Caronatopic #14

Maar is ‘t dan en en? Of enkel een keelswab

En en. Als een keelswab niet lukt, dan raden ze aan om twee keer neus te doen (vond ik op de website van de overheid van de VK dacht ik, even zoeken).

Edit: ik heb het filmpje nog eens bekeken en ze doet 1 keer keel en 2 keer neusgat.

2 likes

Hopelijk niet met hetzelfde stokje haha, dus dan mogen ze die testdoosjes wel uitbreiden hier

2 likes

Sorry voor jou, maar wel hetzelfde stokje :sweat_smile:

Ik heb 3 zelftesten en 1 ggd test gedaan en alles is negatief. Toch heb ik lekker 0 smaak en 0 geur en vertrouw het somehow gewoon niet…

1 like

Waarschijnlijk is het dan een gewone verkoudheid.

Gisteren de boosterprik gehad, moest er meer dan een uur voor rijden maar blij dat die erin zit. 3 verschillende medewerkers van de GGD vroegen om de sms te laten zien aangezien mijn geboortejaar nog niet aan de beurt was. Er werd goed gecheckt

Doen ze bij de ggd toch ook met hetzelfde stokje? Zolang het eerst keel dan neus is vind ik het best, andersom lijkt me wel minder

3 likes

Ik heb hier serieus nooit op gelet hahaha, logisch wel

1 like

Ja precies, het is hetzelfde als met een pcr. En ook eerst keel dan neus haha. Gelukkig.

1 like

Ik herken wel wat smaak en geur verlies bij een normale verkoudheid. Maar dat gaat dan gepaard met een verstopte neus en heb ik nog wel enigszins een smaak- en reukvermogen. Maar mijn neus is zo goed als open en ik ben ál mijn smaak en geur kwijt. Dat is voor mij een atypische verkoudheid waardoor ik er wat achterdochtig in ben. Maar ik moet er maar berusting in vinden denk ik

Vreemd! Snap je bezorgdheid erover wel. Maar meer dan testen kun je ook niet doen om zekerheid te krijgen. Hoop dat je snel weer de reuk en smaak terug hebt

1 like

Hier ook in lockdown in mijn eentje met oud en nieuw door een positieve collega 🥲

Net een booster weten te halen via prullenbakvaccin met spoed met de hond in de auto. Eerst de een buiten met de hond wachten daarna de ander, volgens mij was mijn vriend de laatste die nog naar binnen mocht. Was het toch waard om notificaties via Twitter aan te zetten.

11 likes

Ah zitten we in hetzelfde schuitje
Hoop dat je er nog wat gezelligs van kan maken alsnog.
Ik heb een hele lieve vriendin die een borrelbox komt droppen en oliebollen . Heb de wijn al in huis en ga sushi bestellen
Ik kom de avond dus wel door :rofl:

1 like

Weet iemand bij welk jaartal we nu zitten voor de booster? Kan het zo gauw niet vinden.

1 like

1986!

2 likes

Thanks!! Nog even wachten dus…

Mijn vriend kon gisteren een afspraak inplannen en kan zaterdag al. Ik mag als het goed is morgen en hoop ook zo snel te kunnen…

1 like

Goed nieuws

11 likes

Ouders hebben vandaag hun booster gehad :partying_face: ik mag 18 januari.

3 likes