Caronatopic #14

Haha klinkt in elk geval al beter dan 4 weken

2 likes

Nope, zal maar niet zeggen hoe lang het weg was

5 likes

Dag 3 en nog steeds pijn over mijn hele lichaam + koorts. Hoe lang heeft dit bij jullie geduurd? Ik geraak mijn bed niet uit

Er zijn ook ‘lollytesten’ voor kinderen, maar volgens mij zijn die minder betrouwbaar. Geen idee hoeveel dat scheelt. (En stuk duurder)

1 like

Ik had die een hele tijd terug bij de lidl gekocht, maar volgens mij waren ze niet zo betrouwbaar
 had na die test gedaam te hebben een gewone test gedaan en die was gelijk knalpositief, terwijl die alleen in mn keel negatief was

Bij mij tot en met dag 4 (maar die koorts was ook mijn eerste klacht, dus ik heb 4/4.5 dagen hoge koorts gehad). Hopelijk ben je er snel vanaf!

1 like

Oh dat geeft me hoop :pray:t2: Thanks

2 likes

Ik had per ongeluk van die speekseltesten gekocht. Nu ik corona heb ging ik uittesten of ze werken en ze geven ook een positief resultaat. Geloof dat ze deze ook op de olympische spelen gebruikten. Het zal vast iets minder betrouwbaar zijn maar ook niet totaal waardeloos is mijn conclusie haha. Dus misschien wel een oke alternatief als die andere testen echt niet lukken! @Sedana

3 likes

De risicogroep zoals in Nederland gedefinieerd zijn mensen met een orgaan- of stamceltransplantatie, of mensen die bij een hematoloog behandeld worden met serieuze immuunonderdrukkende medicatie, dat is in mijn ziekenhuis een groep van ongeveer 200 mensen (die hebben we ook zelf gevaccineerd op een bepaald moment), die mensen weten wel dat ze direct hun behandelaar moeten bellen als ze covid krijgen (of anderszins ziek worden). Dat gaat niet via de huisarts in mijn ziekenhuis.

Ik heb het vorige maand gehad en bij mij begon het na 1 week weer langzaam terug te komen. Ik voelde me ook zoals jij in die eerste dagen maar uiteindelijk viel het me alles mee!

2 likes

Wij zouden morgen op vakantie maar m’n vriend is helaas positief getest. Ik vind het zo kut voor hem maar baal ook zoooo hard voor onze vakantie, had er zo veel zin in. Denk dat we nu dan zondag vertrekken ipv vrijdag als hij zich goed genoeg voelt

1 like

Ik verloor het pas 2 weken na Corona en het was na ongeveer 10 dagen geleidelijk aan weer terug aan het komen. Of het door Corona kwam zal ik nooit weten met de gekke vertraagde reactie

5 likes

Wat een gek virus is het, het voelt echt anders dan alle andere griepjes die ik gehad heb. Het gaat zo op en neer

2 likes

Omg SAME! ik zei net hetzelfde hier, dit heb ik nog nooit gevoeld bij een griep (het voelt bijna onnatuurlijk aan). ik zit nu op dag 4 met koorts (die is er nog steeds), de pijn in mijn lijf lijkt beter mee te vallen maar is er nog, ook zit ik met een verstopt hoofd, nog steeds opgezwollen keel/hals en slijm in mijn luchtwegen. Heb zelf 3 vaccins gehad maar wellicht zijn die dus uitgewerkt (?) aangezien de laatste van januari geleden is.

1 like

Oh zo lang koorts ook! Dat had ik alleen de eerste dag
 hopelijk voel je je snel weer beter

3 likes

Omikron kan wel 2-3 dagen na besmetting al klachten geven!

1 like

Wow wat een lullig berichtje! Beterschap!

1 like

Ik heb net mijn booster gehaald. Het was weer even een drempel om het te gaan doen, maar het was weer zo fijn in de vip- ruimte. Ben blij dat het erin zit :sweat_smile:

8 likes

Ik had gister een positieve zelftest, net nadat ik bij mijn moeder op bezoek was geweest in het ziekenhuis. Kreeg binnen no time klachten dus had maar getest. En nu ligt mijn lieve moedertje ook in isolatie en gaan ze waarschijnlijk wachten met opereren. Ik voel me zo enorm schuldig. En kan nu ook verder niks bij haar langsbrengen.

6 likes

Hier hetzelfde dag 3 met koorts, wel in vlagen vandaag niet non stop. Echt een andere covid dan die ik 1,5 jaar geleden had. Veel meer hoofdpijn en spierpijn (klein beetje kuchen). Vorige x (was nog zonder vaccin) veel meer pijnlijk? snot en algehele malaise.

2 likes