Is er hier iemand die mij misschien kan helpen met wat vragen over vaccinatie en reizen naar de vs? Loop overal tegenaan en niemand die het lijkt te weten
Wat precies? Hier staat veel Requirement for Proof of COVID-19 Vaccination for Air Passengers | CDC
Zoals ik het heb begrepen: 2 vaccinaties is voldoende (het linkje hierboven staan idd de vaccins die zijn goedgekeurd), booster is niet nodig. Je moet je bewijs uitprinten, die corona app is niet geldig in vs. Thatâs it volgens mij?
Wat wil je precies weten? Ik ga volgende week en volgens mij ben ik helemaal op de hoogte!
Vond het soort wel fascinerend om te zien dat het streepje voor Corona meteen rood werd toen ik ging testen net terwijl alle vorige keren je maar zit te wachten of er nog iets gebeurd (eerste keer Corona nu) maar echt die spierpijn en hoofdpijn
niet te doen
Mijn vriend mag weer naar buiten en ik nog steeds negatief nu nog wel zenuwachtiger dat ik zaterdag voor mân belangrijke iets toch nog net positief test.
Daarom is tegenwoordig de indicatie van rioolwater beter dan PCR test hoeveelheden.
Ik mag morgen weer naar buiten! Voel me weer helemaal beter en ben niet meer (neus)verkouden
Ik heb net weer een test gedaan en geeft aan dat in negatief ben (maandag positief getest). Ik ben in isolatie gegaan omdat ik mijn vriend niet wil besmetten. Wat moet ik nu doen? Kan ik wel bij hem zijn of nietâŠ
Ok ok, domme vraag
Mân moeder heeft ook Corona (los van elkaar opgelopen) en ze zit vanwege meerdere redenen in de risicogroep en ik vind het best wel erg eng. Ze is zo ziek ervan.
Ik kreeg dinsdagavond milde klachten (keelpijn) en heb toen getest, positief. Vandaag (of eigenlijk inmiddels gister) duidelijkere klachten, maar toch nog eens getest; weer positief. Inmiddels lig ik wakker van de koorts. Ik had nog geen corona gehad, dus dit is mijn eerste keer. Ik heb na de vaccinaties ook nauwelijks klachten gehad, dus waarschijnlijk een beetje naief maar ik schrik ervan dat ik er zo ziek van ben?
Vervelender nog is dat ik op bezoek ben bij mijn ouders op hogere leeftijd. Ben zooo bang dat ze ook ziek worden, al heb ik het waarschijnlijk via mijn vader en heeft tot nu toe nog niemand symptomen
Pff ik vind het even echt niet leuk meer. Steeds als ik denk âvanaf nu zal het wel beter gaanâ komt er een ander symptoom om de hoek kijken. Ik zit nu op dag 5 en het begon met koorts en die vreselijke hoofdpijn, toen kriebelhoest, toen vastzittende hoest en nu heb ik ineens ontzettende pijn aan mân keel. Kan echt wel janken want ik ben er zo klaar mee. Bij wie verliep het ook zo? Ik ben zo bang dat ik een keelontsteking heb of krijg en ik weet dan niet wat ik moet doen.
Ongelimiteerd ijsjes eten, of drinken met ijsklontjes. Hopelijk heb je een vriezer. Ijs is echt mijn lifesaver geweest deze week.
Nee, sterker nog, ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik denk dat het een combi is van mijn hypochonder + dat we dinsdag op vakantie gaan en ik enorm de druk voel om NU beter te zijn. Ijsklontjes is een goed idee, ga ik doen vandaag!
Ik had een beetje hetzelfde verloop. Dacht steeds dat het beter ging, maar dan kwam er weer een andere klacht. Het goede nieuws: na acht dagen werd het echt beter en op dag tien was ik klachtenvrij. Dus hopelijk kan je dinsdag lekker op vakantie! En dan ben je er iig vanaf voor nu. En tot die tijd maar zo rustig mogelijk doen, veel pijnstillers en uitrusten.
Dank je wel, hopelijk loopt het bij mij ook zo
Je hebt nu een virus, keelontsteking komt weer door een ander virus of door een bacterie. Denk dat de kans niet heel groot is dat je nu keelontsteking krijgt.
Strepfen helpt ook goed tegen keelpijn, dat verdooft lekker.
wow voor 90% van de 70 mensen die nu corona hebben gehad, was/is dit de eerste keer!
maar misschien ook juist logisch, omdat wij nog geen eerdere besmetting hebben gehad en daarom ook nog geen anti stoffen (naast vaccinatie)