Caronatopic #14

Als je ziek bent en bv geen auto hebt is het echt niet altijd een kleine moeite :sweat_smile:

1 like

Heh waarom vul je dit nu in voor itakepictures?

2 likes

Ik heb het over het algemeen. Testen bij de GGD is niet altijd een kleine moeite.

23 likes

Jij vult ook in dat het een kleine moeite is toch.

Ik ben net 7km gaan wandelen terwijl ik net 24u klachtenvrij ben. Voelt alsof ik de marathon 5x heb gelopen :slightly_frowning_face:

9 likes

7 km gelijk is ook niet niks🙈

10 likes

Nou net de uitslag (super snel trouwens) en ben positief , ondanks dat de zelftest negatief was. Ben dus blij dat ik me ook bij de ggd heb laten testen

5 likes

Daar heb je een goed punt haha!

Ik vind overigens 7 km ook niet weinig hoor!

5 likes

Nee snap ook echt niet wat ik dacht :sweat_smile:

2 likes

Beter om inderdaad nog even rustig aan te doen en je lichaam rust te gunnen. Rustig opbouwen met wandelen is denk ik het beste.

Hier nu 2 weken geleden dat de eerste klachten begonnen. Sinds 1 week gelukkig weer beter eraan. Maar nog niet gesport, wel weer steeds verder gewandeld. Aankomende week rustig wat opbouwen denk ik op de crosstrainer, eens zien hoe dat gaat :sweat_smile:

1 like

In isolatie zitten is om meerdere reden echt wel onhandig en wat frustrerend. Zo scheen er vandaag een heerlijk zonnetje en had ik graag met man en Z lekker in het bos gaan wandelen gevolgd door een drankje en een bitterbal. Helaas zat dat er niet in. Desondanks heb ik toch echt genoten van vanmiddag. Man had Z mee naar de muziekwinkel, ik heb heerlijk rustig aan een digitaal boekontwerp kunnen werken. Overdag. Zonder gillende peuter om me heen. Was echt even fijn!

2 likes

Omdat ik 4 dagen geleden bevallen ben :slightly_smiling_face: dus nee, het is nu even geen ’ kleine moeite’

30 likes

Aaah dat heb ik helemaal gemist!! Gefeliciteerd :heart::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wow, gefeliciteerd! Hopelijk sla je je er doorheen :heart:

3 likes

Zarona

20 likes

Haha ja sorry, dit is WJEKW zw/k stijl 🥲

4 likes

Dan snap ik dat het wat gecompliceerder ligt! Gefeliciteerd nog en succes met deze situatie. Ik hoop niet dat jullie nu minder van jullie kindje kunnen genieten

2 likes

Ik ben gisteren ook geconfronteerd met het energie probleem.
Op werk ging het al moeizaam afgelopen week. We hebben gisterochtend boodschappen gedaan, en eenmaal in de auto kon ik niks meer. Ik was compleet op, helemaal leeg. Zo bijzonder. Zo voelde ik me ook toen ik Pfeiffer had jaaaaaren geleden.

Vanochtend positief getest, zit helemaal te trillen nu… mn werk neemt niet op. Fuck fuck fuck

5 likes

Probeer rustig te blijven, het komt vast goed! Wat maakt dat je zo aan het trillen bent? Ben je bang om erg ziek te worden? Wat zijn je klachten?

4 likes

Voor het onderzoek!

Vorige week zondag een positieve zelftest

Maandag een positieve PCR.

Vandaag weer een zelftest gedaan omdat ik benieuwd was.

Nog maar een heel licht streepje!
Gaat de goede kant op zo denk ik.

Edit: op de foto zie je het streepje helemaal niet. In het echt is het heel licht.

19 likes