Caronatopic #14

Thanks, dat dacht ik ook al. Dan maar al eerder nog een keer testen

Ik vond Weyts zijn uitleg ook zo typisch. ‘Mondmaskers zijn toch ook niet gratis?’ :woozy_face:

1 like

Als je een herstelbewijs hebt, gaat dat dan OVER je vaccinatiebewijs heen, en ben je dan na 180 dagen de lul? Lijkt me niet toch?
Iemand heeft net booster gehaald en nu covid, dan ben je toch gewoon voor 9mnd klaar? En niet maar voor 5-6? Je vaccinatie overruled dan toch wel je herstelbewijs?

Ja als ik naar mn app kijk heb ik in november booster gehad en in december Corona en m’n vaccinatiebewijs is geldig tm juli 2022. Lekker voor een lange tijd :slight_smile:

1 like

Ja precies dus je krijgt wel gewoon je ‘vaccinatie’ DCC.

1 like

Ik moet mij morgen boosteren om 15 u. En een vriendin om 10 u op dezelfde locatie. Denken jullie dat ik ook om 10 u kan gaan of houden ze zich streng aan de tijdvakken? Het is in Rijswijk btw.

Over het algemeen is het geen probleem als je op een ander tijdstip komt, als je maar wel op de juiste dag komt!

3 likes

Waar heb je dat gehoord? Artsen in Nederland maken geen verklaringen (mag niet).

1 like

Wij zijn met 5 hier, als ik elke week ons en we kids moet testen dan kost dit mij met de zelftesten van de apotheker 40€ per week. Dat is 160€ per maand! enkel voor die testen… oké bij Kruidvat zijn ze 3€ per stuk, alsnog 60€ Per maand. dat geld hebben we nodig voor de prijsstijging van de elektriciteit… ik test dus enkel bij symptomen of als we naar grootouders gaan (maar dit doen we ook al veel minder)

1 like

Bij mij waren ze wel strikt met de tijd! Maar ik lees wisselende ervaringen idd.

2 likes

Nog een taak voor jullie erbij :shushing_face:

Word helemaal gestoord van alle coronaverzoekjes. Een herstelbewijs-formulier voor Oostenrijk, een verzoek voor registratie booster gezet in Spanje/Duitsland/Oostenrijk… Binnenkort zet ik boven de deur Huisartsenpraktijk/Administratiekantoor - voor al uw formulieren. :thumbsup:

7 likes

Mogelijk zijn er nu geen tijdsvakken meer, bij de locaties hier in de buurt is alles nu vrije inloop sinds gister.

Ik heb gister mijn booster gehaald💪 Buiten een zere arm geen klachten.

2 likes

Een vriendin van me vertelde dat dat bij een vriend van haar zo gegaan was. Meer blijkbaar geen betrouwbare bron dus.

1 like

Nou eerlijk: soms ben ik ook zo moegestreden dat het minder energie kost ergens een stempel op te knallen dan om uit te leggen dat het niet onze taak is. Maar het is niet onze taak!

3 likes

Mijn vriend zit in quarantaine en hoewel dat nog niet zoveel zegt, vind ik het toch spannender dan ik had verwacht. Maar het was te verwachten dat het een keer zou gebeuren. Het komt natuurlijk ook echt totaal niet uit dit weekend vanwege o.a. onze verbouwing. Maar goed, hopelijk is hij niet besmet en krijgt hij na 5 dagen een negatieve testuitslag.

Ja.

3 likes

Yes, mijn uitslag is negatief! Eindelijk weer naar buiten :partying_face:

16 likes

Na mn booster viel het mee maar had dat wel na mn tweede vaccinatie

1 like

Ja! Mijn hartslag was 1-2 dagen na mijn booster ook aanzienlijk hoger.

2 likes