Hebben meer mensen gehad dat ze na een week dachten het gaat wel weer en dan toch de volgende ochtend helemaal ziek weer wakker werden? Heb gister ook voor het eerst weer een stuk gelopen en drna de hele dag kapot van geweest. 2 x geslapen en vanacht 10 uur ofzo en nu weer helemaal ziek gevoel terug.
Ja dat heb ik ook gehad. Eerst niks meer aan de hand en 24u klachten vrij en toen in de avond weer koorts en ziek. Daarna ook nog een paar dagen heel erg moe geweest en alleen maar geslapen.
Mijn ouders hebben coronaā¦.
Alleen mijn moeder heeft wat verkoudheidsklachten en mijn vader niets (wel positief)
Duimen dat het zo blijft!!
Ah wat naar wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Vind het zo tegenvallen en ben het zo zat. Niet verwacht dat ik zoveel klachten en zolang vooral zou hebben na mān booster
Ik heb een week geleden corona gehad en heb sindsdien totaal geen eetlust. Zo irritant, want ik hou normaal echt van koken en eten, maar nu vind ik het ineens niks meer aan. Ik kan wel gewoon normaal ruiken en proeven. Herkent iemand dit toevallig en hoe lang duurde het voor het overging?
Ik vind het zo lastig wanneer je weer naar buiten mag. Ik officieel maandag als ik morgen klachten vrij ben, maar mijn vriend al gister. Hij kucht echter nog heel sporadisch, een zelftest is nog positief (maar dat kan Volgensmij langer duren dan je besmettelijk bent) maar vind het toch best lastig. Ik denk dat we voor vandaag toch maar even nog boodschappen laten doen.
Je wil ook niemand perongeluk besmetten
Kuchen valt nog onder klachten.
Maar ook als het 1x in een uur ofzo is? Zonder Corona doe ik dat ook wel denk ik?
Tweede booster zit erin!
Geen idee, als het zoals je gewend voor corona is zou ik zeggen dat je eruit kn. Maar als je normaal ook niet elk uur kucht is het wel een symptoom.
Kan je na 10 dagen nog besmettelijk zijn?
Echt? Want las net net dat de maximale isolatie voor Omikron 10 dagen is, daarom twijfel ik
De kans is klein voor de gewone gezonde mens, daarom is 10 dagen gekozen als praktisch afkappunt om alles voor de bevolking werkbaar te houden, maar daarmee wordt geaccepteerd door de beleidsmakers dat er een klein percentage toch besmettelijk uit quarantaine gaat.
Oke duidelijk, dankjewel!
Misschien goed om te weten dat recent onderzoek heeft uitgewezen dat de meerderheid toch nog hartstikke besmettelijk is na 5 dagen (echt iets van driekwart meen ik te herinneren). Dus zoān āsporadisch kuchjeā is gewoon nog een klacht, maar zelfs zonder klachten moet je tot dag 10 eigenlijk uit de buurt blijven van andere mensen (en een mondkapje dragen in binnenruimtes, maar over deze laatste regels leest iedereen heen :p)
Ik was niet degene die dat vroeg over dat kuchje. Stelde gewoon een losse vraag omdat ik morgen op dag 10 zit en graag weer iemand zou willen zien maar daarover twijfel.
Scuzi!
Mijn vriend heeft het voor de 2e keer. Precies op de dag dat ik mān verjaardag zou vieren. Vorige keer heb ik het niet gekregen omdat ik toevallig een weekje weg was maar nu zal ik het niet ontlopen denk ik. Mehhhh.
Ik heb nu voor het eerst corona en op officiƫle sites nagelezen hoe het nu precies weer zit met de regels. Er staat niet dat je uit de buurt moet blijven van andere mensen als je klachtenvrij bent en mondkapjes moet dragen binnen?
Ik vind alleen dat als je voor de 10 dagen klachtenvrij bent, dat je uit de buurt van kwetsbare mensen moet blijven.
Ik blijf voorlopig braaf binnen, dus het is niet dat ik zelf van plan ben ergens zonder mondkapje binnen te gaan zitten oid.
Mehhh mijn verkoudheid is weer erger geworden. Ik hoopte morgen weer naar kantoor te kunnen, maar dat wordt dus thuiswerken en daar heb ik echt tooootaaaal geen zin in.
Ook heb ik echt last van mijn benen. Zware en pijnlijke benen.
Einde dagboekpost.