Caronatopic #14

bij mij op t werk kan je dan een code aanvragen waarmee je bij de GGD een vaccinatie kan halen. Misschien navragen bij de afdeling die de boosters geregeld heeft?

1 like

Ik voel me zo naar sinds mijn werk heeft aangekondigd dat we gaan thuiswerken en zie er tegenop maandag aan de slag te gaan vanuit mijn keuken. Ik weet dat het stom gezeur is maar ik keek er zo naar uit na mijn verhuizing begin december eindelijk weer leuke dingen savonds te kunnen doen, sporten, weer een beetje reizen. Keek maanden uit naar weer een leven te hebben en deze lockdown stopt alles en ik voel me nog steeds gevangen in de verantwoordelijkheden die ik maandenlang had. Raar onsamenhangend verhaal, kortom mijn hoofd wilt niet meer geloven dat ik nog een leuk leven kan hebben en denkt dat het alleen nog maar bestaat uit werken, samen met alle andere dingen die moeten zoals schoonmaken, koken etc.

10 likes

Oh hey! Dan mag ik!

2 likes

Ik ben helaas ook positief getest, net 2 weken na mā€™n booster. Ik heb tot nu toe weinig klachten alleen minder eetlust en met vlagen hoofdpijn en buikpijn. Herkennen mensen dit? Het zijn niet echt typische corona klachten volgens mij.

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het complottheorieƫn topic

Yes ik kreeg gisteren een smsā€™je als zorgmedewerker (1997). Eerst de GGD gebeld want moest een hele specifieke dag hebben ivm andere vaccinaties. Die konden me alleen helpen als ik al een afspraak maakte, maar het is gelukt gelukkig. 14 januari it is. Helaas iets verder dan mijn eigen stad maar soit.

6 likes

Mijn covid begon ook met buikklachten en heel weinig eetlust. Beterschap!

2 likes

Zit te trappelen om een coole :one::nine::eight::eight::point_left: :syringe: tweet van Huug!!

10 likes

Voelt bijna als concertkaartjes proberen te bemachtigen. Ik heb de website ook al open staan.

Ah shit, 2 positieve zelftesten. Vanmiddag naar de ggd om een officiƫle test te doen.

3 likes

JA 1987 1988 hive we mogen zo!!

6 likes

Hoofdpijn was bij mā€™n eerste symptoom bij zowel mā€™n eerste als tweede Corona besmetting. Echt een typische hardnekkige hoofdpijn. Daarbij ook weinig eetlust.

Ik ook! :syringe::syringe::syringe:

3 likes

Ja, heel raar want mijn vriend maakte een week geleden al een afspraak en mag maandag pas. Maar goed ik fiets zondagavond fluitend naar de RAI

1 like

Ik kan ook al supersnel terecht en hoef niet eens stad en land af. Ook echt respect voor dit grafische detail trouwens. Was me niet eerder opgevallen.

afbeelding

54 likes

Ik mag vandaag al!
Ik keek voor 11 uur even met een valse geboortejaar en toen waren er alleen na 8 januari mogelijkheden maar toen ik net echt de afspraak wilde maken kon ik ineens vandaag al terecht. Ik ga met een goed gevoel het nieuwe jaar in!

17 likes

Haha mijn vriend wees me er laatst op. Hij noemde het kleine coronaā€™tjes :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn man had in zā€™n enthousiasme al een afspraak gemaakt voor morgen ( hij is weer helemaal pro-vaccineren sinds ik wat artikelen onder zā€™n neus heb geduwd). Totdat ik zei gast je hebt vorige week Corona gehad. Wacht maar 3 maanden met dat boosteren.

8 likes

Wat fijn dat iedereen al zo snel terecht kan! Ik hoop op een verrassing vanmiddag om half 4 :one::nine::eight::nine: :crossed_fingers:t3:

7 likes

+1

1 like