Maar ze zegt toch ook nergens dat ze verbaasd is. Ze baalt er gewoon van? Ik snap jouw berichten niet, komt vrij judgy over.
Kut, mijn man heeft corona Via een student die hij lesgegeven heeft. Zijn testuitslag is er al, maar mijne nog niet (eerder getest, maar hij had een sneltest). Hij heeft helemaal geen klachten, ik wel (verkouden/keelpijn/hoofdpijn/koud). We hebben de afgelopen week natuurlijk gewoon naast elkaar geslapen en alles. Wat zouden jullie nu doen? Wel afstand houden nog?
Misschien had ik haar dan wel aan de lijn gister. Ze zei dat ik met mijn klachten ( neusverkoudheid, hoesten, keelpijn etc) wel met de bus naar de testlocatie kon gaan. Ik heb geen auto. Eeeeh, lijkt me geen goed ideeâŠ
Haha ja zou kunnen, of gewoon iemand die geen script volgt. De gesprekken worden regelmatig mee geluisterd, maar heb zelf al 2 weken geen evaluatie meer gehad, zeker weer door de drukte dat het allemaal ook verzuimd. Het is echt een zooitje ongeregeld geworden.
Rake vergelijking met de mensen die roepen âdit is discriminatie!!!â en intussen op Thierry stemmen.
Voor je maag lijkt het me ook niet heel fijn.
Update: in afwachting van mijn (onvermijdelijk positieve) uitslag zijn we nu het huis aan het verbouwen zodat we allebei een werk- en slaapplek hebben.
Maar jouw man heeft toch ook corona?
Ja, hij officieel al wel, maar ik officieel nog niet. Dus voor het geval dat ik het niet heb doen we nog even voorzichtig.
Toen mân vriend de uitslag zag (om 7u 's ochtends toen we naast elkaar in bed lagen) zijn we ook gescheiden gaan leven, en omdat ik die dag zelf getest ben en negatief bleek hebben we dit zo voortgezet, maar helaas kreeg ik drie dagen later koorts en bleek ik die dag ook positief, maar ik ken genoeg stellen waarbij het wel is gelukt is om de één negatief te laten blijven, dus ik zou het zeker maar proberen tot je de uitslag hebt (tenzij je denkt: laat het mij nu ook maar krijgen).
@Alicante , dit wilde ik inderdaad nog reageren. Ik was niet verbaasd maar baal er gewoon van, dus wat propje ook al zegt. Lijkt me vrij logisch.
Het is ook niet dat ik op een formule 1 party met 20 mensen heb staan hossen waarvan de helft ongevaccineerd is.
Ik was op bezoek bij mijn broer en schoonzus die beiden gevaccineerd zijn en ook zich gewoon aan de regels houden. Moet ik me dan opsluiten?
Vind het ook een aparte reactie.
Ja het is duidelijk. Je mag er ook van balen en het is ook niet jouw schuld. Dat gaf ik eerder ook aan. Maar ik vind wel, het is gewoon een consequentie (nu moeten afwachten of ze echt positief is etc) van een keuze (daar een halve dag rondhangen) die je maakt en dat kan nu iedereen (tenzij je echt nergens meer komt) gebeuren.
Het was gewoon een beetje zure reactie van mij, sorry.
Dank je! Ik moest al aan jouw situatie denken inderdaad. We hebben het huis inmiddels verdeeld. Als je allebei positief bent, maar de één geen klachten heeft en de ander wel, weet jij of je dan gewoon weer bij elkaar mag?
Nee dat lijkt mij idd ook!
Lees net dat na 11/11 er in Den Bosch een toename is van 159% in positieve coronatests. Echt super verrassend zeg
Omg wanneer stoppen dit soort dingen?!
Idd thuis waren wij met zân 3-en ziek, maar ik was de enige met covid (zoontje wrs ook maar niet getest) en mân man heeft toen letterlijk zich 5x laten testen (pcr) want hij kon niet geloven dat zijn tests negatief bleven . Vervolgens bij zân vaccinaties is hij daar best wel onderste boven van geweest, dus Wrs echt geen covid gehad op het moment dat ik het had. Blijf het zo gek vinden.
Ik lees net op RTL dat de operatie van een 1 jarig meisje ook uitgesteld is ivm volle ICâs. Staan kinderICâs niet los van volwassenenICâs? Of zou het ook een issue omtrent personeel zijn?
Volgens mij wel hoor, positief betekent dat je virus in je neus hebt; alleen blijkbaar niet zo veel, maar volgens mij kan het niet nog meer worden door continue blootstelling ofzo.
Dankjewel!
Mijn test was negatief dus we houden het nog even spannend Ik slaap de komende nachten op de bank (en ga binnenkort nog wel een keertje testen).