Caronatopic #14

Ik heb begin vorige week positief getest zonder ernstige klachten. Mijn lichte keelpijn verdween in het weekend, maar ik heb sindsdien nog steeds een licht verstopte neus waar de afgelopen dagen 0 verbetering in zit. Voel me verder top, meer forummers die dit gehad hebben? Of moet ik me langzaam zorgen maken dat die neus een andere oorzaak heeft? :stuck_out_tongue:

Ik ben vandaag weer begonnen met thuiswerken. Maar misschien beter kunnen wachtten. Alhoewel, misschien is het alleen de ochtend. Gisterenmiddag ging ook beter en in bed/bank liggen ben ik wel klaar mee.
Heb toch niet veel werk staan.

Alleen mn oren zitten zo dicht, zo irritant.

1 like

Dit is nu dag 5 hoesten met groen slijm en ik word er helemaal gestoord van. Zo gek, want normaal heb ik dit pas NA een verkoudheid. Nu begon het daarmee.

GGD heeft me steekproefsgewijs net gebeld, o.a. om te horen of ik echt wel thuis zit haha.

Dag 8 na m’n eerste klachten en ben nog steeds niet helemaal opgeknapt, pfff. Had gehoopt dat ik net als de mensen om me heen na 5 dagen klachtenvrij zou zijn, maar nope. En m’n vriend heeft gezegd me niet te willen zien voordat ik negatief test, maar ik krijg hem maar niet duidelijk gemaakt dat je weken erna nog positief kunt blijven testen… Dus dat vind ik ook geen chill vooruitzicht :woozy_face:

Iemand die op de injectieplaats nog steeds zichtbare plekken heeft?
Ik heb 2 blauwe plekken met een verharde spier (?) eronder :cry: het is echt lelijk en ik ga denk ik straks ook geen T-shirt aan willen door die plekken

2 likes

Ik heb 2 weken terug Corona gehad en ben ook nog aan het sniffen.

1 like

Ik ben twee weken geleden gevaccineerd en heb nog een blauwe plek maar ook andere verkleuringen op de huid rondom het vaccinatieplekje. Soort witte bultjes/blaasjes die heel erg opvallen. Maar zou niet daardoor geen tshirt dragen als het tshirt weer is, dat gaat me een beetje ver.

Edit - wel interessant want ik google nu en lees dat huidreacties vaker voorkomen bij vaccinaties. Zou dat dan een soort allergie of juist afweer reactie zijn? Heb het verder nergens op mijn lichaam, alleen rond de vaccinatieplek.

2 likes

Ik had net mijn moeder aan de telefoon en die klonk zo verkouden dat zei dat ze Ʃcht een test moest kopen en dan mij moest bellen zodat ik samen met haar die test zou doen. Ze had namelijk geen idee.

Hartstikke postief. :+1:t3:

Weet ik dus zeker dat ik het vorige week van mijn vader heb gekregen.

Edit: ze is dus op verjaardagsvisite geweest bij mijn broertje’s vriendin vanmorgen en zij zijn woeeeeest.

5 likes

En @Moskou dus jullie zijn ook weer uit quarantaine?

3 likes

Oh ik dacht dat je broertje het al wist dat ze verkouden was?

Wat asociaal allemaal zeg. Bewust mensen lopen besmetten. Hoop toch dat het meevalt voor hun.

3 likes

Nou ja, dat is bijna niet te missen dat hoor je gewoon.

Maar mijn broertje is echt uitgevallen tegen der toen ze het nieuws bracht met dat hij het inderdaad heel asociaal vond.

Mijn vader en moeder zijn zich beide echt van geen enkel kwaad bewust. Mijn vader werkt nog steeds en zal vanavond wel testen. HIJ VERKOOPT DIE DINGEN. Wereldvreemd deze twee af en toe.

OMG :scream: dit is wel echt bizar zeg.

3 likes

Mijn broertje zei al tegen mij. Hij is gewoon werkverslaafd en denkt dat de winkel het niet zonder hem redt. Dus hij wil geen week thuis zitten.

Ik appte hem ook en hij zei ja, ik ben al bijna griep-vrij. Ja, maar als het corona is, dan ben je nu niet 24 uur klachten vrij. Nee dat klopt. En nu reageert hij niet meer.

EDIT: Oh wacht, hij is nu thuis en heeft getest. Positieffffff.

4 likes

Dit is ook het coronaklaagtopic hĆØ? What the fuck is dit joh. Ik voelde me vanochtend prima. Uitgeslapen, helder, beetje keelpijn, maar prima. Lekker gewerkt en om 14.00 komt corona ineens:

Ik huilen van ellende, uitloggen van werk. Vervolgens tot nu aan geslapen en ik ben weer prima. Wat irritant dit.

9 likes

Deze gif is zo accuraat :skull_and_crossbones:

3 likes

Nou het zijn gewoon een soort van lelijke deuken met harde schijven erin. Vrij opzichtig. En ja, uit mijn reactie blijkt wƩl dat ik mezelf laat tegen houden. Dus ik snap nu niet zo goed wat je wil bereiken met jouw reactie?

@Feather, ik ben eigenlijk steeds vrij snel gevaccineerd omdat ik in de zorg werk. Dus ik heb deze plekken al maandenlang en er komt ook geen verbetering in. Ik had gehoopt iemand hier tegen te komen met het zelfde probleem welke mogelijk een oplossing had

2 likes

@Lula jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag en alleen maar een passief agressieve smiley plaatst

3 likes

Ik kwam dit tegen op Twitter (oa dat je tot 10 dagen na je besmetting een masker op moet in binnenruimtes). Ik heb dat zelf totaal niet meegekregen. Als ik berichtjes over bezoekjes op dag 5/6 lees een deel van jullie misschien ook niet :sweat_smile:

6 likes

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt… Snappen ze niet hoe besmettingen werken of wat? (Serieuze vraag. Ik kan me er niets bij voorstellen.)

2 likes

Volgens mij heeft mijn vader dit ook.

1 like