Caronatopic #14

Maakt het des te kwalijker dat hij nu niks doet.

3 likes

Is het normaal dat ik me een week na m’n booster nog steeds erg ziek voel? En dat het de laatste 2 dagen het ergste is? Of kan dit niet? Ben er behoorlijk klaar mee moet ik zeggen, ik lijk me tot nu toe elke dag beroerder te voelen. Heel erg hoofdpijn en wazig en moe/slap.

1 like

Lijkt me niet. Heb je je wel getest? Ik kan me in januari rond de boostertijd veel mensen hier herinneren die ook nogal leken te lijden onder de booster maar uiteindelijk gewoon corona bleken te hebben.

1 like

Ja ik had eigenlijk gedacht dat het mogelijk is om je 2e booster alvast te halen. Maar kennelijk heb ik dat zelf verzonnen….
Vond het voor m’n moeder ook fijn, die is 59 en heeft ook wat weerstand verlagende aandoeningen maar niet zo ā€œergā€ dat ze zelf die oproep had gekregen voor het 3e vaccin destijds. Zij valt dus ook net buiten de boot, vreemd

2 likes

Ik had dit wel hoor. Na elke prik zon anderhalf tot 2 weken niet zo lekker. Kijk het nog even aan zou ik zeggen!

4 likes

:sparkles::heart: Sending positive vibes :heart::sparkles:

1 like

Dat was nog een ideetje van Hugo de Jonge.
Vind dat ook nog steeds zo bizar.

1 like

Oh zo, ik snap m. Ja ongelooflijk.

Edit: zit nog even terug te zoeken hoe dat gegaan is want misschien kon Kuipers dat helemaal niet meer terugdraaien? En nu bedenk ik me dat Hugo de Jonge ook nog eens demissionair was. En dan toch zo’n groot besluit. Ook apart.

1 like

Hoe voel je je nu?

1 like

Lief dat je het vraagt! Echt stukken beter, geen koorts meer en bijna al mijn klachten zijn weg op hoesten na.

2 likes

Nou doop dit topic maar om tot apenpokkentopic

10 likes

Wat een tongbreker

5 likes

Ja we moeten nog even iets beters verzinnen, in de trant van carona. Apokken of zo

A-pok-alyps

47 likes

sorry maar :nauseated_face: ik noem dit geen ā€˜ā€™ā€˜bultjes’’

5 likes

RIVM ā€œziet vooralsnog geen reden tot zorgā€. lol deja vu

15 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Planet of de Apepokken. :earth_africa: :monkey:

Ben benieuwd wanneer de eerste persco is!

8 likes

En Jaap van Dissel kan weer van stal worden gehaald

5 likes