Caronatopic #14

Oh zo, ik snap m. Ja ongelooflijk.

Edit: zit nog even terug te zoeken hoe dat gegaan is want misschien kon Kuipers dat helemaal niet meer terugdraaien? En nu bedenk ik me dat Hugo de Jonge ook nog eens demissionair was. En dan toch zo’n groot besluit. Ook apart.

1 like

Hoe voel je je nu?

1 like

Lief dat je het vraagt! Echt stukken beter, geen koorts meer en bijna al mijn klachten zijn weg op hoesten na.

2 likes

Nou doop dit topic maar om tot apenpokkentopic

10 likes

Wat een tongbreker

5 likes

Ja we moeten nog even iets beters verzinnen, in de trant van carona. Apokken of zo

A-pok-alyps

47 likes

sorry maar :nauseated_face: ik noem dit geen ‘’‘bultjes’’

5 likes

RIVM “ziet vooralsnog geen reden tot zorg”. lol deja vu

15 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Planet of de Apepokken. :earth_africa: :monkey:

Ben benieuwd wanneer de eerste persco is!

8 likes

En Jaap van Dissel kan weer van stal worden gehaald

5 likes

Is wel uitgebreid huidcontact nodig voor overdracht, ik zeg goede reden om de 1,5 meter weer aan te houden. Oftewel rot op en ga uit mijn aura.

18 likes

En de eerste pockdown!

28 likes

Hopelijk is het recept van die vaccin ergens bewaard gebleven dan

1 like

Ja dat zeiden ze geloof ik wel, dat ze dat vaccin zo van stal kunnen halen mocht het nodig zijn.

1 like

Mehh hoe lang is bij jullie geur/smaak weggebleven bij Corona? Ik wil weten waarop ik me kan voorbereiden want eten zonder iets te proeven is mijn grootste nachtmerrie :frowning:

1 like

Week of 8, toen kwam het langzaam terug

2 likes

Bij mij een paar dagen. Hier op het forum kwam een trucje voorbij waarbij je geur en smaak snel terug kan krijgen. Geen idee of dit bij mij dus geholpen heeft, maar je kunt het altijd proberen

1 like