Caronatopic #14

Ah ik snap het, zal inderdaad ook hebben meegespeeld dat je het niet maximaal kon ‘wegslikken’ met pijnstillers, dat had ik in jouw positie ook niet gedaan!

ik heb het maar ff in een spoiler gezet voor wie het oninteressant vindt, ik maak voor het eerst corona mee en zit in isolatie dus dit is wjekw over mn symptomen

covidsymptomen

ik zit op dag 8 volgens mij, en misschien komt het door het weer ofzo maar ik voel me echt wazig in m’n hoofd, heb ook af en toe hoofdpijn. verder eigenlijk geen klachten meer, ik had in het begin een beetje keelpijn en ben een paar dagen verkouden geweest, maar that’s it. maar ben echt bang voor long covid :sob:

6 likes

Ik had milde symptomen, maar de brain fog was mijn grootste symptoom. Had vanaf donderdag klachten en van die ochtend tot zondagmiddag is voor mij een gekke waas. Toen ik merkte dat het was weggetrokken zag ik ineens ook veel helderder had ik het idee. Het heeft bij mij 4 dagen ongeveer geduurd, maar ik heb niet het idee dat 8 dagen abnormaal lang is als ik naar de mensen om me heen kijk.

1 like

Ik heb sinds vrijdag klachten en voel me inmiddels wel weer wat meer aan de betere hand. Het begon bij mij met zo’n extreem grieperig gevoel en elke aanraking deed pijn, spierpijn terwijl je niet gesport hebt etc.
En zaterdag plus zondag extreem verkouden en last van een droge keel. Verkoudheid is nog niet weg maar het gaat wel de goede kant op.

Ik probeer ook even extra veel fruit te eten en denk dat ik vanavond even een soepje in elkaar flans. Dit is trouwens de eerste keer dat ik het heb!
Heb alle vaccinaties gehad inclusief booster, denk niet dat ik nog langs de ggd ga voor een test daar.

2 likes

Waarom mag je niet naar de ggd? Want als je ziek bent ervaar je wel klachten toch

4 likes

Ik zie dat het een paar posts hiervoor al gevraagd is maar zonder concreet antwoord (tenzij ik eroverheen heb gelezen): zijn er nog voordelen om je bij de GGD te laten testen? Ik ben al wel twee keer gevaccineerd.

1 like

Als je een herstelbewijs nodig hebt mogelijk wel.

2 likes

Zou er gewoon vanuit gaan dat als je negatief testte, je geen Corona had. Er gaan nog meer virussen rond dan alleen Corona

4 likes

Zijn er hier trouwens mensen die na besmetting last hebben van oogmigraine?(tenminste ik denk dat dat t is). Heb op 15 juni positief getest(en ben toen de volle tien dagen binnen geweest omdat ik nog klachten had) en heb sinds ik weer ben gaan werken al ongeveer 6 keer op werk hier last van gehad en dat hield bijna de hele dag aan(en dat was heeeel lastig werken want kon t scherm heel slecht zien hierdoor)

2 likes

geen migraine, wel een herpes infectie die herhaaldelijk terug kwam (mijn zicht is nog steeds slecht)

5 likes

Ugh ik ben vandaag positief getest op corona en ik baal zo hard. Ik ben er ziek van, het gaat wel maar ik voel me heel vervelend.

2 likes

Heeft iemand toevallig nog tips tegen keelpijn 's nachts?

Edit: o het is een keelontsteking, denk dat ik er maar gewoon doorheen moet

2 likes

Veel gorgelen met water en zout!

2 likes

Ik heb voor het eerst Corona en wist niet wat ik ervan moet verwachten maar jeetje gaat echt alle kanten op voor m’n gevoel. Alsof we een lijstje moeten aftikken qua symptomen. Ik geloof dat het gister erg warm was maar ik lag op bed met extra dekbed en trui omdat ik lag te rillen van de kou.

4 likes

Wow, iedere keer als ik wakker word na geslapen te hebben voelt heel raar. Ik heb telkens zo diep geslapen dat het voelt alsof ik van een andere planeet kom. Ik heb de meest absurde dromen en mijn ledematen en hoofd voelen zoooo zwaar.

3 likes

Is er hier iemand die mij misschien kan helpen met wat vragen over vaccinatie en reizen naar de vs? Loop overal tegenaan en niemand die het lijkt te weten

Wat precies? Hier staat veel Requirement for Proof of COVID-19 Vaccination for Air Passengers | CDC

1 like

Zoals ik het heb begrepen: 2 vaccinaties is voldoende (het linkje hierboven staan idd de vaccins die zijn goedgekeurd), booster is niet nodig. Je moet je bewijs uitprinten, die corona app is niet geldig in vs. That’s it volgens mij?

2 likes

Wat wil je precies weten? Ik ga volgende week en volgens mij ben ik helemaal op de hoogte!

2 likes

Vond het soort wel fascinerend om te zien dat het streepje voor Corona meteen rood werd toen ik ging testen net :sweat_smile: terwijl alle vorige keren je maar zit te wachten of er nog iets gebeurd (eerste keer Corona nu) maar echt die spierpijn en hoofdpijn :sob: niet te doen

6 likes