zodat niet iedereen ineens dezelfde locaties en tijden ziet. En er komen soms op random momenten ook ineens prikmomenten op locaties bij dus iemand kan net geluk hebben.

4 likes

Wat vreemd, er werd toch overal opgeroepen niet te bellen. Nergens in het proces was t een optie. Maarja hij staat nu.

Denk ook dat t heel erg uitmaakt in welke regio je zit. Lijkt mij niet dat als je morgen in zou loggen je wel opeens over 3 dagen hier terecht kan (tenzij toevallig een uitval). Neem aan dat ze toch wel de eerst mogelijke dag doen.

De keren dat ik voor mn prik nog mensen moet zien zijn op een hand te tellen, waaronder supermarktbezoek op tijden waar ik t risico echt heel laag inschat. Dus we zullen t wel overleven.

Je moet op twitter ook echt niet op #boosterprik zoeken. Wat een ellende kom je dan tegen van anti vaxxers.

1 like

Nee je mag wel bellen, alleen niet om te verplaatsen want dat nam te veel tijd in beslag.

1 like

Nouja het kan dus wel zo werken dat je vanavond of morgen inlogt dat je andere opties krijgt, omdat je nu bijvoorbeeld toevallig op een druk moment inlogt. Maar wat je zegt, hij staat nu, in die tussenperiode zie je weinig mensen dus gewoon fijn dat je een afspraak hebt!

4 likes

Hoogtepunt van de kerstvakantie wordt volgende week mijn booster halen en erna maar pizza bestellen. :joy:

11 likes

Zo chill. Ik kreeg vanmiddag het smsje omdat ik in de griepprikgroep zit en kan morgenmiddag al terecht (en nog dichtbij huis ook) :partying_face:. Hopelijk heb ik niet teveel last ivm oud en nieuw.

10 likes

Echt super chill! Maar blijf de verschillen bizar vinden. En t lijkt me stug dat alle gelukjes precies hier op t forum zitten.

Snap niet waarom t hier zo moeilijk moet gaan

2 likes

Voor mij is het ook bijna een half uur rijden en dan om half 10 s avonds. Wel a. s. maandag maar had ik iets meer in de hier gewild (als ik bijvoorbeeld geen eigen vervoer had) had het ook veel langer geduurd. Ben heel blij dat ik de booster krijg maar ze maken het niet heel gemakkelijk voor iedereen.

2 likes

Dit kan niet meer, was vandaag in het nieuws dat ze je afspraak kunnen annuleren maar niet verplaatsen omdat te veel mensen hiervoor bellen.

1 like

Je hebt waarschijnlijk gewoon precies pech gehad toen je online ging kijken. De tijdssloten die mensen dan zien worden tijdelijk gereserveerd. Als een ander denkt; oei overmorgen gaat niet, dus even refreshen voor later komt dat moment weer vrij voor een ander.

Net als met testen, laatst moest ik een afspraak maken. Kon pas 1,5 dag later, halfuurtje later opnieuw geprobeerd en toen kon ik diezelfde dag nog. Dat slot heeft dus iemand anders eerst gezien maar niet gekozen.

3 likes

Ik heb via mijn verloskundige een booster ingepland begin januari :tada:. Dat bieden ze hier in de regio in samenwerking met Erasmus MC aan: https://www.ad.nl/rotterdam/verloskundigen-in-de-regio-gaan-zwangere-vrouwen-vanuit-eigen-praktijk-vaccineren~ad5a3f3e/

7 likes