Yes ik kreeg gisteren een sms’je als zorgmedewerker (1997). Eerst de GGD gebeld want moest een hele specifieke dag hebben ivm andere vaccinaties. Die konden me alleen helpen als ik al een afspraak maakte, maar het is gelukt gelukkig. 14 januari it is. Helaas iets verder dan mijn eigen stad maar soit.
Mijn covid begon ook met buikklachten en heel weinig eetlust. Beterschap!
Voelt bijna als concertkaartjes proberen te bemachtigen. Ik heb de website ook al open staan.
Ah shit, 2 positieve zelftesten. Vanmiddag naar de ggd om een officiële test te doen.
Hoofdpijn was bij m’n eerste symptoom bij zowel m’n eerste als tweede Corona besmetting. Echt een typische hardnekkige hoofdpijn. Daarbij ook weinig eetlust.
Ik kan ook al supersnel terecht en hoef niet eens stad en land af. Ook echt respect voor dit grafische detail trouwens. Was me niet eerder opgevallen.
Mijn man had in z’n enthousiasme al een afspraak gemaakt voor morgen ( hij is weer helemaal pro-vaccineren sinds ik wat artikelen onder z’n neus heb geduwd). Totdat ik zei gast je hebt vorige week Corona gehad. Wacht maar 3 maanden met dat boosteren.
Wat fijn dat iedereen al zo snel terecht kan! Ik hoop op een verrassing vanmiddag om half 4
1989 en 1990 mogen vanaf 16u
Ik ben alsnog positief getest vandaag! Dus het voelt iets ‘nuttiger’ om nu echt helemaal in isolatie te zitten ipv waarschijnlijk negatief. Maar goed, geen booster nodig dus voorlopig en heb heel veel hapjes en drank besteld voor mezelf. En dan lekker op tijd slapen. Moet zeggen dat ik wel wat moe begin te worden en hoofdpijn, hopelijk wordt het niet erger. Ik wens jou ook een fijne avond thuis! Lekker in hetzelfde schuitje.
Whuttt?? Yes! Op de valreep nog van dit jaar haha
1987 represent, kan morgen al terecht wow
Gaat echt rap ineens, ik mag denk ik morgen!
Mijn vriend mag zo al. Hoe hebben jullie dat gedaan met partner? Het meest efficiënt is natuurlijk om samen te gaan.
Kon hem nu al inplannen! Dus voor 4 u
Yes ik ook! Wel pas 18 januari haha
Wij gaan apart. Ik wil hem z.s.m. en mijn vriend zo dicht mogelijk in de buurt. Er zit 10 dagen tussen onze afspraken.
Ik heb een andere postcode ingevoerd, kon daardoor aanstaande zondag al terecht! (priklocatie badhoevedorp)
Blehhh we zitten weer in een stijging. Hopelijk gaat het allemaal meevallen
Jaa ik heb ook allerlei verschillende postcodes in de buurt geprobeerd en kan nu al zondag terecht! Loont echt om langer te proberen
Als je maar 1 prik hebt gehad omdat je Corona hebt gehad. Moet je dan eerst prik nummer 2 krijgen en dan pas de booster of meteen booster?