Volgens mij voor PO ja. VO duurde voor niet-examenjaren uiteindelijk tot de voorjaarsvakantie geloof ik.
En toch mis ik iedere keer aandacht voor structurele verbeteringen in de zorg (in de breedste zin van het woord), die eigenhandig door de VVD kapot bezuinigd is de afgelopen jaren
Ăberhaupt heel welzijn niet dan?
Maar ik heb niet de illusie dat daar nu ineens geld voor is/voor vrij gemaakt gaat worden
Dat vind ik helemaal geen ongemakkelijke waarheid
Ja sorry maar ik ben pro vaccineren en heb het ook meteen gedaan + kom maar op met de booster, maar dit verhaal klinkt zo onlogisch en niet overtuigend
Wat een clownerij weer.
Het is wel een tikkeltje strenger dan tot nu toe uitgelekt, maar ik ben er toch niet helemaal gerust op.
Met de booster lopen we ook weer lekker achter de feiten aan
Stop nou met beloftes⊠âAan het eind van deze winter zijn we waarschijnlijk allemaal beschermdâ. Nee Hugo, dan zitten we weer met een volgende variant opgescheept
Hij staat er bij alsof hij het zelf ook niet meer ziet zitten, niet heel bemoedigend
Dat heb ik geweten bij mân eerste prik
Wow vrienden ik word echt ontzettend somber van deze speech van Hugo godsamme he
als er nou eens een nieuw kabinet komt, dan kan hij misschien verlost worden.
(al vraag ik mij af of iemand deze functie nog wilâŠ)
Ben echt zo boos en kan wel janken.
Nou ja met deze hoge cijfers snap ik deze stelling wel haha. En het lijkt ook wel alsof dat ook de âtactiekâ achter de maatregelen is nu? De balans vinden tussen veel besmettingen want goed voor immuniteit, maar niet zo veel dat de zorg helemaal ontploft. (Wat het nu wel doet maar you get the point)
Een jongen met wie ik aan het praten was (met de nadruk op was) op Bumble ging zich ook niet meer door covid regels tegen laten houden en het foute en grijze gebied opzoeken.
âSorryâ zei hij ook nog, âmaar het moest wel leuk blijvenâ
Ja maar echt. Heel slecht, qua uiterlijk maar zn hele lichaamshouding. Ik schrik er echt van. Zo net ook toen de pers de eerste vraag stelde en de naam van Rutte noemde. Zag je hem bijna opgelucht zuchten (alsof ie bang was weer een moeilijke vraag te krijgen). Hij heeft toch ook echt een vrouw en jonge kinderen? Echt heftig. Alsof ie elk moment kan instorten.
Sowieso die druk op je schouders jezus. Moet er niet aan denken.
Verder heb ik een fles rode wijn open getrokken want ik word hier echt treurig van. Zo vreselijk uitzichtloos
Straks valt hij ook om net als Bruno
Ja ik vind het een lastige stelling, want is het echt de bedoeling dat alle niet-gevaccineerden ziek worden? Zo ja is dat wel een wijziging in de communicatiestrategie. Het klinkt voor mij een beetje dat ook wanneer we geen actie ondernemen, er na de winter een lichtpuntje is