Er wordt continu follow-up gedaan, onder andere door ons eigen Lareb, en daar komt tot nu toe niets uit. Dat was ook helemaal niet de verwachting.
Ik ben ook positief sinds zaterdag:(
Heb nu vooral last van licht in het hoofd zijn, heel irritant.
Hebben/hadden jullie dit ook? Hoe lang voordat dit over ging bij jullie?
Ja voelt gek he! Ik was paar weken terug ook super verkouden naar kantoor, meerdere negatieve tests en volgens de kantoorregels mocht het. Ik vind het dan zoān gek idee dat je met zoān verkoudheid x maanden terug gewoon prima in quarantaine had gezeten of iig echt niet welkom was op kantoor.
Ik ben zo zenuwachtig over mān corona testuitslag aaah. Het moet echt op tijd binnen komen anders mag ik het vliegtuig niet in morgen
Tenzij je huisgenoot over je heen hoest en dat een ander je dan meteen aflikt, denk ik dat het wel safe is om weer naar buiten te gaan.
Ik heb voor het eerst corona en jezus wat is dit kut zeg. Ik heb de hele tijd boven de 39 graden koorts en zweet zoveel dat het lijkt alsof ik in een zwembad lig.
Volgensmij was het hoesten de eerste 2 dagen het ergst en dat lijkt nu wel voorbij te zijn. Ik heb alleen echt geen zin in weer zoān helse nacht.
Edit: en de hoofdpijn is ook echt heftig. Normaal heb ik vrijwel nooit hoofdpijn maar nu wil ik echt alleen maar met mijn ogen dicht zonder geluid in het donker liggen.
Ja, want dat heb ik volgens mij ook gewoon nodig voor mijn buitenlandse vakantiesā¦
Zo blij dat ik nu thuis werk. Ook: waar haal ik mn prik?
Ik heb me eigenlijk niet echt bezig gehouden met wat Kuipers tot nu toe allemaal heeft gezegd, maar schrik hiervan. Ik ben benieuwd:
Wie vind je dat de betere beslissingen/ideeƫn had, ervan uitgaande dat Kuipers dus op deze manier gaat werken dit najaar/bij een volgende golf?
- Kuipers
- De Jonge
0 stemmers
Ziekenhuisdirectie, virologen, wetenschappers: hebben zorgen
Ernst Kuipers: maak je eigen plan
Nja de Jonge had geen goede plannen maar die kwam ten minste nog met iets inderdaad.
Ik vind dat je het niet kan vergelijken. De Jonge kon zich niet super goed voorbereiden, geen ervaring e.d.
Kuipers kan dat nu wel.
Thatās D66 for you
Maakt het des te kwalijker dat hij nu niks doet.
Is het normaal dat ik me een week na mān booster nog steeds erg ziek voel? En dat het de laatste 2 dagen het ergste is? Of kan dit niet? Ben er behoorlijk klaar mee moet ik zeggen, ik lijk me tot nu toe elke dag beroerder te voelen. Heel erg hoofdpijn en wazig en moe/slap.
Lijkt me niet. Heb je je wel getest? Ik kan me in januari rond de boostertijd veel mensen hier herinneren die ook nogal leken te lijden onder de booster maar uiteindelijk gewoon corona bleken te hebben.
Ja ik had eigenlijk gedacht dat het mogelijk is om je 2e booster alvast te halen. Maar kennelijk heb ik dat zelf verzonnenā¦.
Vond het voor mān moeder ook fijn, die is 59 en heeft ook wat weerstand verlagende aandoeningen maar niet zo āergā dat ze zelf die oproep had gekregen voor het 3e vaccin destijds. Zij valt dus ook net buiten de boot, vreemd
Ik had dit wel hoor. Na elke prik zon anderhalf tot 2 weken niet zo lekker. Kijk het nog even aan zou ik zeggen!
Sending positive vibes
Dat was nog een ideetje van Hugo de Jonge.
Vind dat ook nog steeds zo bizar.