Ik heb 3 zelftesten en 1 ggd test gedaan en alles is negatief. Toch heb ik lekker 0 smaak en 0 geur en vertrouw het somehow gewoon niet…
Waarschijnlijk is het dan een gewone verkoudheid.
Gisteren de boosterprik gehad, moest er meer dan een uur voor rijden maar blij dat die erin zit. 3 verschillende medewerkers van de GGD vroegen om de sms te laten zien aangezien mijn geboortejaar nog niet aan de beurt was. Er werd goed gecheckt
Doen ze bij de ggd toch ook met hetzelfde stokje? Zolang het eerst keel dan neus is vind ik het best, andersom lijkt me wel minder
Ik heb hier serieus nooit op gelet hahaha, logisch wel
Ik herken wel wat smaak en geur verlies bij een normale verkoudheid. Maar dat gaat dan gepaard met een verstopte neus en heb ik nog wel enigszins een smaak- en reukvermogen. Maar mijn neus is zo goed als open en ik ben ál mijn smaak en geur kwijt. Dat is voor mij een atypische verkoudheid waardoor ik er wat achterdochtig in ben. Maar ik moet er maar berusting in vinden denk ik
Vreemd! Snap je bezorgdheid erover wel. Maar meer dan testen kun je ook niet doen om zekerheid te krijgen. Hoop dat je snel weer de reuk en smaak terug hebt
Hier ook in lockdown in mijn eentje met oud en nieuw door een positieve collega 🥲
Net een booster weten te halen via prullenbakvaccin met spoed met de hond in de auto. Eerst de een buiten met de hond wachten daarna de ander, volgens mij was mijn vriend de laatste die nog naar binnen mocht. Was het toch waard om notificaties via Twitter aan te zetten.
Ah zitten we in hetzelfde schuitje
Hoop dat je er nog wat gezelligs van kan maken alsnog.
Ik heb een hele lieve vriendin die een borrelbox komt droppen en oliebollen . Heb de wijn al in huis en ga sushi bestellen
Ik kom de avond dus wel door
Weet iemand bij welk jaartal we nu zitten voor de booster? Kan het zo gauw niet vinden.
1986!
Thanks!! Nog even wachten dus…
Mijn vriend kon gisteren een afspraak inplannen en kan zaterdag al. Ik mag als het goed is morgen en hoop ook zo snel te kunnen…
Goed nieuws
Ouders hebben vandaag hun booster gehad ik mag 18 januari.
bij mij op t werk kan je dan een code aanvragen waarmee je bij de GGD een vaccinatie kan halen. Misschien navragen bij de afdeling die de boosters geregeld heeft?
Ik voel me zo naar sinds mijn werk heeft aangekondigd dat we gaan thuiswerken en zie er tegenop maandag aan de slag te gaan vanuit mijn keuken. Ik weet dat het stom gezeur is maar ik keek er zo naar uit na mijn verhuizing begin december eindelijk weer leuke dingen savonds te kunnen doen, sporten, weer een beetje reizen. Keek maanden uit naar weer een leven te hebben en deze lockdown stopt alles en ik voel me nog steeds gevangen in de verantwoordelijkheden die ik maandenlang had. Raar onsamenhangend verhaal, kortom mijn hoofd wilt niet meer geloven dat ik nog een leuk leven kan hebben en denkt dat het alleen nog maar bestaat uit werken, samen met alle andere dingen die moeten zoals schoonmaken, koken etc.
Oh hey! Dan mag ik!
Ik ben helaas ook positief getest, net 2 weken na m’n booster. Ik heb tot nu toe weinig klachten alleen minder eetlust en met vlagen hoofdpijn en buikpijn. Herkennen mensen dit? Het zijn niet echt typische corona klachten volgens mij.