Ze moeten ook echt hun bek houden met lockdown achtige maatregelen. Het is geen fuckin lockdown.
Tis dat ik opzegtermijn heb anders zou ik per direct mn baan opzeggen
Ze moeten ook echt hun bek houden met lockdown achtige maatregelen. Het is geen fuckin lockdown.
Tis dat ik opzegtermijn heb anders zou ik per direct mn baan opzeggen
Deze journalist wil ook liever een echte lockdown
Oh jongens ik vind het zó uitzichtloos… bijna 2 jaar deze ellende. Ben na zo’n persconferentie altijd zo down en verdrietig… 2 jaar naar de tering.
Haha ja ggd in de gymzaal en gaan met die banaan. Ff overeenkomstje laten ondertekenen in ruil voor een red bull
Ja ik denk het wel? Je kan dat ook niet voorkomen denk ik als ze het vaccin niet willen. Alleen dan proberen uit te smeren zodat ze wel de zorg die ze nodig hebben kunnen krijgen. Zo vind ik het iig wel overkomen.
Geen duidelijk perspectief nee snol ben je wakker
Doet me denken aan dat ze in de UB de plees om en om dicht hadden gedaan terwijl er gewoon een hele muur zit van boven tot onder…
En toen kwamen er juist rijen omdat er minder vrij waren
Jongens iedereen weet toch al dat dit na 3 weken niet word afgeschaald?
We zitten hier de hele winter sowieso nog aan vast
Ik vraag me af of corona ook een scheldwoord wordt.
“2 jaar naar de corona.”
“wat een corona nieuws pff”
Verder helemaal eens. Heb net wat tranen gelaten. Mentaal echt op, naar de klote, naar de corona.
Knuffel!!
Nou ja Nederlanders zijn toch redelijk uniek wat betreft het schelden met ziektes? Dus past perfect erbij
Dit vind ik zooooon goed draadje:
Zolang er maar plek is in het ziekenhuis is en m’n baby gezond geboren kan worden, vind ik alles best.
Komt er dus op neer dat mensen wel besmet moeten blijven om naar die immuniteit te werken? Daarom dus die slappe maatregelen?
Ik vond het wel een goede persconferentie
Lijkt me dan wel erg dom nu er weinig plek is in het ziekenhuis.
Snottenbellenbeleid?
Dit voelt alweer als een eeuwigheid.
Chapeau voor de woorden over onveilige thuissituaties, eenzaamheid, huiselijk geweld